جناب سالازار عزیز،من در تابستان امسال که فعالیت سایت نسبتا بدک نبود،خیلی برای این انجمن زحمت کشیدم.قوانین رو به روز کردم،کلی اعلامیه زدم،مسابقات برگزار کردم و ... اما باز هم کسی جذب این انجمن نحس()نمیشه.تنها راه فعال کردن این انجمن،برپا کردن تاپیک های رول آزادانه در مورد کوییدیچ هستش که میتونه برای انجمن مفید باشه.برگزاری مسابقات دیگه فایده ای نداره.البته خود دانید اما این انجمن باید روندشو تغییر بده.اگه شگرد و رازی شما دارید که میتونه این انجمن رو نجات بده،بسم االله!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ویکتور کرام در 1390/10/22 20:28:06
ویکتور شما درست میگید ولی فکر نکنم مشکل از قوانین و یا تنوع نداشتن مسابقات باشه. مشکل از راکد بودن سایته.
شما فکرش را بکن وقتی که کسی نخواد فعالیت کنه چه جوری حتی با عوض کردن قوانین میشه این انجمن را فعال کرد. فوق فوقش به جای اون یه نفر شرکت کنه میشن سه نفر که فکر هم نکنم بشه اسم این کار را فعال کردن انجمن گذاشت.
در هر صورت اگه شما ایده و یا نظری دارید خوش حال میشم که اون کار را انجام بدم.
درود! جناب کله زخمی،خودت میدونی که من ناظر سابق اینجا بودم و واقعا تمام تلاش خودمو کردم تا به روش همیشگی مسابقات رو اجرا کنم اما اعضای نسل جدید جادوگران علاقه ای نسبت به کوییدیج نشون نمیدن و احساس میکنن که روش برگزاری مسابقات سخت و کسل کننده س که احساسشون کاملا درسته.
اگه دقت کنی میبینی که قدیما در جادوگران انجمن کوییدیج همیشه غعال بوده.البته تعداد اعضای اون موقع با الان قابل مقایسه نیست.
در کل باید بگم اگه بخوای با همون قوانین و همون وضع مسابقات رو برگزار کنی،اوضاع تغییری نخواهد کرد.مسابفات باید تنوع داشته باشند و نحوه ثبت نام در مسابقات هم فرق کنه.اعلامیه زدن و قوانین گذاشتن و اینا فایده ای نداره.یک ایده جالب باید باشه که نحوه برگزاری مسابقات را تغییر بده.
حرف شما درسته ولی فقط برای مسابقات تیمی که تیمی وجود داشته باشه نه مسابقات تکی. من حرف هایی که توی پست های قبلیم زدم همش بر میگشت به مسابقاات تک نفری چون فعلا" قرار نیست که مسابقات تیمی بر گذار بشه و دلیلش هم اینه که افرادی که ثبت نام کردند تعدادشون کم بوده و به حد نساب نرسیده.
سلام شما منظور منو درست متوجه نشدی. اینطوری نیست که یه سوژه باشه دو تا تیم با هم ادامه بدن.
هر تیم یه سوژه ی جداگانه داره وقایعش جدائه نتیجه ی بازی ای که توی نمایشنامه ها نوشته میشه جدائه. سوژه های فرعی جدائه. کلا همه چی جدا و به دست تیمه. بعد توی یه سری بخش ها نمره داده میشه. مثلا یکی از این بخش ها توصیف مسابقات میتونه باشه چون پست ها باید درباره ی کوییدیچ باشه بلاخره دیگه.
من منظورم این بود. پست های قدیمی مسابقاتو بخونی هست فکر کنم نمونش.(اونم زیاد )
خب ببین دقیقا مسئله همینه که تیمیه دیگه کار. تیمی که خوبه پا میشه میاد و اعضاشو طوری میچینه که با هم هماهنگ باشن. اگه تو یه بازی یه عضو تیم خراب کاری کنه تقصیر برگزار کننده که نیست. تقصیر تیمه و امتیازش باید کم بشه. بنابراین این قضیه اصلا مشکل نیست از نظر من.
حق با شماست. خودم هم که یه کم فکر کردم به همین نتیجه رسیدم. ولی مسابقاتی که ادامه داره یه سری مشکلاتی هم به همراه داره مثلا:
من به عنوان یه بازیکن کوییدیچ یه پست میزنم که نفر بعدیم نمی تونه ادامش بده. این باعث میشه که اون ادامه نده و توی مسابقه شرکت نکنه. ولی این عیب توی مسابقات تک پستی نیست.
سلام نمیدونم قبلا چجوری بوده و تو این مدت چطوریه ولی اون موقعی که ما شرکت میکردیم این طوری نبود. تیم ها باید کوییدیچ رو تو پست به صورت ادامه دار هر تیم برای خودش مینوشت و این خودش کلی جذابیت داشت چون اعضا میشستن و فکر میکردن و سوژه های جالب و قشنگ نویی از توش در میومد. اما این جور تک پستی مثل هاگوارتز میشه دیگه! اصلا معنای تیم توش دیده نمیشه.
این فقط نظرم بود که بنظرم بهتره مسابقات تک پستی برگزار نشه.
مسابقات تکی که برگذار میشه ولی به نظر من قشنگ نیست که فقط بین دو تا تیم مسابقه برگذار بشه و جذابیت خاصی هم نداره که بین دو تا تیم یک نفر برنده بشه. به خاطر همین لیگ کوییدیچ را یه وقت مناسب می ذارم که هر کسی دوست داره بتونه ثبت نام کنه و تعداد تیم و جذابیت بازی هم افزایش پیدا کنه.
ولی با این حال یه نظرسنجی میذارم ببینم چی میشه.
با تشکر از این که به این انجمن اهمیت میدید و برای بهبود اون تلاش می کنید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری جیمز پاتر در 1390/9/24 23:19:20