مديران عزيز واقعا اميدوارم كه بچه ها در جلسه ي روز شنبه تصميم به رفتن بگيرن. ما اولين گروه از اعضايي خواهيم بود كه از سايت مي ريم. اگر همين راه و روش رو ادامه بدين، اون وقت علي مي مونه و حوض اش! (شايد اين ضرب المچل جاش اينجا نباشه! ولي باهش خيلي حال كردم!) شما به اعماد نمي كنيد. اگر به ما امكانات بدين و ضرر كنيد اون وقت مي تونيد امكانات رو بگيريد. ولي نمي تونم چرا... هووم. حرف زدن ديگه بي فايده است.
چرچيل عزيز فكر كردي ما مغز خر خورديم؟ اشتباه كردي! ما اون قدر احمق نيستيم كه شما فكر مي كني! ما تايپيك مشكلات مديريتي رو در انججمن ايفاي نقش ساختيم. به همين دليل تا زماني كه شما عضو ايفاي نقش ارباب حلقه ها نشي و شناخت كامل روي ويچ كينگ پيدا نكني نمي توني در موردش نظر بدي! اين طوري ديگه افرادي كه با شنيدن حرف هاي غيرمنصفانه مديران برداشت بد كردن نمي تونن نظر بدن. اما اگر خيلي دوست داري بدون داشتن اطلاعات كافي نظرات غيرمنصفانه بدي، مي توني براي ويچ كينگ پيام شخصي بفرستي.
سلام... تا الان 1000پيام شخصي در باره كتاب جديد داشتم.....من اونا رو باز نكردم چون ميخوام خودم بخونمشون...........(در ضمن اقاي witch king عزيز مشكلي داري پيام شخصي بده.......من ملكه ي الف ها هستم..........من...حيف ...اينجا جاش نيست) خوب از مسؤلين ميخوام اگه راه حل براي مشكلاتم داريد پيام شخصي بگذاريد....مخصوصا...witch king......
در ارتباط با موضوع لوتر و اضافه کردن بلاک جدیدترین پیامها و کلا حضور بیشتر لوتر در جادوگران من تا همین مقطع موافقم. پیشروی از این مقطع ممکنه اون دیدی که نسبت به جادوگران به عنوان یک سایت هری پاتری بوده رو از بین ببره. گر چه به این مورد زیاد نمیتوان استناد کرد ولی آمار فعالیتها ، پست ها و تعداد اعضای بخش لوتر نسبت به سایر انجمن ها نیز روشنگر بعضی از مسائل است.
میخواستم ازتون به خاطر اقدامات اخیر تشکر کنم چون یکی از کارای واقعا خوبتون تقسیم کارها بود که شورا کار مک گوناگل رو کم کرد و مدیران خبر هم یک باری از روی دوش مدیران بر داشتند کلا این کار خیلی مفید بود بازم اگه میتونید کارها رو بیشتر تقسیم کنید چون باعث میشه به یکی دونفر فشار نیاد به این نکته هم توجه کنید که الان یک وزیر کاملا پر مشغله داریم که نمیتونه به کارای وزارتش برسه
سم وايز عزيز از شما خواهش می کنم به اين بحث ادامه نديد در اين سايت با منطق به جايی نخواهيد رسيد! خودتون رو خسته نکنيد! آخرش يک جواب : همينی که هست! در محترمانه ترين حالت دريافت خواهيد کرد. به زودی آزاد خواهيم شد!
خب به هری عزیز: حرفهای شما كاملا از نظر من منطقیه.اما به نظر من شما اینكار رو بكنید.اگه آسیبی به سایت وارد كرد.بعد اقدام كنید. به پروفسور مك گونگال عزیز: ببینید من به شما اطمینان میدم كه تمام حرفهای من از طرف خود منه و تازه این كار من ممكن باعث نارضیاتی دوستان من در بخش لوتر هم بشه.با این وجود اگر نمیخواهید به خواسته های با جواب رد بدهید باشه من حرفی ندارم و دیگه دخالت نمیكنم.اما بازم میگم به خدا با این كار ضرری به سایت وارد نمیشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
دوست عزیز سام وایز مگه ما داریم لج بازی می کنیم؟ ما داریم منطقی حرف می زنیم. نمی دونم شما این گفته ها رو از کجا میارید! البته نظریه ها موجوده!
به نظر من هری عزیز خیلی واضح روشن کردند که دلیل مخالفت مدیران چیه. فعلا حرف دیگه ای ندارم که به گفته هاشون اضافه کنم. حالا اگه بعد از حرفای منطقی هری شما باز بخواید اصرار کنید به اون میگن لجبازی!
پروفسور کويیرل به اون مورد رسیدگی شد. فکر می کنم دارکی عزیز یه تاپیکی زده که در آن تخلافاتی مثل این رو میشه توش گزارش داد. بهتره به اونجا مراجعه کنید
1- اين سايت تخصصي هري پاتره و نه تخصصي لرد حلقه ها ( اين براي چندمين بار گفته ميشه )
2- تعداد جديد ترين پيام ها بر اساس تعداد فروم و اهميت اونها قرار داده شده و نه تعداد پستي كه زده ميشه مثلا چون تعداد فروم هاي غير رول پلينگ و اهميت اونها بيشتر از رول پلينگه هم 10 تا گذاشته شده و هم در تمام صفحات قرار داده شده
3- تعداد جديدترين پيام ها در لرد حلقه ها كافيه چون اعضاي اونجا بسيار كم هستن من فكر نكنم بيشتر از 10 نفر فعال داشته باشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ببخشید ولی فکر کنم باید یه نگاه بهاینجا بندازین و اینکه بنظرم بهتره شناسه دوستمون harrypatter رو بلاک کنید تا اینقدر بیخودی تو هرتایپیکی که میره تبلیغ وبلاگشو نکنه با تشکر