جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (1 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
8
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

هری و نوزده سال بعد

خب منم ، رز،آل سو ،جیمز و ...
امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.5 / 5 با 13 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
06.jpg
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (13 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
19 KB
ابعاد:
x 300 x 267 پيکسل
دیده شده:
191 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/11 21:08 - به‌روزرسانی شده 1387/03/12 8:16

در این صحنه هری پاتر مشغول خالی بندی است (طبق معمول )

هری:... بعدشم با یه اکسپلیارموس دخل ولدی کچل رو آوردم

لیلی و هوگو: واااااااااای! چه وحشتناک!

جیمز: بازم همون داستان تکراری!

رز: این عمو هری هم خیلی قوه ی تخیلش بالاست!

آسپ: یعنی میشه منم یه روزی یک وزیر کله زخمی بشم؟

تدی: چقد این هری خالی میبنده آخه!

ویکی: چه داستان رومانتیکی!

 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/11 16:34 - به‌روزرسانی شده 1387/03/12 8:16

کی کیه این وسط ؟

بابا . خاله ...دایی.....عمه.......بچه........خواهر

 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/11 10:19 - به‌روزرسانی شده 1387/03/11 12:52

عکس جالبیه ، ولی اگه اسامیشونو به ترتیب این پایین می نوشتی که با همشون درست آشنا بشیم خیلی بهتر بود ...

مثلا اون آقا و خانومی که پشت هری وایسادن ، رون و جینی هستن یا رون و هرمیون ؟


در هر صورت عکس جالبیه

 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/10 20:50 - به‌روزرسانی شده 1387/03/11 12:52

کی کیه؟


کدومش منم؟
پس یویوم کو بوقی !

 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/10 18:26 - به‌روزرسانی شده 1387/03/11 12:52

هوگو خان این چه قیافه ایه برا من ساختی؟
ولی جدا از شوخی باحال بود.داداشی تو بغل من

 Re: هری و نوزده سال بعد
منتشر شده1387/03/10 14:44 - به‌روزرسانی شده 1387/03/11 12:52

به به! عجب عکس دل انگیزی! خودم رو میبینم که اون بالا با موهایی بس فشن ایستاده ام و به قصه های بابا عله که واسه لیلی کوچولو و دیگران میخواند گوش می کنم. اون خانم کک مکی فک کنم جینی باشه، ماشالا چه خوب مونده! نه ولی حدسم اینه که رز و هوگو باشن، همیشه چتر میشن خونه ی هری اینا!

اون عینکیه کیه یعنی؟ فکر کنم جیمز بوقی باشه، از اول چشاش ضعیف بود؛ باور نمی کنین، سری به چت باکس بزنین!

اونی که یه گوشه کز کرده کنار کبل هم باید آ.س.پ باشه، از اون اب زیر کاهای روزگاره؛ به این ظاهر مظلومش نگاه نکنین، من می دونم چه جونوریه!

اون خانم زیبا رو که کنار من ایستاده اگه کسی جز ویکتوریا باشه که اسمم رو عوض می کنم، چقدرم که به هم میایم!

پ.ن. این عکسم مشت محکمی است بر دهان اونایی که میگن من در بین پاترها جایی ندارم!