ای بابا زبونتو گاز بگیر سوسک جان! موندید یعنی چی؟! پاشید برید!
در ضمن بذارید یه نکته رو واضح کنم. دارک لرد عزیز یکی از مدیران جادوگران هستند و همه مدیران جادوگران با هم کار می کنن و هماهنگ هستند. اگر شما یکی رو به رسمیت می شناسید باید همه مدیران رو به رسمیت بشناسید و اگه یکی از مدیران رو قبول ندارید یعنی هیچ کدام رو قبول ندارید!
همچنین باز تکرار می کنم که گفتن اینکه بخش لوتر مستقل هست اشتباهه! تا زمانی که لوتر در جادوگران هست از قوانین جادوگران پیروی خواهد کرد.
هر وقت (ان شا ا... به زودی) از جادوگران رفتید می تونید تا دلتون می خواد قوانین "منصفانه" و بر اساس "عدل" وضع کنید. موفق باشید
پروفسور البته يك وقتي خداي ناكرده ديدي از لج مديران سايت هم كه شده مونديم!
ما به صورت كاملا مستقل عمل مي كنيم پروفسور! قوانين رو ببينيد! ما قوانين خودمون رو داريم! اون ها رو هم دارك لرد (تنها مديري كه اعضاي لوتر اون رو به رسميت مي شناسن) و ويچ كينگ با هميدگه طرح كردن!
سلام لطفا یک نفر برای من توضیح بده که چه طور می تونم کتاب هارو دانلود کنم مسئله حیاتی است لطفا سریعتر محض رضای خدا !!! اگه مثل این شکل اتفاق بیافته خوشحال می شم :mail:
سرژ عزیز فکر کنم قبلا راجع به موضوع بحث شده باشه. فکر نمی کنم امکان چنین کاری وجود داشته باشه. اگه به هر کسی نظارت تاپیک خودش رو بدیم انجمن ها خیلی بی نظم میشه. ممکنه نسبت به یه تاپیک سلیقه های بسیار زیادی باشه و این برای یه انجمن اصلا مناسب نیست. در حال حاضر هر انجمنی تقریبا دو تا ناظر داره و به نظر من این تعداد خیلی مناسب تر باشه تا اینکه بخوایم 20 نفر رو ناظر یه انجمن بکنیم. می دونم که گفتی فقط نظارت اون تاپیک ولی فکر نکنم این کارو از نظر فنی بشه انجام داد.
ناتریشای عزیز هوممم...نه فکر نکنم ما یه همچین رسمی داشته باشیم! ولی خب برای اینکه شما شناخته شده باشید باید در انجمن ها فعالیت مفید بکنید. پیام های جالب بفرستید و در بحث ها شرکت کنید. تنها اون موقع هست که بچه ها به شما توجه می کنن. اگر شما فعالیتی نکنید بچه ها چطور شما رو بشناسن؟ پس این مسئله به شما و به فعالیت مفیدتون بر می گرده
در مورد لوتر به نظر من گفتن اینکه این قسمت به صورت مستقل فعالیت می کنه درست نیست. ما گفتیم که ناظران اختیار تام دارن ولی در چارچوب قوانین سایت! تا زمانی که بخش لوتر در جادوگران باشه مطمئنا باید از قوانین جادوگران هم پیروی کنه.
در ضمن اگه درست متوجه شدم ظاهرا قراره که لوتری های عزیز از سایت برن...خب در این صورت فکر نمی کنم دیگه بحث کردن راجع به این قضیه فایده ای داشته باشه...چون به هر حال دارن میرن! فقط به قول شاعر: هر چه سریع تر بهتر!
چه جالب...اينجا گفتگو با مديران هست...نه گفتگو با اعضا با اعضا(البته بنده حقير رو ببخشين كه اين حرفو زدم)
يه سوال و خواهشي از مديران داشتم.... آيا امكان اين هست كه به زننده تاپيك امكان نظارت در همون تاپيك رو بديم...مثلا يه نفر يه تاپيك ميزنه و نظارتش هم بر عهده همونه.....البته ناظران هم رسيدگي ميكنن...ولي خود زننده تاپيك بهتر ميدونه كه تاپيكش بايد در چه راستايي فعاليت كنه و پيام هايي كه به نظرش ميرسه كه باعث ميشه اهداف تاپيك نادديه گرفته بشه و يا تاپيك به انحراف بكشه پاك كنه...
خواهشم همين سوال بالايي بود كه اگه بشه خوب ميشه...البته من كه فقط تا الان 1 تاپيك زدم...براي خودم نگفتم..براي كاربراي گفتم كه تاپيكهاشون داره به انحراف كشيده ميشه و ناظر هم فقط از روي قانون پست پاك ميكنه و به بعضي مسائل رسيدگي نميكنه...خب اين كاملا منطقي كه رسيدگي نكنه...چون ذهن زننده تاپيك با ذهن ناظر فرق داره....و زننده تاپيك هدفهايي داره كه شايد نخواد بگه يا اينكه بگه ولي منظورشو خوب نرسونه
خب چرچیل جان من حس میكنم شما فرد فهمیده ای هستی و با دلیل و منطق حرف میزنی پس لطفا بگو چجوری میشه انگیزه ایجاد كرد؟(فقط میخوام بدونم تا شاید در سایت تخصصی از اون ایده استفاده بكنیم نه چیز دیگه)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?