نام : روبیوس هاگرید لقب : هگر کوچولو ! شعار : مدیران را دوست بداریم هدف : نابودی مدیران توضیحات : مدتی بود این طوری بودیم حالا تقریبآ برگشتیم ! گروه : گریف همیشه قهرمان ! ظاهر : خوف مدیر ترس انداز ! سن : بیشتر و اندی !
فعلآ پابان !
یا دوباره این شخصیت رو معرفی کن و یا لینک معرفی شخصیتت رو که با اون تایید شدی ارسال کن.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/9 21:06:59
شناسه قبلیم اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
نام حقیر: سالازار اسلیترین لقب حقیر: سالی اسلی گروه حقیر: اسلی دیگه بابا سن و سال حقیر: 70 هشتادی دارم... علاقه مندیها: گریف جوووونم چوب جادویی: من با شصتم جادو میکنم مثِ شماها عقب مونده نیستم توانمندیها: ساختن مدارس جادویی، البته نقاشیشهم میکنیم. از مصالح مرغوبم استفاده میشه. میتونین با دفتر م تماس بیگیرین تا بیتون بگم. توضیحات اضافه: من در یکی از روستاهای اسکاتلند کشاورز بودم. یکروز خشکسالی شد و باران نبارید. گریفیندور، همسایم، بم گفت: ـ مش اسلی، میگم اینجا کار نیست. بریم توی یه کار با سود. بنابراین چندتا ساحره رو هم به چوب بستیم جای خونه ی من یک مدرسه ساختن. یک روز یک بچه خنگه بود که هم ماگل زاده بود، هم ترسو. من از دستش خسته شدم گفتم: ـ ما فقط بهنجیب زادگان تدریس میکنیم. گریف گفت: ـ باس شجاع باشن تا افتخر تدریس من رو داشته باشن. ریون گفت: ـ منگلم نباشه با هوش باشه. هافل پاف چون بچه خواهرش بود، بش درس داد. بعد یک تالار ساختم همتونو خفه کردم توش. تالار به این خفنی دیده بودین؟ نه جان من؟
این شخصیت گرفته شده...لطفا از لیست شخصیت های گرفته نشده یه شخصیت رو انتخاب کن...در ضمن پیشنهادم اینه که یه شخصیت گریفندوری رو برداری و به گریفندور بری
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/10/8 23:08:11
با سلام بنده میخواستم جهت شرکت در بخش ایفای نقش یکی از شخصیتها را بگیرم در این جهت این درخواست را خدمت شما ارائه میدهم امیدوارم قبول فرمایید. بيليوس (عموي رون ويزلي كه بعد از ديدن طالع نحس 24 ساعته مرده است) نام و نام خانوادگي :بیلیوس ویزلی گروه : راونکلاو سن : در زمان مرگ 60 سالم بود. رنگ چشم : قهوه اي رنگ مو:قرمز آتشین چوب جادو:بیست و چهار سانتیمتری از چوب درخت گیلاس با انعطاف عالی با موی دم اسب تک شاخ توانمدي ها :جادو کردن و در ضمن دردسر درست کردن توضیحات:بنده عموی ویزلی میباشم.بر اثر دیدن طالع نحس دار فانی را بای بای دادم آن هم در مدت بیست و چهار ساعت.پس میتوان فهمید که آدم ترسویی هستم. جارو :آذرخش
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
خسته شدم بس که دلم دنبال یه بهونه گشت/بس که ترانه خوندمو برگ زمونه برنگشت
سلام خدمت همه .... به خصوص میلاد که شنیدم تو جشن ترکونده .. چرا فیلد معرفی شخصیت من که اضافه شده بود رو دوباره برداشتید ؟
فیلد معرفی شما به این دلیل برداشته شد که من سه بار اعلام کردم حتما باید لینک تایید شخصیتتون رو بدید ولی هر بار شما یه پست جدید زدید.من حتما باید لینکی که با اون با این شخصیت تایید شدید رو ببینم تا فیلدتون رو درست کنم.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/8 17:20:30
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
4 خط آخر معرفی ام یه سری توضیحات هست...لطفا پاکش کنید
درست شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارنی مک میلان در 1385/10/7 15:10:43 ویرایش شده توسط ارنی مک میلان در 1385/10/7 15:17:13 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/10/8 23:09:43
با سلام به تمامي مديران و دستاندركاران سايت. من ميخواستم برگردم به گريف و همون شناسه نيك بي سر و بگيرم. خواهشن اين تغييرات رو اعمال كنين. در ضمن من فعلا ناظر انمن سينماي جادويي و دهكده هاگزميد هستم. و يه چيز ديگه: من مرگخوار نيز ميباشم. دسترسي مرگخواريت را فراموش نفرماييد. با تشكر: نيكي پلنگ
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/8 0:30:47
1-نام: کیرستن 2-نام خانوادگی: جیمسون 3-جنسیت: دختر 4-گروه: ریونکلا 5-شغل: دانش اموز سال ششم 6-قد: 170 cm 7-وزن: 55 kg 8-رنگ مو: مشکی تا روی گردن و صاف(بخاطر قد و موهام اکثرا با پروفسور اسنیپ اشتباه گرفته میشم که این خیلی اذیتم میکنه!) 9-ظاهر کلی: لاغر و قد بلند با یه بوم نقاشی که همیشه همراهمه 10-چوب دستی :موی دم تک شاخ 11-دسته جارو: ندارم 12-تفریح: نقاشی(سر کلاس نقاشی میکشم طوریکه نقاشی همه اساتید و دانش اموزان رو کشیدم) 13-خصوصیات: عاشق تنهایی - گوشه گیر - از ادمایی که سر به سرم میذارن بیزارم(چون بیشتر وقتا یه گوشه حیاط دارم برای خودم نقاشی میکشم دراکو مالفوی و دوستاش سعی میکنن وقتشون رو با اذیت کردن من بگذرونن)
تائید شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Kirsten Jameson در 1385/9/30 22:32:04 ویرایش شده توسط Kirsten Jameson در 1385/10/1 14:53:21 ویرایش شده توسط Kirsten Jameson در 1385/10/1 15:02:52 ویرایش شده توسط کریچر در 1385/10/8 23:24:18