جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
آفلاین
ولدمورت قوی تره چون بدون ابر چوبدستی جنگيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: دوشنبه 5 آذر 1386 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه نمي تونم قدرتشونو با هم مقايسه كنم ولي از نظر هوش فكر كنم دامبلدور بعد از اين دو تا هم اسنيپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: دوشنبه 5 آذر 1386 12:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

لرد هری پاتر نوشته:

جناب فوکس عزیز باید بهتون بگم منظور من از دستگیری ولدومورت توسط دامبلدور همون کاری بود که دامبلدور در باره ی گریندل والد کرد مگه یک جادوگر را نمیشود پیدا و دستگیر کرد که شما متوجه نشدید



من متاسفم اگر منظورتون رو درست متوجه نشدم. ولي شما در پست قبليتون واژه ي ''نابودي'' رو به کار بردين!

ببينيد'' لرد هري پاتر'' عزيز, ولدمورت در اولين برخورد با دامبلدور, بيشتر از هر موقعي خودشو نشون داد!( پرورشگاه).


و دامبلدور بعد از اون ديدار زير نظر گرفتش.

از اول هم که روي اين قضيه ي جان پيش ها حساسيت داشته و کتاب هاي مربوط به اون رو از توي کتاب خونه جمع کرده!

از تمايل ولدمورت به درست کردن ''جانپيش'' هم که خبر داشته!

وقتي هم که ذهنجويي دايي ولدمورت رو شروع ميکنه تقريباً مطمئن ميشه که تام ريدل مرتکب قتل شده!

خوب حالا همه شرايط براي مطمئن بودن از اين که 'تام ريدل' , 'جانپيچ' درست کرده, فراهمه!

حالا شما باشين چي كار ميکنين??

اينجا دامبلدور ميدونه که خود ولدمورت رو نميتونه بدون آگهي کامل از بين ببره !

دلايلي رو هم که براي مقابله با ولدمورت داره نميتونه براي همه فاش کنه! (چون کل موضوع لو ميره و ولدمورت ميفهمه که دمبلدور چه اطلاعاتي در بارش داره.)

و درضمن نميتونه بزاره که اون به رشد خودش ادامه بده!


پس مياد چي كار ميکنه??
مياد يه سري از آدم هايي رو که بهش اعتماد دارن رو دوره خودش جمع ميکنه و محفل رو تشكيل ميده!

تا از سلطه ي ولدمورت جلوگيري کنه;

تا موقعي که سر کله ي هري پيدا بشه و............

خوب جناب لرد هري پاتر, اين بود دلايل دامبلدور براي تشکيل محفل و خود داري از نبرد تن به تن!

(( اينا رو سال ها پيش وقتي توي دفترش نشسته بوديم برام گفت!))

خوب حالا اگر کسي مخالفتي داره, بگه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فوکس در 1386/9/5 12:21:48
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: یکشنبه 4 آذر 1386 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
فوکس نوشته:

ببخشين! من متوجه نشدم که اين يعني چي !!??

دامبلدور همينطوري راه بيفته و بره ولدمورت رو بکشه?!?

مگه ولدمورت تو هاگزميد زندگي ميکنه که دامبلدور صاف بره در خونش و اونو بکشه?
بعدشم دامبلدور اونقدر احمق نبود که ولدمرت رو دست کم بگيره!!

مگه از کتاب 6 يادتون رفته??
دامبلدور از همون لحظه ي اولي که تام ريدل رو ديد, فهميد که بايد مراقبش باشه!! و اونو زير نظر گرفت!

ازاون گذشته, مگه به ولدمرت نگفت که کشتن تو منو راضي نميکنه??!

دامبلدور از ولدمورت نمي ترسيد, ولي دست کم هم نميگرفتش!
جناب فوکس عزیز باید بهتون بگم منظور من از دستگیری ولدومورت توسط دامبلدور همون کاری بود که دامبلدور در باره ی گریندل والد کرد مگه یک جادوگر را نمیشود پیدا و دستگیر کرد که شما متوجه نشدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق من اسنیپ
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1386 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بله گیدیون عزیز حرف شما منطقیه. ولی به جز آلبوس جند نفر بودن که زبون موجودات دیگر رو میدونن؟ لرد بلد بود؟ هری چطور؟ کسی بود که بتونه رد جادو رو پیدا کنه؟ مثل زمانی که آلبوس این کارو تو غار کرد؟آیا لرد تونست از جای محفل با خبر شه؟ آیا لرد تونست چوب الدر رو از چنگآلبوس در بیاره؟ از دیگر مشخصه های مثبت آلبوس خونسرد بودنش هستش. و دونستن نقاط ضعف حریف. البته لرد هم اینارو داشت. ولی خونسرد نبود. یکی دیگه از عیب های لرد و آلبوس این بود که حماقت های فاحشی داشتن. که البته تعداد سوتی های لرد از آلبوس بیشتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1386 15:30
نمایش جزئیات
آفلاین
لي جردن عزيز فقط كشتن كه قدرت رو ثابت نمي كنه. همينقدر كه دامبلدور اين رو فهميد كه چيز هاي بسيار بدتري از مرگ وجود دارند نشون مي ده كه دامبلدور قويتره البته فقط از نظر فكري. در زمينه قدرت جادويي ولدمورت تك بود فقط يكم عقلش كم بود. وگرنه ميزد همه رو قلع و قم مي كرد. حتي دامبلدور رو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: شنبه 3 آذر 1386 10:59
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب در انجا بین این دو جنگی صورت نگرفته که منجر به مرگ یک طرف بشه. یه سوال هری قوی تره یا لرد؟ هری چون تونست لرد رو بکشه. حالا هری قوی تره یا آلبوس؟ آلبوس چون از هری خیلی بیشتر بارش بود. حالا لرد قوی تره یا آلبوس؟ این یه سوال بی معناست. چون هیچ کس به طرف مقابلش خسارت جبران ناپذیری نزد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 23:25
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

لرد هری پاتر نوشته:
اگر دامبلدور از ولدومورت نمی ترسید هیچ موقع محفل را تشکیل نمی داد و خیلی راحت به سراغ ولدومورت میرفت و اونو از بین میبرد


ببخشين! من متوجه نشدم که اين يعني چي !!??

دامبلدور همينطوري راه بيفته و بره ولدمورت رو بکشه?!?

مگه ولدمورت تو هاگزميد زندگي ميکنه که دامبلدور صاف بره در خونش و اونو بکشه?
بعدشم دامبلدور اونقدر احمق نبود که ولدمرت رو دست کم بگيره!!

مگه از کتاب 6 يادتون رفته??
دامبلدور از همون لحظه ي اولي که تام ريدل رو ديد, فهميد که بايد مراقبش باشه!! و اونو زير نظر گرفت!

ازاون گذشته, مگه به ولدمرت نگفت که کشتن تو منو راضي نميکنه??!

دامبلدور از ولدمورت نمي ترسيد, ولي دست کم هم نميگرفتش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
همیشه توی کتاب گفته شده که ولدومورت از دامبلدور میترسید اما به این نکته اشاره نشد که دامبلدور از ولدومورت میترسید که این واقعیت داشت اگر دامبلدور از ولدومورت نمی ترسید هیچ موقع محفل را تشکیل نمی داد و خیلی راحت به سراغ ولدومورت میرفت و اونو از بین میبرد تنها برتری دامبلدور نسبت به ولدومورت شجاعت اون بود که از مرگ نمیترسید و ولدومورت از مرگ میترسید و این که توی کتاب گفته شد ولدومورت از دامبلدور میترسید به خاطر این بود که رولینگ طرفدار دامبلدور بود از طرفی از زبان خود دامبلدور گفته میشه که ولدومورت کارهایی میتونست بکنه که من هیچ وقت نمیتونستم اون کارها را بکنم
ولی در کل همه ی اینها نظر من بود که ولدومورت از دامبلدور قویتر بود ولی اگر از شجاعت حرفی به میان بیاید به نظر من اسنیپ شجاع ترین بود البته قدرتمندترین بعد از ولدومورت و دامبلدور بود اگه قویتر نبود و این را گفتم به خاطر واقعآ از اسنیپ خوشم میامد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق من اسنیپ
Re: ((آلبوس دامبلدور)) قوی تره یا ((لرد ولدمورت))؟!!!
ارسال شده در: جمعه 2 آذر 1386 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب , توي اين مدت درباره ي اين موضوع خيلي جاها بحث شده;
چه بعد از کتاب پنج, چه شش و حالا هم که کتابها تمومشدن!

من به هوش , ذکاوت و استعداد هاي ديگه ي دامبلدور کاري ندارم, اما ميدونم دامبلدور هميشه به چيزي تکيه داشت که........

........ در سازمان اسرار داري هست که درش هميشه قفله, در اونجا از چيزي نگهداري ميشه که از عقل و هوش انسان فراتره ; حتي از تمام نيرو هاي طبيعت شديد تره.........

همين کافي بود, نه?
دامبلدور چيزي رو فهميد که ولدمورت مثل خيلي هاي ديگه از درکش عاجز موند.


درضمن کمکم داره اين تصور غلط ايجاد ميشه که دليل ترس ولدمورت از دامبلدور تنها چوب ارشد بوده. من اينو توي سايت زياد ميبينم!!

ولدمورت فقط از ناشنخته ترين ناشناخته ي هستي (و شايد فرا تر از هستي), ميترسيد!
درحالي که دامبلدور اين ناشناخته رو به ميزان زيادي درك کرده بود!

همين !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u