جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
16
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

نمايي از داخل رستوران باني چو

رستوران باني چو - ميرداماد
امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.4 / 5 با 10 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
DSCF0190.JPG
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (10 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
1266 KB
ابعاد:
x 2592 x 1944 پيکسل
دیده شده:
235 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/11/07 1:24 - به‌روزرسانی شده 1385/11/07 21:31

حیف که من نبودم
(چون اگه بودم خیلی خوش میگذشت بهتون)

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/09 13:19 - به‌روزرسانی شده 1385/10/10 16:45

ظاهرا خيلي خوش گذشته.حيف كه روز قبلش دندون عقلم رو جراحي كرده بودم و صورتم مثل گردو شده بود.وگرنه من هم ميومدم.

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/09 11:04 - به‌روزرسانی شده 1385/10/10 16:46

والا اینطوری نگاش نکنین! همونطور که یکی از دوستان گفت هر لحظه امکان فروریختنش وجود داشت. از ساعت چهار و نیم اینطورا که اون بالا شلوغ شده بود من مدام حس میکردم زمین زیر پام لرزش داره.. انگار که با جادو نگه داشته بودنش!!

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/09 0:52 - به‌روزرسانی شده 1385/10/09 1:26

بانی چاو هم د جا ملت ؟ !!! چطور دلتون اومده از بوف دل بکنید ؟
ولی خدایی جای خوبیه و های کلاس ...
حالا چند گرفتن ؟ داییم واسه تولد دختر داییم مجبور شد 170 هزار تومان بچپونه تو دهن صندوقدار .... فقط نگید که پول ندادید که شاکی میشم

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/09 0:26 - به‌روزرسانی شده 1385/10/09 0:29

جای من خالی بوده ولی امیدوارم به هر کی رفته خوش گذشته باشه .مکانشم قشنگ بوده!!!!!
حالشو بردین دیگه :pint:

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 23:58 - به‌روزرسانی شده 1385/10/09 0:03

خیلی نامردیه ...اگه یه هفته زودتر بود من هم می یومدم

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 23:55 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 23:57

والا کیک به همه رسید اضافه هم اومد .

از بیرون عکس میگرفتی که ملت ببین ما در چه شریاط خفن جوی رفتیم تولد

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 22:57 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 23:43

ایول...خیلی خوفه.
جای باحالی بود...حالا هر وقت برم این رستوران میرم طبقه بالاش

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 22:45 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 23:44

نقل قول:

خيلي نامردين كه تنها تنها رفتين.
منم دلم ميخواست بيام.
ولي جاي باحاليه

ها....نیکی جان ،جات خالی بود.
رستورانش خیلی با حال بود.
وقتی رفتیم داخل،برف فقط روی درخت ها نشسته بود ولی وقتی اومدیم بیرون؛ زمین کاملا سفید بود(هیچ ربطی به موضوع نداشت)

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 20:53 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:09

وا!من اول که عکس رو دیدم یه کیک شکلاتی با یک شمع بود بعد که پیام ارسال کردم شد این رستورانه وا!

به هر حال جای قشنگی بوده!امیدوارم همیشه به جشن و شادی باشین

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 20:52 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:07

به نظرم اين مكان آشناست
آره خيلي آشناست چون اونجا بوديم
در كل رستوران خوبي بود!!!

دامبل هم هيچي ديگه از پله هاي طبقه دوم رو متر كرد

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 20:49 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:07

چه سه خوشگلیه!ولی کیک پارسال باحال تر بودا!همون صورتیه! اما خب همیشه شکلاتی بهتره!

من توش موندم که چطور این کیک به 50 نفر رسیده؟ بدور سواله تو ذهنم!

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 19:21 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:12

این مکانی که مشاهده می کنید هر لحظه امکان فروریزیدن سقفش وجود داشت ... عده زیادی جادوگر اون بالا قرار داشتن و عده کمتر از زیادی هم ساحره همون بالا قرار داشتن .
البت اینی که من می گم مال ساعت پنج ، پنج و نیمه نه اونموقعی که این عکسو گرفتن که هنوز خلوت بود .
در هر حال ، عکسیست بس فرندشیپانه ... مونالیزا از این ساحره پایینیه عکس گرفته ... فقط شیطون بلا بازی در نیاورده زوم نکرده !

 نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 19:03

خدا پدر و مادر مدیر رستوران و کارکناشو واقعا بیامرزه!

سمت چپ عکس هم یکی از کارکنان خفن و هیکلی رستوران(!) که مارو در راستای اهداف سایت و رسیدن به این اهداف همراهی کرد و مارا بسیار کمک نمود حضور داره که از همین جا بر روحش صلوات میفرستیم!


به هر حال طبقه ی پایین رستوران تشکیل شده بود از همین صندلی هایی که میبینین-سفارش و تحویل غذا در روبرو سمت چپ-آشپزخانه در روبرو-کافی شاپ در روبرو سمت راست-ورودی مرلین گاه!

ولی جادوگرانی ها در طبقه ی بالا تشریف داشتند و در این لحظه که عکس گرفته شده عده ی کمی از جادوگرها و ساحره ها تشریف آورده بودند.
در ضمن اون چندتا خانمی هم که سمت چپ بالای عکس افتادن فکر میکنم که جزو ما نبودن و این عکس برای زمانیه که سالن بالا کاملا در اختیار اعضای سایت جادوگران قرار نگرفته بود.(قبل از شروع رسمی جشن تولد)


به هر حال رستوران باکلاس و خیلی خوبی بود و در همین جا تبلیغ این رستوران رو مینمایم و میگم که همگی به اینجا تشریف ببرید و این رستوران رو تبلیغ کنید!(در راستای درک متقابل بین مدیران سایت و مدیران رستوران! )

 نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 18:00 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:12

واقعا حیف شد!

من این موقع نبودم...

کاری پیش اومد سه سوته مجبور شدم برم..

ایشا الله که خوشمزه بوده باشه

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 17:44 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 22:12

چه جای باکلاسی چرا از کسایی که اومده بودن عکس نذاشتید؟؟؟

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 15:34 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 16:14

هوم ، خوشمان آمد ولی حیف که نیامدیم ... در دفعات بعدی جبران می کنیم .

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 14:09 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 16:12

ایول بلاخره عکس گزاشتین
کیفیت عکسشم توپ بید

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 13:33 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 16:14

ِسلام

دستت درد نکنه مونا !
البته باید این عکس رو لحظه ورود من میگرفتین !!!

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 11:37 - به‌روزرسانی شده 1385/10/08 12:36

خيلي نامردين كه تنها تنها رفتين.
منم دلم ميخواست بيام.
ولي جاي باحاليه

 Re: نمايي از داخل رستوران باني چو
منتشر شده1385/10/08 11:28

تولدت مبارك ! چه جاي برازنده اي !

ما همگي طبقه دوم رفته بوديم و دنبال كسي هم نگردين چون كسي پيدا نيست