جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

78 کاربر(ها) آنلاین هستند (62 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
76
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 19 تیر 1384 08:36
نمایش جزئیات
آفلاین
بچه ها اگه میشد پستای علامت زده شده توی هر صفحه را پاک کرد خیلی بهتر بود .

این کلی وقت آدمو میگیره که بخواهی تک تک پستا رو جدا جدا پاک کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
world has changed...I feel it in the water...I feel it in the earth...I smell it in the air... much that once was is lost... for none now live to remember it
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 19 تیر 1384 03:29
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزیز این چراغ! روشن و خاموش هست؛ شما کمی پایین تر از آواتار خود نگاه کنید یه چیز کاملا مشخص و معلوم هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 19 تیر 1384 03:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من يه پيشنهاد داشتم كه مديران گرامي مي تونن براي بهتر شدن سايت انجام بدن.
اگه كنار id هر كسي يه دايره ( مثل چراغ ) يا هر چيزي به سليقه خودتون بزاريد كه وقتي كسي آنلاين هست روشن باشه و وقتي كسي افلاين هست خاموش باشه اين هم در زيبايي سايت تاثير داره و هم اين طوري بهتره البته ما بخشي داريم كه آنلاين بودن و افلاين بودن كاربران را نشون مي ده ولي هم خيلي كوچيكه هم جاش خوب نيست به نظر من اگه كنار id هر كسي باشه بهتره.
اگه اطلاعات ديگه خواستيد مي تونيد به من pm بزنيد.
اميدوارم پيشنهادم در بهتر شدن سايت تاثير بذاره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
He is their friend

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 19 تیر 1384 02:58
نمایش جزئیات
آفلاین
توي نحوه برخورد گفتم اينجا هم ميگم ! ديگه بعضي از اين اعضا از حد گذروندن ! روي اعصاب همه راه ميرن ! چرا كسي مقابله نمي كنه ! اينها بايد وجودشون از سايت خشكونده بشه ! ديگه نميشه اين وضعيت رو تحمل كرد . از روز اول هم با حضور اينها توي سايت مخالف بودم . واقعا سايت رو با ... اشتباه گرفتن !
واقعا متاسفم ! واقعا براي عده اي كه چنين افكار بچه گانه اي دارن متاسفم !
نقل قول:
شايدم اين عادت مديران كه هر چند يه بار يه جايي رو به هم بريزن...اگه اين جوريه منم ميگم يكي از مديران چون آبر و حاجي و كرام و اعضاي ديگه از گروه هاي ديگه اومدن تو تاپيك خصوصيه ما و نقض قوانين بوده بايد شناسه شونو ببندن(آيا مديران خودشون تحمل بسته شدنه شناسه رو دارن)...وقتي خود مديران قوانين رو نقض مي كنن از من و بقيه انتظار نداشته باشن به قوانين احترام بزاريم

آدمي كه اينقدر افكارش بچه گانه است لياقت هيچ چيز رو نداره ! سايت رو با كجا اشتباه گرفتي؟ مديران عادت دارن به همه جا سر بكشن؟ بايد بكشن ! مديري كه از اوضاع سايتش خبر نداشته باشه كه مدير نيست !
تو بچه اي كه اينجا را با فلان جا اشتباه گرفتي !
من همين جا از مديران محترم تقاضا دارم اگه به خواست اكثريت اعضا اهميت ميدن اجاز فعاليت چنين آدم هايي رو توي سايت ندن ! از روز اول گفتم كه نبايد گذاشت كه سايت بازيچه يه عده قرار بگيره ! هنوز هم ميگم ! شما ( مديران) با اين استدلال كه سايت متعلق به همه است اجازه فعاليت وسيع به همه دادين ! اما بعضي ها ( اين بعضي ها بيست نفر هم نمي شن ! ) ثابت كردن كه ظرفيت چنين چيزي رو ندارن ! از سايت پرتشون كنين بيرون 1 مطمئن باشين كه كسي پشت سرشون عزا نمي گيره !

===
اين دو پستي كه من توي نحوه برخورد و اينجا زدم تند ترين نوشته هاييه كه تا حالا نوشتم ! اما ديگه صبرم ( و صبر خيلي هاي ديگه ) لبريز شده !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 19 تیر 1384 02:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا بذاريد ما هم ناظر باشيم انقدر مدير بازي درنياريد لطفاً.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1384 06:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
در پایان اعلام می دارم همونطور که دوستان گفتن چون بطور ماهیانه به سایت سر میزنم و نمی رسم که به سایت بیام( و احتمالا این از طرف دوستان یه نقطه ضعف به حساب میاد و شاید هم این توی قوانینه که باید هرروز توی سایت باشی!!!!!!!!) و همینطور چون احساس می کنم دوطرف به هیچ عنوان حرفهای همدیگر را (از روی لجبازی) قبول نداریم ، بنابراین ادامه این بحث بی فایده بوده و احتمالا باعث خلل در تفریح دیگر اعضا می باشد ، لذا در صورتی که هری پاتر مایل به ادامه بحث با بنده نبوده یا مخالف حضور من در سایت بطور کلی باشد _ بطور رسمی خروج خود را از سایت اعلام می کن


دوستان و ملت شریف جادوگران!
ظاهرا قسمت آخر نوشته ایشون رو فراموش کردید! ایشون گفتند که اگه با گفته هاش مخالفید، به طور رسمی از سایت می رن! تمام شد رفت!

اون طور که متوجه شدم اغلب اعضا (به غیر از اون 8 نفر) با ایشون مخالفن بنابراین دیگه جای بحثی نمی مونه.

لطفا از این به بعد به بحثای دیگه بپردازید. هر پیامی در باره این جناب، حذف میشه.
با تشکر از همکاری شما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1384 05:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من فقط به قسمتایی که مخاطبش من بودم جواب میدم

نقل قول:

abc نوشته:
در این مورد من از بس از این حرفها که مثلا: ما همدیگه رو نمی شناسیم .... یا با هم دوست نیستیم ..... شنیدم که اگه حرف شما هم درست باشه باز باورش برام سخته، دوما چرا برای رسیدن به درجات مدیریت شما سعی کردین خودتونو به اونها نردیک کنید؟؟ اگه بنابر لیاقت باشه بنابراین باید مخالفین نیز در صورت داشتن کاردانی لازم بدون دوستی با مدیران ( یا همون به اصطلاح بزرگان سایت) بتوانند به مسئولیتی دست یابند( هرچند داشتن مسئولیت افتخاری نیست)

بنده نگفتم برای رسیدن به مدیریت خودمو بهشون نزدیک کردم....بنده گفتم برای اینکه من رو مخاطب خودشون قرار بدن و بنده رو در رول پلیینگ شرکت بدهند...خودمو به اونها نزدیک کردم...سعی کردم با اونها باشم نه علیه اونها

شما فقط علیه اونها برخورد میکنید و سعی ندارید خودتونو به ما((افرادی که عضو ایفای نقش هستند)) نزدیک کنید

الان بسیاری از ناظرها و مدیرانو هنوز ندیدمشون و آشنایی ندارم...یک مدیرمون که خارج از ایران زندگی میکنه که خیلی ها به طور کامل ایشونو نمیشناسن..ولی از زحمتایی که میکشه معلومه چجور فردی هست
خیلی از ناظرها شهرستان هستند...که نه بنده با اونها چت کردم و نه از نزدیک دیدمشون


نقل قول:

اگر با شما از اول در خارج از چارچوب اخلاقی رفتار می شد بارهم ساکت بودید و مثل بچه خوب به کار تون می رسیدید_ منظور از ایرادات غیر منتقدی چیست؟؟
دیمون دامبلدور اسبق


به نظر بنده از اول هم با شما خارج از چار چوب ببرخورد نشد...این شما بودید که خارج از چارچوب رفتار میکردید و پست میزدید..این شما بودید که به همه توهین میکردید
شما حتی این فرصت رو داشتید که جبران کارهای گذشته را کنید ولی متاسفانه هنوز پیرو کارهای قبلی خودتان هستید
با تشکر کرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1384 03:23
نمایش جزئیات
آفلاین
این شخص بسیار مشکوک می‌باشد!! معلوم نیست از کی پول میگیره میاد الکی انتقاد می‌کنه!! خودت رو لو بده، و گرنه ..... !!

بابا من نمی‌دونم چرا این آدم هر یه ماه یه بار میاد سه کیلومتر پست می‌زنه و می‌ره تا یه ماه دیگه!! دوست عزیز من، اگه شما از سایت انتقادی داری، بفرما. بگو این انتقادمه، اینم دلیلش. این که نشد فقط بیای الکی ایراد بگیری. معلومه که هیچ کس به حرف بی‌دلیل خصوصاً اگه ایراد بی‌دلیل باشه توجهی نمی‌کنه.
شما خودت بیا این سه کیلومتر پست رو بخون (البته اگه حوصله داری!)، ببین کجای این پست دلیلی برای انتقادهات آوردی؟ شما فقط می‌گی با قوانین مشکل داری، اما نمی‌گی با کجای اون!!! شما اگه معتقدید که در این سایت دموکراسی بر قرار نیست، قوانین مشکل داره، بیاید قوانین دموکراتیک خودتون رو بنویسید و به سایت ارائه بدید. اون وقت اعضا میان نظر می‌دن که کدوم قوانین دموکراتیک تره دیگه. هر کدوم رو اعضا انتخاب کردن، به عنوان قانون سایت می‌ذاریم.

من تنها نتیجه‌ای که می‌تونم از حرفهای شما بگیرم اینه که شما قصد تشکیل یه جناح مخالف در سایت رو دارید تا با در اومدن سایت از حالت تک‌حزبی دموکراسی مورد نظرتون رو به اجرا بگذارید!!!! در واقع به نظر شما نشانه‌ی وجود دموکراسی اینه که همیشه بیش از یک حزب وجود داشته باشه!!! اصلاً هم مهم نیست که اعضا از اون تک حزب، راضی باشن یا نه. هشت نفر از هزار نفر عضو این سایت هم عضو اپوزیسیون شما بشن، خوبه!!!! 0.8% اعضای سایت!! درصد کمی نیست!!!!

در کل با آبرفورث کاملاً موافقم. لطفاً ذهن خودتون رو برای جواب دادن به ایشون مشغول نکنید!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1384 01:47
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا ديمون عزيزتر از جان.....اگه شما راست گفته باشي كه قبلنا تو سايت هر روز آن بودي پس الان به جاي اينكه بياي از اين حرفا بزني افسوس ميخوردي كه چرا مثل قديم نميتوني تو سايت باشي...

ببين عزيز...خيلي قضيرو جدي گرفتي...به نوعي به قول بروبچز جو گير شدي.....بابا بيخايل.....آخه اين سايت به آينده و سرنوشت ما كه بستگي نداره كه بايد كاملا سالم و دقيق و قوانينشم كامل درست باشه....فقط يه مقطع زود گزر كه تموم ميشه و خاطرش باقي ميمونه..چرا اين خاطره خراب شه؟....من نميگم بدون ايراده....ولي تاحالا كه من فعاليت كردم به هر قانون ضايعي(كه از 10 تا يكي بود) برخوردم اتفاقا كلي حال داد.....تو حتما زياد فعاليت نكردي(گر چه منم زياد فعال نيستم) چون متوجه ميشي كه همين استكباري كه داري ميگي بده چقدر باحاله....وقتي پستت كه سه ساعت نوشتي بدون هشدار پاك بشه اولش شكه ميشي...ولي بعدش خندت ميگيره....اصلا بيشتر خوشت مياد.....من كه اينجوري بودم....برو تو ايفاي نقس به نوعي صفا كن....پستهاي گيليد رو بخون بترك....هري رو بخون حال كن...به ماجراي نميد گوش كن....

ببين عزيز...اين چيزهايي كه شما ميگين براي يه جامعه واقعي خوبه كه اصلاح بشه...ولي اينجا كه كسي مشكل نداره...اگه هم اون 8 نفري كه باهات موافق بودن....اونها هم حتما اينجارو خيلي جدي تر از اونچيزي كه هست گرفتن....همين الان يه نكته اي رو بگم:يه موقع فكر نكني كه اينجا مسخره بازيه ها...دارم ميگم جدي تر از اونچيزي كه هست...ما اومديم اينجا فعاليت كنيم و لذت ببريم..حالا هم كه داريم لذت ميبريم


عزيز تر از چشم....يه پيشنهاد برات دارم....به هر دليلي كه فقط ماهي يه بار مياي بماند كه به ما ربطي نداره...ولي....به جاي اينكه الكي بياي حرف بزني كه فلانه فلونه...بيا چهار تا پست مشتي بزن....چهار تا تو تاپيكها تو بحثشون شركت كن....اونوقت متوجه ميشي كه هميني كه هست خيلي حال ميده.....

يه خورده همين الان فكر كن....تو بري يه سايت بزني....بدون هيچ سود مالي...فقط به عشق داستان ها و دوستداران هري پاتر....مطمئن باش كه خوده تو خيلي بيشتر به فكر سايتت هستي...و اگر انتقاد درستي بشه حتما گوش ميدي....ببين..چهار تا بچه گرداننده سايت يا مدير نيستن كه....ما هم كه كاربريم به زور نميگيم كه خوشمون مياد....اگه بري حرفهاي بعضي بچه هارو بخوني و اگر به بعضي تاپيكها سر بزني كاملا قانع ميشي كه همه راضين....به قول فلور دلاكور...(وابستگي ما به سيت بيشتر از اوني كه فكرشو بكني)..اگه مشكلي هم كه پيش اومده بود مثلا در نحوه برخورد..خودش هم حل شد...و دليل نميشه كه كسي با كسي بده و الخ...


در ضمن يه چيزه جالب هست كه براي امثاله ما كه كاربر عادي هستيم خوبه كه بدونيم...براي ما دعوتنامه نفرستادن و يا بزور مارو هك نكردن كه هر وقت اكسپلورر رو باز ميكنيم بياييم تو اين سايت....ما خودمون اومديم..خودمون به اين سايت معتاد شديم...خودمون مونديم...ببين در بين اين همه كار بر فقط چند نفر رفتن....كه خيلي هاشون هم مشكل داشتن مثلا درس و يا وقت نداشتن....منم آخر اين تابستون بايد برم...تو هم سعي كن از همين يه ماهي كه مياي استفاده كني . به پست هات چهار تا پست خوب و به قوله نامعروف «ارزشي» اضافي كني....

از مديران طلب بخشش دارم كه فضولي كردم..چون اينجا گفتگو با مديران..ولي ديدم كه اين دوست عزيز چون فقط با وب مستر ها و مديران و يا ناظر ها بحث كرده شايد فكر كرده هر كسي مقامي داره تو اينجا فقط راضيه...

ببخشين پر حرفي كردم

قربونه همه به خصوص ديمون عزيز....سرژ +دارون+شيو+جان=سيستم آو(آف) ا دون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1384 00:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

1- همی گویم و گفته ام بارها.... که تعداد مخالفین هنوز به 15 نفر هم نرسیده مگه اینکه اینها نماینده تام الاختیار بقیه در امور تعیین قوانین و صلاحیت باشن _ درضمن تعداد موافقین من یه استثناء نبود ، بطور دقیق 8 نفر بودن البته شجاع نبودن

هومك! 8 نفر در يكي دو هزار! يه خورده كمه...نه؟


نقل قول:

2- من وعده چه چیزی رو به اعضاء دادم که به ابنبات تشبیه شده ؟؟ شاید شما تصورات اشتباه کردید

هوووم وعده هيچي نداديد! البته دقيق يادم نيست چي گفته بوديد اما فكر كنم موضوع اين بود كه شما ميخواستي اعضا رو راضي كني...يه همچين چيزي فكر كنم!
نقل قول:

3- من که از صحبتهای هری پاتر اینطور برداشت کردم شاید برداشت من اشتباه بود

فكر كنم همينطور باشه

نقل قول:

4- اجباری درخوندن طومار نبود اونی که باید بخونه خونده _ چرا همیشه حقیقت تلخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه هميشه حقيقت تلخ نيست! اتفاقا اين حقيقت كه من عضو اين سايتم و خيلي هم ازش راضيم به هيچ وجه تلخ نيست!


فكر ميكنم بهتره عوض اينكه ينجا صد هزار نفر به شما جواب بدن و وقتشونم تلف شه من و شما يه گفتگويي تو ياهو داشته باشيم....آخر سر يا من شمارو قانع ميكنم يا شما منو! البته اين بستگي به اين داره كه شما ماهي يه بار ان لاين ميشي يا ماهي دوبار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]