هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

ايران: مجلات نوروزی هری پاتر

فرستنده پرسی ویزلی در تاريخ ۱۳۸۵/۱/۵ ۱۹:۰۶:۴۸ (3521 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص ايران
ايران

سلام خدمت تمامی دوستان عزیزم عیدتون مبارک

امسال به خاطر نوروز 85 تمامی مجله های درجه یک شروع به چاپ کردن مطالب هری پاتری کردند .

تعدادی از اون ها مطالب تکراری رو به چاپ رسوندن ولی تعدادی چیزهای خوبی رو مطرح کردن . در ادامه تعدادی از اونها رو میبینید.



.مجله ی سروش نوجوان در شماره ی 217 خود 4 صفحه مطلب هری پاتر چاپ کرده که تکراری هستند و در مجله های قبل به چاپ رسیدند مطالبش تحت عنوان : تا بزرگ نشده ای یک آرزو بکن هست .

.مجله ی بعدی تجربه هست که در شماره ی 34 خود عنوان : راز و رمزهای جادوهای مجموعه ی هری پاتر را آورده است که لیست شخصیتهای هری پاتر و ... را داراست که تکراری هم هستند .

.اما میرویم سراغ دو مجله ی پر طرفدار که مطالب بسیار جالبی رو دارا میباشند . که نخست مجله ی گل آقا بچه هاست که دومین مجله در مجله ی هری پاتر را منتشر کرده است که این مطالب را داراست و با مجله در مجله ی قبلیش زمین تا آسمان تفاوت دارد:

هری پاتر سازان ( در این قسمت درباره ی شخصیتهای کلیدی توضیح داده است) ، چرا هری پاتر، هری پاتر شد؟ ( در این قسمت با بهترین نویسندگان ایرانی مصاحبه شده است درباره ی هری پاتر ) ، جادوگرانه ( که کاریکاتورهای زیبایی از مالفوی ، دابی ، ویزلی ها و ... آمده ) ، جدول نیمه ی هری پاتر ( در این قسمت سوالات جالبی رو مطرح کرده البته به پای من که نمیرسه ) ، خواندنیهای هری پاتر ( مطالب فراوانی در باره بازیگر ، فیلم ، کتاب و ... گفته است ) ، کارت تبریک جادویی ( کارت هری پاتر رو آموزش داده ) ، پرسشهایی درباره ی هری پاتر ( پرسش هایی رو آورده که رولینگ پاسخ داده ) ، دو مسابقه هری پاتر ( اولی کوییدیچ و دومی جنگل ممنوع که باید حیوانات رو پیدا کنیم )، بازی سنگ جادو ( بازی جالبی داراست ) ، مینویسم حتی اگر کارهایم چاپ نشود ( جدید ترین مسابقه با رولینگ است ) ، حالا همه از من میترسند ( مصاحبه با لرد ولدمورت ) ، مودمهایی که برای هری پاتر کانکت میشوند ( سایت های هری پاتر رو معرفی کرده و جادوگران رو هم گفته و گردانندگان سایت از جمله هری پاتر، کرام ، باک بیک و مونالیزا رو گفته ) ، در کنکور ورودی هاگوارتز شرکت کنید ( مسابقه ی تستی هری پاتر گذاشته اند ) ، این موجودات افسانه ای از کجا آمده اند ؟ ( موجودات جادویی رو معرفی کردند) ، خبر خبر ( خبرهای جدید رو گفته ) و... رو که واقعا جالب است شماره ی این مجله 317 و قیمتش 500 تومان است .

.مجله ی آخر شوکا است که تا حالا مطالب فراوان هری پاتر چاپ کرده است و در شماره ی 14 خود چاپ کرده با قیمت 800 تومان که در صفحات اول و آخر خود تقویم رنگی روغنی هری پاتر چاپ کرده که اون هم مسابقه و ... دارد .

امیدوارم نهایت استفاده از این مجلات نوروزی رو ببرید با تشکر
ارزش: 7.00 (6 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
sepideh 25
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۲۸ ۱۰:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۲۸ ۱۰:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۸
از: هاگوارتز
پیام: 12
 Re: مجلات نوروزی هری پاتر
حالا شما ملا لغتی نشو

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.