هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: دنیل و یادگاران مرگ در لیست پرفروش ترین ها

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۰/۵ ۱:۲۰:۰۰ (1040 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
بازیگران
وبگاه کافه سینما گزارش می دهد: مجله فوربس يك فهرست چند نفره از بازيگراني منتشر کرده است كه در سال ۲۰۱۰ فيلم هايشان بالاترين فروش را داشته‌اند و پول‌سازترين‌هاي هاليوود بوده اند. خاطر نشان می کنیم که دنیل ردکلیف به جهت ایفای نقش در فیلم های هری پاتر به عنوان پنجمین چهره پرفروش و پولساز سینما معرفی شده است. توضیحات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید...




پولساز‌ترین بازیگر امسال لئوناردو دی‌کاپریو بود که با داشتن دو فیلم مطرح و پرفروش در سال ۲۰۱۰، یعنی شاتر آیلند و اینسپشن، توانست موtقیت فراوانی کسب کند . فیلم‌های دی‌کاپریو هم در گیشه موفق بودند و هم توانستند نظر منتقدان را به خود جلب کنند. دی‌کاپریو توانست با فروش ۱.۱ ميليارد دلاری فیلم‌هایش در صدر فهرست جاي گیرد. اما رتبه بعدي به بازيگر تازه واردي مي‌رسد كه با حضور در فيلم‌های آليس در سرزمين عجايب و حال بچه‌ها خوب است توانايي هايش را ثابت كرد. ميا واسيكوفسكا با ۱.۰۳ ميليارد دلار در جايگاه دوم ايستاده است. از طرفی جایگاه سوم را هم جانی دپ به خود اختصاص داده است . جانی دپ این مقام را تنها به خاطر بازی در فیلم آلیس در سرزمین عجایب بدست آورده است. البته مجله فوربس اکران فیلم جدید دپ، یعنی توریست را در نظر نگرفته است. اتفاقی که اگر رخ می‌داد ممکن بود دپ را تا رده دوم هم بالا ببرد. رابرت دوانی جونیور با حضور در فیلم مرد آهنی ۲ و با ۸۰٧ ميليون دلار بعد از جانی دپ قرار گرفته است. رتبه بعدی (پنجم) هم به دنيل رادكليف ستاره فیلم‌های هری پاتر اختصاص دارد.

آیا فیلم هری پاتر جایی میان فیلم‌های پر فروش سال ۲۰۱۰ داشت؟ قسمت اول فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ششمین فیلم پرفروش در کشور ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۰ معرفی شده است. اما فروش جهانی این فیلم را در جایگاه سومین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۱۰ و پایین تر از "داستان اسباب بازی ها ۳ " و "آلیس در سرزمین عجایب" قرار می دهد.
ارزش: 7.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
mehditaban@ymail.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۰/۱۴ ۱۸:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۰/۱۴ ۱۹:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۹/۷/۳۰
از: ایران-خوزستان-دزفول
پیام: 41
 Re: دنیل و یادگاران مرگ در لیست پرفروش ترین ها
ای بابا پس چراجادوگران آپ نمیشه؟
paky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۰/۱۴ ۱۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۱۰/۱۴ ۱۵:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از:
پیام: 202
 Re: دنیل و یادگاران مرگ در لیست پرفروش ترین ها
برای ما که هنوز فیلم به دستمون نرسیده، نظر دادن در این مورد یکم سخته، ولی از تیزر ها و عکس هاش می شه گفت که فیلم خوبی باید باشه؟!

ر کل فیلم های هری پاتر از نظر کیفیت، سیر سرو به رشدی داشتند.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.