جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (1 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
12
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

هری و جينی

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.5 / 5 با 6 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
untitled2.JPG
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (6 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
50 KB
ابعاد:
x 446 x 550 پيکسل
دیده شده:
185 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 20:03

چه خوشکل چه خوشکل شدی امشب...

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 16:39

با جيني دوست شدن يا با هرميون دوست شدن مهم نيست مسئله كه كتاب چقدر دير مي ايد.

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 13:59

اولا مگه نديدين که جيني گفت که با هري مي مونه در ضمن هري اگه عاشق نشه آدم نيست و تازه بعد از اون ما اگه هري رو دوست داريم بايد دوستاي اونم دوست داشته باشيم :bigkiss: :bigkiss:

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 13:14

چرا فکر می کنید هری قرار نیست زنده بمونه و ازدواج کنه؟
فکر می کنم بیشتر احتمال زنده موندن هریه تا لرد سیا

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 4:37

هااااااااااا من اصلا از این عشقولانه بودن هری خوشم نمی یاد! باید بیاد عاشق من بشه

کلا خدارو شکر با جینی بهم زد چون:
من کلا از قیافه ی جینی خوشم نمی یاد! موهای قرمز

اصلا نمی دونم چرا هرچی خوشگله عاشق این موقرمزی ها می شه هری عاشق جینی/هرمیون عاشق رون!/ فلور زیباترین دختر عاشق بیل ماجرا چیه؟ نکنه افسون جذب کننده این خانواده ایجاد کرده؟

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/16 4:24

کاشکی همون خواب و خیال بود ولی ...
بنده خدا نمی تونه حتی یه خواب راحت هم ببینه.
این از این و اونم از چوووووووووووووووووووو.....

 Re: هری و جينی
منتشر شده1384/08/15 23:19

این فقط یه خواب و خیاله. هری قرار نیست زنده بمونه.