سلام خدمت دوستان عزیز...
بعد از سه روز جستجو در کل 18 ساعت گشتن در سطح شهر برای پیدا کردن جایی مناسب بالاخره به یه جای مناسب برخوردیم. دوستان عزیز توجه فرمایند که برای یک جلسه حضوری محل خیلی مهمه و دوستان بازم توجه مبذول فرمایند که امکان تالار و یا فرهنگسرا به دلایل زیر خارج از توان گروه جلسات حضوری سایت می باشد:
1.
تالارمشکلات: بودجه بالا - هزینه های نجومی - احتیاج به پارتی -پذیرایی از شرکت کنندگان - داشتن پارتی برای گرفتن تالار
مزایا: محیط عالی برای یک جلسه رسمی - امکان صحبت کردن سخنران - نظم کامل به علت بودن حس یک جلسه رسمی...
2.
فرهنگسرامشکلات: جو مذهبی - عدم شرکت بسیاری به دلیل اجبار به رعایت شئونات اسلامی - احتیاج به داشتن پارتی - احتیاج به اینکه سایت به عنوان NGO ثبت شده باشد - احتیاج به ارائه نمونه کارهای بسیار سنگین - در کل بسیار بیشتر از حد توان سایت.
مزایا: مزایای تالار
3.
کافی شاپمشکلات: جو غیر رسمی - عدم شرکت بعضی به دلیل جو حاضر بر اکثر کافی شاپ ها - بودن بقیه مشتری ها در سطح کافی شاپ و ناراحت بودن شرکت کنندگان و مشتری ها - عدم امکان نظم دهی - در صورت رزرو احتیاج به بودجه متوسط - دور شدن از هدف اصلی جلسه - اجبار به خرید از کافی شاپ - تجربه بد عدم موفقیت گروه PHP در محیط کافی شاپ برای یک جلسه حتی نیمه رسمی
مزایا: تقربیا ندارد - شاید برداشتن بار مالی از روی دوش مسئولین جلسه رو بشود به شمار آورد ولی با توجه به تجربه جلسات گروه PHP که عده ای پول پرداخت نکردند و در نهایت پول از جیب مسئولین گروه پرداخت شد نشان میدهد که نه تنها یک مزیت نیست بلکه یک عیب است!
4.
رستوران Fast Food معایب: جو نیمه رسمی - عدم شرکت معدودی به دلیل رسمی نبودن مکان جلسه - اجبار به خرید از رستوران - منظم نبودن البته نه در حد کافی شاپ
مزایا: داشتن حداقل نظم به دلیل محیط رستوران - در اختیار داشتن نیم طبق دوم رستوران به طور کامل - عدم احتیاج به پرداخت هیچ گونه پولی برای اجاره محل(پول از خرید شرکت کنندگان حساب می شود) - جوی مناسبتر از کافی شاپ برای جلسه.
در این مقایسه به این نتیجه می رسیم که تالار بهترین مکان برای جشن تولد می باشد که به دلیل نبودن امکانات مالی و غیره متاسفانه از گرفتن آن معذوریم...
در حال حاضر بعد از جستجوی فراوان موفق شدیم یک رستوران Fast Food زنجیره ای معتبر و بزرگ رو پیدا کنیم که دو طبقه باشه و بتوانیم از فضای طبقه دومش به صورت خصوصی استفاده کنیم. در حال حاضر تا نبودن گزینه بهتر این رستوران اولین گزینه ما خواهد بود و برای آزمایش کردن کار و بالا بردن کیفیت جشن تولد تصمیم گرفتیم جلسه این هفته سایت رو که اتفاقا تولد پرفسور لوپین عزیز هم هستش در اونجا برگزار کنیم تا عکس العمل مدیریت و عوامل اونجا و نحوه مدیریت خودمون و در نهایت کل جریان رو محکی زده باشیم...
پس در حال حاضر مشکل مکان رو حل شده بدونید. و اما دوباره لیست کارها
1. قدم اول یافتن یک مکان قابل قبول برای جلسه و انجام هماهنگی های لازم.
2. قدم دوم انجام تبلیغات برای جشن تولد که به سه صورت توسط مدیران انجام خواهد شد...
--- ای میل به تمامی اعضاء با مزمون اینکه آیا علاقه مند به شرکت در جشن تولد سایت می باشید؟ در صورت علاقه مندی روی لینک داخل ای میل کلیک کرده و به تاپیکی که برای لیست شرکت کنندگان ایجاد خواهد شد هدایت خواهند شد.
--- یک خبر دائمی در مود اینکه جشن تولد سایت در راه است علاقه مندان جهت ثبت نام به تاپیک مربوطه رجوع فرمایید.
--- گذاشتن یک رای گیری با این مزمون که آیا شما مایل هستید در جلسه حضوری شرکت کنید یا خیر و آپشن های دیگر رای گیری برای داشتن دور نمایی از وضعیت آماری شرکت کنندگان.
3. قدم سوم تهیه یک لیست قطعی از کسانی که ثبت نام کردند و اینکه آیا این اشخاص واقعا وجود دارند و سایر مسائل در مورد صلاحیت ثبت نام کنندگان.
4. قدم چهارم تهیه و تنظیم موضوع بحث هایی که انجام خواهد پذیرفت پیشنهاد می کنم یک تاپیک برای این مسئله ایجاد شود. توجه کنید که به دلیل حضور افتخاری مدیر مسئول سایت علی نیلی در این جلسه که از شهرستان خواهند آمد اکثر بار این کار بر دوش ایشون خواهد بود.
5. قدم پنجم بستن لیست شرکت کنندگان 10 روز مانده به روز تولد.
6. قدم ششم انجام آخرین هماهنگی های لازم در دو روز مانده به روز موعود و اعلام مکان و زمان دقیق جلسه به واجدین شرایط شرکت و سفارش یک کیک بسیار بزرگ.
7. قدم هفتم شرکت در جلسه و خوردن کیک!!!
البته تمامی این مراحل خود شامل زیرشاخه های بسیاری هستند و بسته به نظر اعضای صاحب نظر تغییر خواهند کرد... فقط توجه مبذول فرمایید که وقت بسیار اندک است! پس هر چه سریعتر در مورد روز جلسه - صبح یا عصر بودن آن و ساعت آن تصمیم گیری فرمایید!!!