اخطاریه کاربر گرامی سایت جادوگران بدینوسیله از شما درخواست میشود از تاریخ 26 تیر به مدت یک ماه از زدن هرگونه پیامی در ارتباط با کتاب ششم((هری پاتر و شاهزاده دورگه)) که باعث لو رفتن مطالب کتاب می شود، خودداری فرمایید...عدم رعایت این نکته موجب بستن شناسه شما خواهد شد..ما خواستار همکاری شما هستیم. با تشکر مدیریت سایت جادوگران
من یه نظری داشتم اگه عملی بسه خیلی خوب میشه. من نه تا حالا با زوپس کار کردم نه میدونم چیه. حالا نظرمو میگم. یه فروم باز شه تو سایت به اسم هری پاتر و شاهزاده دورگه.اما مثل فرومهای خصوصی همه نتونن بیان توش. اینطور که هر کی میخاد وارد این فروم شه باید خلاصه شاهزاده دو رگه رو در 10 خط (کمتر یا بیشت)بنویسه و برای مدیران ارسال کنه.اگر تایید شد که این شخص از وقایع کتاب 6 باخبره اونوقت بتونه بیاد تو فروم دورگه.
اگه منظورمو فهمیدید جواب بدبد(لطفا اعضای ویزنگاموت)
این کار 2 مزیت داره 1-کسیکه نخونده نمیتونه بیاد 2-زودتر از 30 مرداد میشه بحث کتابو شروع کرد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
يكي از راه هاي پيشرفت در رول پلينگ ( ايفاي نقش ) :
دوست عزیز شما که نباید تکذیب کنی مدیران باید تکذیب کنن؛ مطلب دوم عدم موافقت من با اخطاریه نیست، چون کار بسیار صحیحیه و عده ای آدم مریض روانی برای اذیت کردن بقیه میان و حوادث کتاب رو تعریف می کنن و فکر می کنن کمر غول رو شکوندن! اخطاریه باید باشه، با متن صحیح تر!
اخطاریه کاربر گرامی سایت جادوگران بدینوسیله از شما درخواست میشود از تاریخ 26 تیر به مدت یک ماه از زدن هرگونه پیامی در ارتباط با کتاب ششم((هری پاتر و شاهزاده دورگه)) که باعث لو رفتن مطالب کتاب می شود، خودداری فرمایید...عدم رعایت این نکته موجب بستن شناسه شما خواهد شد..ما خواستار همکاری شما هستیم. با تشکر مدیریت سایت جادوگران
آقا این متن یخورده مشکل داره! عنوان زده شده اخطاریه و در متن از کاربرها خواهش شده پست نزنن! بعد تهدید شده اگه پست بزنن شناسه شون بسته میشه، و در نهایت تشکر کرده!؟ بالاخره من نفهمیدم اخطاریه اس، اطلاعیه اس، هشداره، خواهشه چیه؟ اگه اخطاره یه متن قوی تر تهیه کنید، مثلا : اخطاریه: تا تاریخ 30 مرداد ماه؛ هر گونه پیامی از طرف کاربر که در ارتباط با محتوای کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل باشد، پاک و شناسه کاربر بسته خواهد شد.
اطلاعیه: با توجه به انتشار کتاب ششم، تا 30 مردادماه از هرگونه ارسال پیام در مورد متن کتاب هری پاتر و شاهزاده نیمه اصیل خودداری فرمایید
ببین کینگ عزیز هیچ وقت در این سایت مدیران در رول دخالت نکردن و بعدا هم نباید دخالت کنن اون روزی که کودتا شد و تو وزیر سحر و جادو شدی کدوم مدیری در این کار دخالت داشت اون کار کاملا رول پلینگی جلو رفت
اگه کسی قراره بره آزکابان باید کاملا رول پلینگی باشه اگه توان نوشتنش وجود داشته باشه و عزم همه در رول روش انجام بشه شدنیه همونطوری که انتخابات و کودتا انجام شد.
در رول پلینگ هیچ فرقی بین مدیر و عضو عادی نیست و هیچ کس نباید از اختیاراتش استفاده کنه مگه ناظر فروم در حد اختیارت ناظر فروم یعنی دیلیت پست و تاپیک و نه بستن شناسه و تعویض گروه و تازه اونم مسوولیت همه چی بر عهده خودشه و اعضا میتونن به کارش اعتراض کنن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
در مورد کتاب شش که ایشالا مشکلی پیش نمی یاد. مدیران حواسشون جمع هست و من از ناظران هم دوباره خواهش می کنم که قشنگ چشماشون رو باز کنن و جلوی هر تخلفی رو بگیرن.
اگر چه باید از خود دوستان اعضا هم درخواست کنم که رعایت حال سایت و بقیه اعضا رو هم بکنن.
کینگزلی عزیز کسانی که شناسه شون بسته میشه به خاطر تخلف ایشان از قوانین هست و باید تنبیه بشن...حالا شما می خواید که ما اینا رو بذاریم که تو انجمن پست بزنن و خوش بگذرونن؟؟؟
باز تکرار می کنم که دنیای رول پلینگ رو با دنیای غیر رول پلینگ قاطی نکنید. با تشکر