سلام. ببین شما که خودت سیاست مداری که بهتر میدونی. الان کلا ما توی این لیگ، سه تا بازی بیشتر نداریم. که الان دوتاش هم شده. نیم فصل را من کجاش بذارم آخه؟
البته این لیگ که تموم شد، اگه دوباره تیم ها به حدنساب( حدنساب این لیگ با لیگ بعدی فرق داره. تیمها باید بیشتر باشه توی لیگ بعدی) رسید، یه لیگ دیگه تشکیل میدیم. قبلش هم یه مدت میذاریم برای کسایی که میخوان پیشنهاداتشون را برای چگونگی برگذاری و اینا.
شما که کلا یه بازی دیگه بیشتر ندارید. نقل و انتقال میخواین چیکار؟
والا من به محض اینکه ناظر اینجا شدم درخواست کردم که بذارن از گالیون دهی استفاده بشه. بلیط زدم هم برای اینکار. گفتن به دلایلی نمیشه. البته بگم من اینا. من خودم هم هیچوقت نفهمیدم این دلایل را.
بعد که مدیر شدم این مسئله را پیشنهاد دادم و بازم گفتن نه. توی مسنجر هم هم با استر بحثیدم هم با ایوان. بازم گفتن بنا به دلایلی نمیشه.
حالا اگه دوست داری اون دلایل را بفهمی میتونی از خودشون بپرسی. 90 در صد هم فقط بلاک میشی.
انجمن خودته نظر مدیرا رو می خوای چی کار؟ ولی خوب دلیلشون چیه من دوباره رفتم تو نخ کچل کردن تا یه جواب روشن بهم ندی ولت نمی کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
گودریک داره دنبال یه نفر دیگه میگرده. تیم ترنسلیوانا هم هستش. یعنی 100 در صد هستش. در مورد سیستم گالیونی من از روز اولی که ناظر این انجمن شدم تا حالا دارم به مدیران میگم ولی بنا به دلایلی اجازه همچین کاری نیست.
سلام می خواستم یه پیشنهاد بدم. ویکتور ما الان چهار تا تیم داریم. دو تا شون که ازشون خبری نیست. یکیشون هم که کامل نیست فقط تیم ما گردباد داره کار میکنه. من میگم این لیگو ببندیم. واسه لیگ بعدی سیستم گالیونی بزاریم. به هر تیم 1000 گالیون یا بیشتر سرمایه اولیه میدیم. بعد اونا سرمایشون رو خرج می کنند. مثلا می تونند بازیکن بخرند. که این خودش باعث جذاب شدن لیگ میشه. اگه موافقید بقیه شو توضیح بدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
منم می گم نظر شخصی کن ولی خو اگه نمیشه دیگه چیزی نمی گم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket I work out Modir look at that ticket I work out When I go to "contact us", this is what I see Modirs are in bed and they wont answer me I got passion in my head and I ain’t afraid to show it
همونطور که الفیاس گفت نقد کردن جزو وظایف من یا سالازار نیست. میتونیم این تاپیک را قفلش کنیم بدون اینکه هیچ قانونی را زیر پا گذاشته باشیم. ولی ما پست هایی را که در تاپیک های رول نویسی زده میشه با کمال میل نقد میکنیم. اما پست هایی که در ورزشگاه یا مسابقات زده میشه ما نقد نمی کنیم. اصلا این چند روز که برای تمریناته را گذاشتیم که خودتون پست های همدیگه را نقد کنید و اشکالات هم را بر طرف کنید نه ما.
پست اولی را هم که از فرد زده شده و نقد کردمش باید بگم که معذرت میخوام. اشتباه از من بود.