خب این رو آوردیم توی فروم یعنی یه زیر انجمن براش توی فروم پیشنهاد ها زدیم و توش تاپیک ها رو ساختیم این تاپیک ها در بلاک آخرین پیام ها نیستن و توشون هم فقط در روز های انتخاب نامزد میشه پست زد حالا دیگه اگه کسی بخواد یدونه رو هم رای بده راحت امکان پذیره انجمن انتخاب جادوگر ماه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
اگه این طور باشه که طرف اگه خواست یک نفر هم بفرسته خوبه یعنی فرد می یاد میبینه چقدر این فلانی عضو خوبیه سریع بره و فقط اون رو داخل بهترین عضو تازه وارد بنویسه و بره و دیگه با بقیه ی گزینه ها کاری نداشته باشه چون ممکنه چیزی در مورد بهترین پست به ذهنش نرسه و کلا به خاطر یکی دو تاانتخاب بی خیال کل قضیه بشه یک مورد دیگه هم اینه که بلافاصله بعد از انتخاب جادوگر ماه انتخاب جدید برای جادوگر ماه آینده رو بگزاریم این طوری همیشه این انتخاب ها در دسترسه و فرد اگه بخواد میتونه در هر لحظه اقدام به دادن رای کنه
هوم ... مهم ترین دلیل همین ذکر علت با لینک و نقل قوله ! یعنی طرف نمیتونه پیدا کنه اون پست دلخواهش رو و لینک بده یا نقل قول کنه ! یعنی ممکنه کاربر یه پستی رو دیده باشه و خوشش اومده باشه و الان حضور ذهن نداشته باشه که اون پست کجاست ! من فکر میکنم در همین حد که کاربر بنویسه که چرا فلانی رو انتخاب کرده کافیه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
(اين هم فرهنگ سازي: دوست عزيز؛ هدف شما از زدن اين پست چه بود؟ نظر سنجي به همين منظور در بالاي اين تاپيك قرار داده شده! در صورت نداشتن نظر جديد و يا موافق بودن با محتواي اين عنوان، پست نزدن بهتر از ارسال پستي بي محتواست! - آبرفورث دامبلدور)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبرفورث دامبلدور در 1383/12/21 0:22:00
هوم؛ من طي مصاحبتهايي كه با دوستان داشتم؛ متوجه شدم كه خيلي ها حوصلهشون نمياد برن بگن فلان تاپيك بوده يا نه؛ همينطوري حال مي كنن بگن آره يارو خوب مينويسه! اگه اينطوري ديگه نيازي به جادوگر ماه نيست و بهتره جادوگر سال بذاريم؛ بعد مثلا اين قضيه كانديدها رو بايد فرمش رو عوض كنيم يه فرم باشه؛ به اين صورت: نام كاربري: در چهشاخهاي؟ علت:... كه اگه طرف توي انجمنها گشت ميزد يه پست خوب ديد؛ همون موقع مثل جت بپره اونجا لينك رو بده و والسلام! اينطوري اگه بخواد همه رو يك جا انتخاب كنه؛ از حوصله من و كاربران خارجه و من هم هنوز كسي رو كانديد نكردم!
دلیلش یکی اینه که افراد نمیتونن برای همه ی زمینه ها کسی رو انتخاب کنن پس بی خیال کل قضیه میشن واین که دلیل هم میخواد گر چه خیلی خوبه ولی اکثرا دلیل ندارن
با توجه به اینکه فردا مهلت انتخاب کاندید برای جادوگر ماه تموم میشه ولی فقط 23 نفر شرکت کردن در حالیکه در ماه قبل 35 نفر شرکت کرده بودن در نتیجه این رو ناشی از چی میدونید: - آیا تعداد 12 انتخاب زیاده؟ - آیا اون باکسی که برای نوشتن دلیل گذاشتیم زیادی بوده و باعث شده ملت حوصلشون نیاد انتخاب کنن
اگه دلیلی هست بیاید و بگید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.