هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: تکامل و سقوط ولدمورت در فیلمهای هری پاتر !

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۳۰ ۱۹:۱۰:۰۰ (661 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
وبسایت "هری پاتر: تفتیش" قفل آخرین ویدیوی اختصاصی اش که روی تکامل تام ریدل به لرد ولدمورت و نابودی لرد سیاه در مجموعه هری پاتر متمرکز است را باز کرد. رالف فینس، دنیل رادکلیف و کارگردانان "دیوید یاتس" و "مایک نویل" در این کلیپ نظر دادند و آنها درباره اینکه چرا تام ، ولدمورت شد، بحث کردند. رالف و دنیل درباره این بحث کردند که چگونه ولدمورت وقتی هورکراکس هایش در هری پاتر و یادگاران مرگ بخش اول و دوم نابود شده بودند در حد بالایی دیوانه شد و اینکه او چگونه ظاهر و ابهتی که بر خودش داشت را از دست داد و باخت. این کلیپ را در قسمت ویدیوهای باز شده این سایت مشاهده کنید.

دنیل ردکلیف: در قسمت اول فیلم هفتم، اون آروم ترینه و ما همش اون رو در کنترل خودش دیدیم.

رالف فینس: در به چنگ آوردن موفقیت و شکست دادن هاگوارتز و هری اون در اوج قدرته.

دیوید یاتس: ولدمورت فوق العاده احساس قدرت می کنه، اما بعدش وقتی می فهمه که هری در حال شکار هورکراس ها بوده، اون برای اولین بار ناگهان متوجه می شه که آسیب پذیره. و اینه قصه ای که او در آن قرار میگیره تا متلاشی شدن را آغاز کنه.

رالف: حد زیادی از احساسات و خشم و پریشانی وجود داره، و این تمام وقتی که دوستان هری در حال نابود کردن این هورکراس ها هستن ، اون رو از هم میشکافه. بنابراین او مردی هستش که در آخرین بخش داستان زندگی اش است و اون ضعیف شده، اون دچار سقوط و نوعی فروپاشی شده.

دنیل: این واقعا قصه جالبی برای شخصیتش هستش چون اون از شخصیت کسی که خیلی استیبل و مسلط و بد ذات و منحوسه جدا میشه و اون کمتر ثابت داره و هری کار نابودسازی قسمت هایی از روح اونو آغاز کرده ، اون (ولدمورت) به آرامی از دست دادن عقلش به نوعی آغاز می شود. پایان بخش دوم نقطه ای هست که اون به طور کامل عقلش را از دست داده.

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.