جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

66 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
63
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  32 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 6 دی 1386 01:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی زور داره ادم واسه یه پست بیاد یه شناسه بسازه و دو خط حرف بزنه. پس من زیاد حرف میزنم که یر به یر بشه!
ما نیز این روزو به اعضای جادوگران تبریک میگیم.و اگر هم بشه که مطمئنم نمیشه، امکان داره بیایم.

این قسمت به بعد رو فقط واسه ریونی های سابق مینویسم و یاد یه سری از خاطرات گذشته و نگذشته! بقیه لازم نیست بخونن!فکر می کنم جاش باشه که این روزو به طور ویژه نیز به ریونی هایی که در یه مقطع زمانی خاص باعث پیشرفت گروه و متعاقبا سایت شده بودن نیز تبریک بگم. از جمله:
ققنوس(گفتم ققنوس یاد غیرتی ترین عضو ریون افتادم.یاد روزهای خوش ریونکلاو و پیشرفت ها و … . جاش که تو جشن تولد واقعا خالیه!)، فنگ، ادی ماکای( اسم ادی که میاد یاد ناظر خوف ریون میفتم که با بلایایی که بینزو جان سر اونو فنگ - وقتی شناسه ش سدریک بود – اوردن بیابانگرد شدن)، پرفسور بینز و جان ریونکلاو( اسم این دو نفر که میاد یاد اون پست ها تو خوابگاه پسران واسه بیرون کردن ساحره ها از تو خوابگاه می افتم. چه روزهایی بود!!! ). برادر حمید(که وقتی اسمش میاد یاد گراپ و هرمیون می افتم. من نفهمیدم بالاخره هرمیون به رون رسید یا گراپ.) راجر دیویس، کریچر جونم( که وقتی اسمش میاد یاد برده داری، تبعیض نژادی،مارتین لوتر کینگ، روز های بد و سیاه ریونکلاو- اون زمانا که با لباس های پاره پوره و ژنده و کثیف در ریون سر می کردیم و با پای برهنه اطراف رو گز می کردیم- یاد عصر هجر و پس رفت میفتم). بارون خون الود( که وقتی اسمش میاد یاد کولاک وبهمنی که وقتی عصبانی بود بر سر ما نازل میشد میفتم. حالا ممکنه این سوال واسه اذهان عمومی پیش بیاد که بارون هیچ وقت عضو ریون نبوده! ولی من در اینجا میگم که شما کاملا در اشتباهید. چون در یه مقطع زمانی نه تنها بارون بلکه کلیه مدیران سایت اعضای ریون کلاو بودن.و پاتوقشون هم خوابگاه پسران بود. من خوب یادمه اون موقع ها که منو بینزو باقی اعضا میخواستیم تو خوابگاه بخوابیم عله و کوییرلو بارونو بیل ویزلی می اومدن تو خوابگاه ورق بازی میکردن و چه بسیار قمارها!!! اگه باورتون نمیشه بهتره بیشتر شفاف سازی بکنم.نشون به اون نشون که همیشه هم سر کریچر شرط بندی میکردن که البته کریچر مفلوک هم مجبور میشد یه کارایی هم بکنه که من از گفتنش معذورم. تازه یه بارم کوییرل یکی از ورقا رو زیر چادرش قایم کرد و با همین حربه تونستن زوج هری و بارونو ببرن! اگر باز هم باور ندارید میتونید به کتاب هایی که کریچر نوشته رجوع کنید. کریچر در کتاب "منم یه سری خاطرات دارم که اگه وقت باشه میخوام بگم" ،در فصل من بازیچه ای در دست مدیران، این جریان رو به طور دقیق بازگو میکنه! در کل از شوخی که بگذریم به نظر من پویان یکی از بهترین مدیرای سایت بوده و هست و امشب که اومدم این پستو بزنم یه چیزایی تو یه تاپیک دیگه از زبان بعضی از اعضا در مورد پویان دیدم که اصلا با شخصیت اون جور در نمیاد. در کل پویان خیلی میخوامت!) و همین طور به کلیه جادوگران و ساحره های گرامی در زمان اوج ریون که از انها نیز خاطرات زیادی درما هست تبریک میگم.

موفق باشید وجشن هم بهتون خوش بگذره.

پ.ن: میدونم که خیلی از این چیزایی که گفتم جاش تو این تاپیک نبود ولی از ناظر تقاضا دارم این دفعه رو گیر نده. بعد از یه سال که شناهسه م بسته شده یه شناسه جدید ساختیم اومدیم یه پست زدیم.خواستم همه چیزو تو همین یه پست بگم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اکتاویوس در 1386/10/6 1:41:47
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 6 دی 1386 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دینگ دانگ!

این‌جانب، محمدرضا، آبرفورث سابق، ارباب خاندان فعلی در یک جای دیگه و همین‌جا، حضور خود را در جشن تولد چهار سالگی جادوگران [جاویدان باد]، اعلام می‌دارم.

همچنین شایان توجه ناظران و مدیران و زیرمدیران و دیگر طبقات مدیریتی و نظارتی و کنترلی است که احتمالاً به همراه 2 همراه، که همراه خود خواهم آورد، در آن‌جا حضور به‌هم می‌رسانم.

و باز هم همچنین به اطلاع می‌رسانم که احتمالاً آن دو همراه بشوند سه یا چهار همراه، که این دو همراهی که توی این پاراگراف هستند، از بچه‌های ناب و قدیمی ِ جادوگرانند و احتمالشان به این بستگی دارد که خودشان بیایند اینجا یا نه! و جمعه با من بیایند آن‌جا!

ارادتمند!

تلیفون تماس در صورت ِ تمایل ِ اشخاص برای هماهنگی:
XXXXXXXXXX

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/10/6 11:45:40
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: چهارشنبه 5 دی 1386 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوستان! منم هستم دوستان! هر چند خیلی بالاشهره دوستان و شماها همتون مرفه بي‌دردین که پولین رو گرفتین دوستان! ولی منم روم زیاده میام دوستان! پس می‌بینمتون دوستان! خدافظ دوستان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: چهارشنبه 5 دی 1386 16:03
نمایش جزئیات
آفلاین
بدین وسیله حضور احتمالی خود را اعلام میداریم تا باشد این لی جردن , این عزیز دل همگان دست از نفوس بد زدن بردارد در ضمن یک همراه نیز با من همراه میشود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگي باور لحظه هاست
زندگي غ?
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: چهارشنبه 5 دی 1386 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
ما كه نمي تونيم از انزلي بيايم تا اونجا تا سالهاي بعد خداحافظ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 23:30
نمایش جزئیات
آفلاین
با درود بر شما همکار عزیز
بنده قبلا هم خدمت شما رسیده ام و اینبار نیز برای تهیه گزارش به حضورتان خواهم رسید. خبر مربوط به جشن تولد 4 سالگی شبکه جادوگران را هم قرار داده بودم که به دلیل محدودیت زمانی متاسفانه این امکان پیش نیامد که زودتر به اطلاعتان برسانم. می توانید از لینک زیر مشاهده کنید.

با سپاس و به امید دیدار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/10/5 9:26:51
سابقه در چندین سایت خبری هری پاتری و غیر هری پاتری به صورت مدیریتی

[color=F
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بیبینیم چی میشه
تعداد زیاد باشه فکر کنم بیام!
حالا تعداد چی تیپیه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 20:31
نمایش جزئیات
آفلاین
استر مشخص شد که دقیقا یا تقریبا چند نفر شدیم؟ هر 3 پست در میون یه پست بزن بگو دیگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 11:31
نمایش جزئیات
آفلاین
تبریک میگم.ایشالا 400 ساله بشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: جشن تولد چهار سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 دی 1386 04:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نه عزیز اتفاقا پول میگیریم پول زورم میگیریم:چکش.
این بد بختا همینجوری که نباید از جیب بذارن. آخرش چی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه