جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
29
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

خفن

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.8 / 5 با 16 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
اندرو.jpg
نام آلبوم:
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (16 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
12 KB
ابعاد:
x 250 x 374 پيکسل
دیده شده:
427 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: خفن
منتشر شده1384/10/01 13:17

بابا اين قيافه داره كه روش بحث ميكنين ؟ من حتيsaveش هم نكردم



بي ريخت آبرو خوشتيپارو برد

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/18 1:53

دیانا مراقب حرف زدنت باش و مزخرف نگو....
دراکو عشق منه!!!!!






لانا & دراکو = :bigkiss:

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/17 23:39

با با این قدر به این تام فلتون بدبخت گیر ندید به این خوش تیپی فقط تنها موجودی که از اون خوشتیپ تره منم(و تنها موجودی که از منم خوش تیپ تره با کمال تاسف موجودات دم انفجاریند!!!)

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/17 22:59

اگه خیلی بدتون میاد مجبور نیستید نگاش کنید چون هر کسی لیاقت نداره به تام نگاه کنه

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/11 15:51

بسیار بسیار بسیار بی ریخته
لباسش از قیافش بی ریخت تر
اصلا در کل ضایع است

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/11 13:17

اه اه اه لباسش زشته

 زیاد جالب نبود
منتشر شده1384/09/08 23:38

این قدر بحث نکنید منم از تام خوشم میاد ولی این جا جالب نیفتاده

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/08 22:38

کرکر خنده
خواستی بگی یعنی منم بلدم حرف بزنم

 Re: خفن
منتشر شده1384/09/07 22:33

مثل اینکه با دمپایی زدن تو صورتش!!!!

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/06 15:22

خیلی هم قشنگه
در ضمن این رو یاد بگیرین برای نظر دیگران ارزش قائل باشید
دنیل هم بد نیست ولی به پای تام نمیرسه

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/03 20:49

بابا اين پسر كجاش قشنگه؟

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/03 20:38

این عکس رو اعصاب من قدم می زنه
اه اه اه حالم از این تام به هم می خوره تو فیلم قیافش بهتره

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/03 20:33

برات متا سفم.

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/03 17:44

فقط تام

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/02 20:06

واقعا که حالا اگه دنیل بود یه چیزی.

 Re: خفن
منتشر شده1384/08/02 19:27

این آقای خفن که میبینید عشق منه