هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: گروهبندی هرماینی و نویل

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۰ (1046 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
لطفا توجه کنید: تمام این اطلاعات از جانب جی.کی.رولینگ هست و حاوی اطلاعاتی از پاترمور می باشد. بنابراین اگر مایل هستید که خودتان شخصا وارد پاترمور شوید و اکتشاف کنید، ادامه خبر را نخوانید ...

قسمت کلاه گروهبندی یک جفت اطلاعات عالی هیجان انگیز درباره هرماینی و نویل فاش کرد که طولانی ترین انتخاب شدن برای گروه مربوطه شان یعنی گریفیندور را داشتند. همانگونه که در محفل ققنوس اشاره شد، هرماینی برای راونکلاو در نظر گرفته شد اما به گریفیندور رفت، در حالی که نویل از کلاه گروهبندی خواست که در هافلپاف قرار بگیرد چرا که او خودش را به اندازه کافی شجاع برای گریفیندور تصور نمی کرد. اما کلاه گروهبندی طور دیگر و صد البته خردمندانه برای گروه نویل تصمیم گرفت.


کلاه گروهبندی ، افکار رولینگ

کلاه گروهبندی در طرح های اولیه من برای هاگوارتز نمایان نشده بود. من با خودم در مورد تعدادی از روش های مختلف برای گروه بندی دانش آموزان بحث می کردم (چون من از قبل می دانستم که چهار گروه همگی با ویژگی های بسیار متفاوتی وجود خواهند داشت) در آخر، من لیست راه هایی که در آنها افراد بتوانند انتخاب شوند را نوشتم: اینی مینی – مینی مو – حصیرهای گروهبندی – انتخاب توسط سرگروه ها – بیرون آمدن اسامی از یک کلاه – اسامی که کلاه می خواند – بر سر گذاشتن یک کلاه – کلاه گروهبندی !


کلاه دراز

یک واژه باستانی هاگوارتز برای هر دانش آموز جدیدی است که کار گروهبندی اش بیش از 5 دقیقه به طول بکشد
از هم دوره ای های هری پاتر، هرماینی گرنجر و نویل لانگباتم نزدیک ترین ها به "کلاه درازی" شدند. کلاه گروهبندی زمانی نزدیک به پنج دقیقه را برای تلاش جهت تصمیم گیری این که آیا هرماینی گرنجر را در راونکلاو بگذارد یا در گریفیندور، صرف کرد. در مورد نویل، کلاه گروهبندی تصمیم گرفت تا او را در گریفیندور بگذارد: نویل از آنجایی که به خاطر آن آوازه شجاعت گروه ها ترسیده بود، تقاضایی از کلاه کرد تا در هافلپاف قرار بگیرد. نزاع ساکت این دو با خودشان در حین گروهبندی، موجب پیروزی در انتخاب برای کلاه شد.

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
hermionejain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۹ ۱۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۹ ۲۱:۵۹
عضویت از: ۱۳۹۲/۱۲/۳
از: همین دور و برا...
پیام: 355
 پاسخ به [en]Hermione & Neville's sorting [/en][fa]گرو...
جالب بود. خیلی متشکرم.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.