دوستان با منطق گفته شده که راجع به کتاب ششم ننویسید اگه دوست دارید بنویسید پیش خودتون یا دداشت کنید بعدا که این مساله ممنوعیت رفع شد در سایت بزارید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
راستش اگه میشد به شدت با این پیشنهاد موافق بودم!! فقط حیف که دیموکراسی سایت به هم میخوره!! یه نفر هست، توی هر تاپیکی میرسه یه پست میزنه تبلیغ وبلاگش رو میکنه!!! من به این آدم چی بگم آخه!! کلاً خیلی از تازه واردها فضای فروم رو به هم ریختهن!!
میخواستم خواهش کنم تا یه مدت کوتاه عضو گیری سایت رو تعطیل کنین. بخدا همه از دست تازه واردها خسته شدن.تو هر تایپیکی که میریم یه پست بخودی که به اونجا اصلا مربوط نیست میبینیم.البته این در مورد مهمانهام صدق میکنه در مورد نظر دهی درمورد اخبار کارتون واقعا خوب بود اگه میشد در قسمت مقالات و پرسشها هم این کار رو انجام بدین واقعا عالی میشه
دزيره نوشته: سلام... تا الان 1000پيام شخصي در باره كتاب جديد داشتم.....من اونا رو باز نكردم چون ميخوام خودم بخونمشون...........(در ضمن اقاي witch king عزيز مشكلي داري پيام شخصي بده.......من ملكه ي الف ها هستم..........من...حيف ...اينجا جاش نيست) خوب از مسؤلين ميخوام اگه راه حل براي مشكلاتم داريد پيام شخصي بگذاريد....مخصوصا...witch king......