جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

44 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
42
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

تام فلتون

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.2 / 5 با 16 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
tom_felton_.jpg
نام آلبوم:
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (16 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
90 KB
ابعاد:
x 320 x 384 پيکسل
دیده شده:
232 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
1 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: تام فلتون
منتشر شده1387/06/02 13:56 - به‌روزرسانی شده 1387/06/03 12:45

واقعا خیلی قشنگه!
ولی قبلنا خوشگلتر بود!!!!

 Re: تام فلتون
منتشر شده1387/02/26 20:38 - به‌روزرسانی شده 1387/02/27 9:56

اتفاقا خیلی هم قشنگه....
موهاشم قشنگتر شده

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/13 22:52 - به‌روزرسانی شده 1386/12/14 12:25

اه این چرا این شکلی شده کوچیک بود خیلی خوش قیافه بود الن خیلی زشت شده

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/13 21:00 - به‌روزرسانی شده 1386/12/14 12:25

چقدر این جا زشته.بنده خدا تو فیلم خیلی خوشگل بود

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/13 18:04 - به‌روزرسانی شده 1386/12/14 12:26

اين اونه؟! نه بابا!عكسش دست كاري شدس.
اگه به گردنش نگاه كنين مي بينين چقدر تابلوس.

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/13 15:18 - به‌روزرسانی شده 1386/12/14 15:42

واه واه

خیلی هم خوبه
هر چی باشه از عکس تو که بهتره که تو خوفه
همچین اخم کردی که ..
تازه دماخ نداری

ناراحت نشیا



بابا هوریس زایع نکن بزار بچه ها حالشو ببرن دیگه

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/12 14:58 - به‌روزرسانی شده 1386/12/12 17:35

اه اه.

کی میگه این خوش تیپه ؟ :no:

تام فلتون:

با با تو فیلمش قشنگ تر بود.

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/12 13:34 - به‌روزرسانی شده 1386/12/12 17:36

اوا قدیمیه !!

به ریش مرلین نمی دونستم

اره دیگه همه جوره خوبه

 Re: تام فلتون
منتشر شده1386/12/12 10:54 - به‌روزرسانی شده 1386/12/12 12:18

اوه بابا اين که خيلي قديميه!
اما به هر حال باحاله!!!
بچمون اصولا" خوش تيپه!!!!!!!!!!!!!!!