جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

27 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  42 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  119 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  189 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  292 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
دارك عزيز تا هستي نسبت به بستن شناسه اين ناظران اقدام كن به مدت يه ماه حداقل بايد بسته بشن
و ناظران ديگه اي رو جايگزين اينا كنيد

تمام افراد بالا از دوستان نزديك و عزيز من هستن ولي قانون قانونه و هيچ رحمي به كسيب نبايد بكنيد و شناسه افراد رو از وب مستر تا ناظر عادي بايد ببنديد حتي اگه سايت بسته بشه هم مهم نيست بلكه مهم اينه كه ما بتونيم دو خط قانون رو اجرا كني



تمام مدیران و ناظرین توجه کنند:
بنا بر قوانین سایت (عدم نظارت درست, فرستادن تاپیک ها به قدح, سواستفاده از قدرت مدیریتی) شناسه این افراد باید بلوک شود:

ویکتور کرام
دارک لرد
چوچانگ
دنیس کریوی
کریچر
سیریوس بلک
جیمز پاتر

باید بگم این پیغام اصلا شوخی نیست و پاتر کاملا حق داره! این وضع مدیریت نیستش!
خواهشمندم پاسخگو باشید! و در ضمن با تمام سرعت و در اسرع وقت نسبت به برگرداندن تاپیک های داخل قدح به فروم خودتون و تصمیم گیری درباره حذف یا قفل کردن اون اقدام کنید...! در ضمن این جریان رول پلینگ نیست و کشوندن این جریان به داخل نحوه برخورد حذف پست شما را در آنجا به دنبال خواهد داشت....

موفق باشید
امپراطور تاریکی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
دارك من برات پي ام زدم

اينايي رو هم كه نوشتم اينجا بسته بشن هيچ اتفاقي نخواهد افتاد از نظر من وقتي تاپيك به قدح فرستاده ميشه هر پست و تاپيكي در فروم زده بشه اصلا اهميتي در برابر اين نداره و در نتيجه ناظري كه اين كار رو ميكنه براي نظارت فروم نيازي بهش نيست

در نتيجه من منتظرم ببينم اين افراد براي فرستادن تاپيك به قدح چي دارن بگن فك كنم دنيس الان آن لاينه

من يه جواب صريح ميخوام يا اينا بسته ميشن يا من رو ببنديد و من از سايت ميرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:50
نمایش جزئیات
آفلاین
اوووووووووووووه چقدر حرف تو اين دلا مونده من فقط مي خواستم بپرسم شاهزاده دورگه كي ترجمه مي شه همين!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven


username امـ در پاتر مور :

HazelDawn14257
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
دارك عزيز دكمه قفل رو براي همين در تاپيك ها گذاشتن كه تاپيك هايي كه حيفت مياد ديليت كني رو قفل كني


بابا! پاتر! تو تاپیک " علی تولدت مبارک" رو که مثلا تولدت رو بهت تبریک گفته بودن می ذاشتی توی خانه ریدل ها قفل بمونه؟! این تاپیک تاریخش ماله سال 83 بود! که چی ملت هی بیان بخونن ایول! تولد حاجی دو سال پیش!؟! این یکی جدا به قدح اندیشه پیوسته!

در مورد بستن ناظرا هیچ حرفی ندارم! ولی در صورت بستن این همه ناظر جدا به مشکل بر می خورم! چطوری این همه ناظر رو جایگزین کنم؟! من تمام این تاپیک ها رو برمی گردونم سر جاشون و یه فرصت دیگه به ناظران میدم چون جدا پاتر جان نمی تونم این همه ناظر رو که خوب فعالیت می کنن جایگزین کنم!

با اجازت یه فرصت دیگه بهشون میدم!

ناظران توجه کنید! قدح اندیشه سطل آشغالی نیست! تاپیکی رو نمی خوایین یا حذفش کنید یا قفلش کنید! این آخرین اخطار منه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:24
نمایش جزئیات
آفلاین
دارك عزيز دكمه قفل رو براي همين در تاپيك ها گذاشتن كه تاپيك هايي كه حيفت مياد ديليت كني رو قفل كني
تصور ميكنم بهتره فونت اين دكمه رو به همين اندازه تغيير بديم

در ضمن من از چيزي كه بدم مياد تبعيضه اگه بقيه ارسال كردن و شما هم ارسال كردي بايد به يه روش با همه برخورد بشه
ولي من تاپيك تولد نديدم اونايي كه من ديدم ايناس:
يكي اين تاپيكه:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=136&forum=29
خاطرات هري پاتر خواني
كه ناظري كه اين رو به قدح فرستاده يعني تمام ناظران فروم جادو و جاوگري شناسشون بايد بسته بشه: دنيس كريوي و چو چانگ

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=34&forum=29

نظر سنجي و بحث در باره فيلم يك

كه ناظر يا ناظران سينماي جادويي بايد شناسشون بسته بشه: دنيس كريوي و چو چانگ

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=363&forum=29

هر شخصيت كتاب تو چه گروهي بوده
كه ناظران تالار اسرار بايد بسته بشن ويكتور كرام و كريچر

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=289&forum=29

دفتر دامبلدور كبير
تصحيح: ناظران فروم محفل ققنوس يعني سيريوس بلك و جيمز پاتر بايد بسته بشن

دارك عزيز تا هستي نسبت به بستن شناسه اين ناظران اقدام كن به مدت يه ماه حداقل بايد بسته بشن
و ناظران ديگه اي رو جايگزين اينا كنيد

تمام افراد بالا از دوستان نزديك و عزيز من هستن ولي قانون قانونه و هيچ رحمي به كسيب نبايد بكنيد و شناسه افراد رو از وب مستر تا ناظر عادي بايد ببنديد حتي اگه سايت بسته بشه هم مهم نيست بلكه مهم اينه كه ما بتونيم دو خط قانون رو اجرا كنيم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من تقاضا دارم بلاک آخرين ارسال های بخش لوتر که واقعا جای تاسفه که ۳ تا ارسال اخير رو فقط نشون ميده، کمی تغيير کنه و ۱۰ ارسال اخير رو نشون بده.

می دونيد که تاثير زيادی در ايجاد فعاليت بيشتر خواهد داشت. از طرفی هيچ مشکلی هم برای کسی درست نمی کنه. پس لطفا بهانه جويی معمول رو کنار بگذاريد و اين کار رو انجام بديد.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 17:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بعد از ماه هاي متوالي و تحمل كار هاي خلاف قانون ناظران همچنان ميبينم كه تاپيك به داخل فروم قدح فرستاده ميشه


پسرم پاتر جان! من تاپیک تولد خودمو فرستادم قدح! چی کارش می کردم؟! در حقیقت باید حذف میشد! ولی کریچر گفتش پستای قشنگی توشه! ماله دو ساله پیشه میذاشتم باشه؟!

بقیه رو هم مشکلی نیست بگو حذف کاربر کنم جانم ناراحت نباش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از ماه هاي متوالي و تحمل كار هاي خلاف قانون ناظران همچنان ميبينم كه تاپيك به داخل فروم قدح فرستاده ميشه
با توجه به اينكه به طور صريح در قوانين نظارت ارسال تاپيك به فرم قدح ممنوع شده از ديدن اين عدم رعايت قانون بسيار متاسفم و كمترين اميدي به اصلاح اين موارد بعد از 6 ماه ندارم نرود ميخ آهنين در سنگ

از همين جا اعلام ميكنم از اين لحظه تا زماني كه تمام تاپيك هاي 4 ماه اخير در فرم قدح به سر جاي خود برنگردد وارد اين سايت نخواهم شد

من از همه كساني كه آن توضيح با فونت درشت را ميبينند معذرت ميخوام چون آن را زماني نوشتم كه مدير اين سايت بودم در حاليكه الان قدرتي در اين سايت ندارم و گرنه شناسه تمام افرادي كه تاپيك به آن فروم ارسال كرده اند را چه ناظر باشند چه مدير فروم و چه وب مستر سايت در اسرع وقت به مدت نا معلومي ميبستم. در نتيجه از مديران تقاضا دارم به اين مورد توجه كنند و هر چه سريعتر نسبت به بستن شناسه ناظران خاطي و اخراج آنها از سايت اقدام كنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من اومدم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به قول رون فعلا خداحافظ رفیق!!!!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
نمیدونم چی جوری یک مهمان توی ایفای نقش پست زده( خبرگزاری امپراطوری) ولی به هر حال این کار رو کرده و به صورت کاملا عقده ای وار و مریض گونه دو جمله در مورد تاب شش نوشته خوب حالا اگه اینا درست باشن من که اون فرد رو نمیبخشم


منم نمی دونم چطور همچین چیزی ممکنه... الان دارم میرم منوی مدیریت ببینم!

در ضمن این تاپیک رو همه بدونند که من همین لحظه ساختم ! و از همه ناظرا و کاربرا و مدیرا خواهش می کنم همکاری کنند تا محض رضای خدا یه چیز جذاب هم بمونه برای ما موقعی که کتاب رو می خونیم!

تاپیک گزارش تخلف کاربران در مورد لو دادن مطالب کتاب ششم! در ضمن پیشنهاد می کنم اینو توی امضاتون هم بذارین


ویرایش ویرایش:

کریچر جان چک کردن طرف حذف کاربر شده بوده ! دیوانه رفته همه جا پست زده بوده که ظاهرا همونی هستش که کرام حذفش کرده! منتهی این یکی دیده نشده دیگه! جدا بعضی ها تعادل روانی ندارن به من گزارش بدین تا بیچارشون کنم! آفرین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!