جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 شهریور 1391 21:14
نمایش جزئیات
آفلاین
مستر وزیر!

سلام. ببین شما که خودت سیاست مداری که بهتر میدونی. الان کلا ما توی این لیگ، سه تا بازی بیشتر نداریم. که الان دوتاش هم شده. نیم فصل را من کجاش بذارم آخه؟

البته این لیگ که تموم شد، اگه دوباره تیم ها به حدنساب( حدنساب این لیگ با لیگ بعدی فرق داره. تیمها باید بیشتر باشه توی لیگ بعدی) رسید، یه لیگ دیگه تشکیل میدیم. قبلش هم یه مدت میذاریم برای کسایی که میخوان پیشنهاداتشون را برای چگونگی برگذاری و اینا.

شما که کلا یه بازی دیگه بیشتر ندارید. نقل و انتقال میخواین چیکار؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 8 شهریور 1391 01:47
نمایش جزئیات
آفلاین
بای کوئین!


سلام عرض می کنم خدمتتون مستر کرام!

مستر کچل.. رفیق!

می خواستم بدونم نیم فصلی چیزی این ورا در کار نیست چون ما یه چندتا درخواست نقل و انتقال و این حرفا داریم و کلا تیممون ثروتمند و پرطرفدار و گولاخه!

حواست باشه که با یه سیاستمدار طرفی..بگی نه از ریونکلا معلق میشی!


با تشکر، فخر سلطنت.. پروف وزیر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک روز جادوگر به سراغ جادوی واقعی می رود!

به یاد اغتشاشگران خوف:

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 16 مرداد 1391 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
والا من به محض اینکه ناظر اینجا شدم درخواست کردم که بذارن از گالیون دهی استفاده بشه. بلیط زدم هم برای اینکار. گفتن به دلایلی نمیشه. البته بگم من اینا. من خودم هم هیچوقت نفهمیدم این دلایل را.

بعد که مدیر شدم این مسئله را پیشنهاد دادم و بازم گفتن نه. توی مسنجر هم هم با استر بحثیدم هم با ایوان. بازم گفتن بنا به دلایلی نمیشه.

حالا اگه دوست داری اون دلایل را بفهمی میتونی از خودشون بپرسی. 90 در صد هم فقط بلاک میشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 16 مرداد 1391 16:32
نمایش جزئیات
آفلاین
انجمن خودته نظر مدیرا رو می خوای چی کار؟
ولی خوب دلیلشون چیه من دوباره رفتم تو نخ کچل کردن تا یه جواب روشن بهم ندی ولت نمی کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 16 مرداد 1391 16:15
نمایش جزئیات
آفلاین
لی عزیز:

گودریک داره دنبال یه نفر دیگه میگرده. تیم ترنسلیوانا هم هستش. یعنی 100 در صد هستش. در مورد سیستم گالیونی من از روز اولی که ناظر این انجمن شدم تا حالا دارم به مدیران میگم ولی بنا به دلایلی اجازه همچین کاری نیست.

ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 16 مرداد 1391 16:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
می خواستم یه پیشنهاد بدم. ویکتور ما الان چهار تا تیم داریم. دو تا شون که ازشون خبری نیست. یکیشون هم که کامل نیست فقط تیم ما گردباد داره کار میکنه. من میگم این لیگو ببندیم. واسه لیگ بعدی سیستم گالیونی بزاریم. به هر تیم 1000 گالیون یا بیشتر سرمایه اولیه میدیم. بعد اونا سرمایشون رو خرج می کنند. مثلا می تونند بازیکن بخرند. که این خودش باعث جذاب شدن لیگ میشه. اگه موافقید بقیه شو توضیح بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1391 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
لی عزیز:

ببین، الان مسابقس. فکر کن توی یه مسابقه فوتبال داور بازی که نمیاد توی تمرینات سرک بکشه و اشکالات را بگه. اگه میکنه بگو تا من هم نظر شخصی بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1391 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
منم می گم نظر شخصی کن
ولی خو اگه نمیشه دیگه چیزی نمی گم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1391 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

همونطور که الفیاس گفت نقد کردن جزو وظایف من یا سالازار نیست. میتونیم این تاپیک را قفلش کنیم بدون اینکه هیچ قانونی را زیر پا گذاشته باشیم. ولی ما پست هایی را که در تاپیک های رول نویسی زده میشه با کمال میل نقد میکنیم. اما پست هایی که در ورزشگاه یا مسابقات زده میشه ما نقد نمی کنیم. اصلا این چند روز که برای تمریناته را گذاشتیم که خودتون پست های همدیگه را نقد کنید و اشکالات هم را بر طرف کنید نه ما.

پست اولی را هم که از فرد زده شده و نقد کردمش باید بگم که معذرت میخوام. اشتباه از من بود.

در آخر هم باید بگم که نقد= نظر شخصی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1391 15:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من شدیدا با نظر الفیاس موافقم.پس زود برین پست من را نقد کنین که کار دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!‏
برای گریفیندور ‏.



تصویر تغییر اندازه داده شده




تصویر تغییر اندازه داده شده











چوبدستی یاس کبود / بدبختی و فقر و رکود