هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: جی.کی.رولینگ درباره نظرسنجی محبوب ترین شخصیت هری پاتر نظر داد

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۲۶ ۲۰:۳۰:۰۰ (981 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
بلومزبری، ناشر انگلستان کتاب های هری پاتر، یک نظرسنجی جدید راه انداخته که طرفداران از سراسر جهان می توانند شخصیت محبوب شان را در مجموعه هری پاتر انتخاب کنند. خود خانم جی.کی.رولینگ در اطلاعیه مطبوعاتی نقل کرد که البته هری شخصیت محبوبش است ، اما به واسطه اینکه صدها بار در موردش در مجموعه نوشته است، او بیشتر دوست دارد تا شام و گفتگویی با آلبوس دامبلدور داشته باشد.

نقل قول:
" هری، اگرچه من معتقدم در این مورد غیر طبیعی هستم، رون قاعدتا محبوب تر است (هرچند که رون رو هم دوست دارم) حالا که من نوشتن کتاب ها را تمام کرده ام، شخصیتی که بیشتر دوست دارم برای شام ملاقات کنم دامبلدور است. ما چیزهای زیادی برای گفتن داریم و من نصیحت او را دوست دارم، من فکر می کنم که همه دوست داشته باشند افرادی مثل دامبلدور در زندگی شان باشند"


همچنین شما هم می توانید برای شخصیت محبوب تان از کتاب های هری پاتر در اینجا رای دهید. نظرسنجی در دوشنبه، 26 اردیبهشت فعال شده و تا جمعه، 4 شهریور 1390 ادامه خواهد داشت. شخصیت برنده در سه شنبه، 8 شهریور 1390 اعلام خواهد شد.

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.