جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 10:09
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب چرچیل!
شما می تونید همه چیز رو با جناب امپراطور در میون بگذارید.
من بارها گفتم شاید شما نشنیده باشید
من در این سایت فقط با جناب امپراطور طرفم و فقط ایشون رو به رسمیت می شناسم.
اولا اون قوانینی که شما ازش صحبت می کنید نه مورد قبول ماست و نه اصولا مال بخش لوتره!
بخش لوتر کاملا جداست و کاملا جدا اداره میشه.
تنها پل ارتباطیش با بخش های دیگه هم جناب امپراطوره
اگه ایشون بگید فلان کارو بکنید یا نکنید ما هم میگیم چشم.
و لا غیر!

اما از اول هم قرار بود اونجا مستقل اداره بشه و میشه.
در ضمن ممنون از انتقادت.
اما می تونی بری و بپرسی از همه تا بهت بگن چه کسی رول پلیینگ رو اونجا باز کرد و بین اعضا جا انداخت.
من در این زمینه جدا نیازی به نصیحت ندارم. گرچه بازم از توصیه شما ممنونم.

در ضمن
جناب کرام
هیچ نیازی به برخورد نیست
اگر شرایط همکاری من در این سایت نقض بشه خود به خود کارم تموم میشه.

لطفا اگر مشکلی دارید بگید
گرچه بهتره کمی صبر کنید
حداکثر چند روزی بیشتر مزاحم شما نیستیم

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 09:23
نمایش جزئیات
آفلاین
البته در اينكه زمان سوسكي با زمان آدم ها تفاوت داره شكي نيست. ولي مسئله اينه كه من ديدم كه با اينكه جواب اين موارد همگي ساده است ولي به من مربوط نمي شه، و بايد ناظران جواب بدن نه من. بنابراين پيشنهاد مي كنم پيام ام رو پاك كنين.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلطان سوسك بي همتا!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 08:30
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم در مورد نل پارکر

ضمن تایید حرفای کرام عزیز اضافه می کنم که البته ذکر اینکه در چه گروهی می خواهید باشید ضروری نیست. ممکنه بعضی از دوستان نخوان که در تالار های خصوصی فعالیت داشته باشن و فقط می خوان به انجمن هایی مثل هاگزمید و دیاگون و لندن دسترسی داشته باشن. بنابراین به نظر من نبودن در یکی از گروه های هاگوارتز هیچ اشکالی نداره و این رو شورای ویزنگاموت باید متوجه شه.

اگر چه همانطور که کرام اشاره کردند کمی تازه کار هستند و ممکنه اشتباهاتی از این قبیل رخ بده. بهش حتما باید رسیدگی بشه.

امای عزیز
مهمان های سایت فقط در انجمن پیشنهاد ها می توانند پست بزنن و متاسفانه چون این تاپیک در این انجمن هست بعضی از مهمان ها تونستند که اونجا پست بزنند. به هر حال من از مدیران انجمن می خوام که این تاپیک رو به یه انجمن مناسب منتقل کنن و یا اگر دیدن مناسب نیست حذف کنن

کوییرل عزیز
فکر می کنم قبلا هم گفتم که این جور تخلافات رو در تاپیک تخلافات گزارش بدید لطفا! هر حرفی رو باید یه جای مشخصی زد. اینجا جالی مطرح کردن این مسائل نیست. و البته همانطور که کرام گفت بهتره به این اشخاص بیمار توجه ای نکنی!

در مورد پست جناب چرچیل
می بینم که خیلی وقت گذاشتن برای پستشون که البته خوبه. من هنوز هم می موندم که نیم ساعت سوسک تموم نشده؟! شاید زمان سوسکی فرق میکنه!

من خودم شخصا علاقه ای به ادامه این بحث ندارم چون قبلا هم نظراتم رو گفتم و فکر هم نکنم که عوض شه. پس خودتون رو خسته نکنید. مگر اینکه اکثریت مدیران نظرشون با لوتر موافق باشه، اون وقته که من هم تصمیمم عوض میشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 05:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

خطاب به نل پارکر:تا قسمتی حق با شماست ولی توجه کنید بعضی از ایتمهای معرفی شخصیت از بقیه مهتر هستند..در ضمن شورای ویزنگاموت تازه راه افتاده و هماهنگی بین اونا کمی طول میکشه


چرچیل عزیز
در مورد پستای پشت سر هم باید با ناظر اونجا برخورد بشه..در ضمن شخص بنده اصلا بخش لوتر رو دیگر چک نمیکنم..چون قبلا باعث دعوا شد..و قرار شد دوستانی که خود این بخش افتتاح کردن خودشون اون قسمتو زیر نظر داشته باشن
به نظر من با ناظرهای اونجا باید کمی برخورد بشه


امای عزیز
ناظر رو برای این گذاشتن که اینجور پیامهارو پاک کنه...اجتمالا بعدا ناظر اون بخش هم کارشو انجام بده
به هر حال با مدیران مشورت خواهیم کرد


کوییرل عزیز
به پستای بعضی افراد معلوم الحال و مریض اهمیت قائل نشوید..در ضمن فقط نظراهای قسمت مقالات باقی مونده...شما میگید اونم ببندیم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 03:58
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من مطمئن نیستم باید این مطلب رو اینجا مینوشتم یا نه اگه اشتباه کردم منو ببخشید
یکی از کاربران بنام SRE که البته بتازگی عضو شده پستهای عجیبی برای سایت میفرسته :

اینجا
نقل قول:
البته در تكميل توضيحات جنابعالي بايد توجه كرد كه جامعه ما الافهايي مانند شماها را دارد كه بهتر است به نقش خود هم توجه كنيد

و اینجا
نقل قول:
پادما پتیل.اخه خاک عالم یکجا تو سرت دنیل که دیگه جونم نداره میخام...
سر به تن دنیل و امثال دنیل نباشه.به هر حال الان جو گرفتت دو سال دیگه خودتم میگی دنیل کیه.
به هر حال من SRE مدیر سایت هستم و اگر پر رو یی ببینم سایتو تعطیل میکنم
دنیل جونم

این پستها در قسمت نظردهی در قسمت مقالات سایت نوشته شده.میفواستم برای بار دوم از شما خواهش کنم قسمت نظردهی در قسمت مقالات راهم مانند اخبار برای مدتی ببندید.یا حداقل ناظر (البته اگه بشه بصورت شبانه روز)برای اونجا بزارید
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 03:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد مي شه يه كاري كنيد مهمان ها نتونن پست بزنن يا فقط در اين جا بتونن پست بزنن و سوالاشونو بپرسن؟؟

چون ببخشيد اما بعضي از افراد واقعا بي ادبن هر چي مي خوان ميگن تازه مي تونن مطالب كتاب را هم لو بدن .
الان اين نقل قولو نگاه كنيد مال تاپيك ديشب چه خوابي ديدي هست


نقل قول:

بدون نام نوشته:
man dishab khab didam ahmaghaii mese shoma dor haman darancherto pert migan


آخه من فكر نمي كنم تاپيك ها جاي اين حرفها باشه.
لطفا يه تصميمي براي اين موضوع بگيريد.

مرسي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
He is their friend

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
كسي جواب چرچيل عزيز رو نده. خودم تا نيم ساعت ديگه خواهم داد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلطان سوسك بي همتا!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشكر از سوسك و ويچ كينگ عزيز از اينكه انقدر به من لطف دارن، و من رو لايق اين دونستن كه ازشون انتقاد كنم.
من يخورده انتقاد داشتم و نمي خوام همينطور رو هوا حرف بزنم، پس بهتره همگي با هم بريم به سراغ پست هايي كه خورده شده و حرف هايي كه در انجمن ايفاي نقش لوتر زده شده رو با هم بررسي كنيم:
همونطور كه همه‌مون مي دونيم، زدن دو پست پشت سر هم در فروم ممنوعه،‌ ولي من فقط يك بررسي سريع كردم كه ناظر اين انجمن،‌ جناب ويچ كينگ عزيز در اينجا و اينجا و اينجا و در تاپيك ديگه اي اينجا و اينجا و يا در تاپيك ديگه اينجاو اينجا و يا تاپيك ديگه: اينجا و اينجا و يا در تاپيك ديگه: اينجا و اينجا پست پشت سر هم از بهترين اعضاي ايفاي نقش لوتر داريم!‌

در اينجا و اينجا هم قانون سوم،‌پاراگراف دوم ايفاي نقش نقض مي‌شه، متاسفانه ناظر خودش اهميتي به قوانين نمي‌ده!

جنگ ستارگان در سرزمين ميانه؟؟؟
اظهار لطف به مديريت سايت
احوال پرسي در تاپيك‌هاي انجمن
اشتباه گرفتن عصر چهارم با گرمابه و جكوزي
اشتباه گرفتن عصر چهارم با گرمابه و جكوزي 2
عدم حذف موضوعات متفرقه 1عدم حذف موضوعات متفرقه 2عدم حذف موضوعات متفرقه 3عدم حذف موضوعات متفرقه 4عدم حذف موضوعات متفرقه 5

در موارد زير هم مورد انتقاد كاملا شخصي هست، بي احترامي به مقام معظم و استفاده از آن در سرزمين ميانه:
اينجا و اينجا
در مجموع روند رول پلينگ لوتر رو پس خوندن تمام پست ها و تاپيك ها اينگونه ارزيابي مي‌كنم، بخش لوتر خيلي خوب جلو مي‌رفت و خصوصا تاپيك آيزنگارد مركز اصلي رول پلينگ لوتر بود، سارومان اعظم، فارامير و تئودن نقش‌هايشان رو خيلي قشنگ اجرا مي‌كردن، حضور سوسك در كنار سارومان و جانشيني مارزبان هم تا حدودي قابل قبول بود، اما بقيه اعضاي رول پلينگ مثل لگولاس و ويچ‌كينگ يا رول‌پلينگ رو اشتباه گرفته بودند يا توانايي انجام ايفاي نقش بهتر نداشتند. لگولاس كه كاملا امروزي و چاله‌ميداني صحبت مي‌كرد، مثلا الف كهنيه!
رول پلينگ لوتر در طول زمان خوب پيش مي‌رفت، كه طبق معمول، كپي برداري و كلونين اونجا هم اتفاق افتاد و ديديم كه تاپيك‌هاي رئيس جمهور منتخب سرزمين ميانه، مقام معظم رهبري و اين مسائل در اونجا نيز اتفاق افتاد و رول پلينگ به جاي پيشرو بودن،‌كوركورانه به دنبال انجمن ايفاي نقش هري پاتر راه افتاد.
اميدوارم مديران انجمن پاسخ من را واضح و صحيح ارائه نمايند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم كاملا با اين دوست عزيز موافقم. هر كي اينطوري نوشت لطفاً ناظرا بجاي «تاييد شد» بنويسن «يه ذره خلاق و مبتكر باشيد».
حالا از يه لحاظ ديگه نل پاركر: خب، شما بايد گروهتونو انتخاب كنين ديگه. حتي مدير (چه تو سايت، چه آلبوس دامبلدور) هم بايد گروه داشته باشه. كسي كه تو هاگوارتز درس ميخونه تو يكي از چهار گروه دانش آموزي هاگوارتز جاي داره.

حالا بمن گير نديد نگين اسمت بي معنيه!
اتفاقاً خيلي هم معني داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 تیر 1384 19:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من از نحوه ی کار شورای ویزنگاموت در تایید شخصیت ها برای ورود به ایفای نقش انتقاد داشتم منتها جای دیگه ای رو برای انتقاد پیدا نکردم!

نقل قول:

نام:كامران پاتر
سن:18
جنس:m
تحصيلات:ديپلم
گروه:هافلپاف
ظاهر كلي:بعدن خودتون مي بينين
كوييديچ:باحاله
معرفي كوتاه:من پسر عموي پسر خاله ي هريم ديگه خودتون بفهمين


تائید شد (کریچر)


همین طور که می بینید این یکی از فرم های پر شده توسط اعضا و تایید شده ست که احتمالا این شخص یکی از نود هزار نفری محسوب میشه که تو این سایت به عنوان پاتر عضو شده اند و من واقعا شک دارم که برای ورود به ایفای نقش صلاحیت داشته باشه!

و این هم فرم خود منه!

نقل قول:

نل پارکر نوشته:
1- نام : نل پارکر

2- سن:کسی به شماها ادب یاد نداده؟!نمی دونید نباید سن خانم ها رو بپرسید؟

3- تاریخ تولد:مراجعه کن به جواب بالایی!

4- جنس:پارچه!باز به جواب بالایی مراجعه کن!

5- تحصیلات :نمنه؟من هی می گم سوالای سنی از من نپرسید!

6- رنگ چشم:آبی نفتی!

7- گروه : (در چه گروهی می خواهید باشید)هیچ کدوم!

8- مو :قرمز تیره

9- ظاهر کلی :یه دختر شرور ایرلندی کک و مکی با موهای قرمز که در مواقع مظلومیت لبخندش دلتونو می بره!

10- نام مستعار:دوستام بهم می گن نلی

11- کوییدیچ :نمنه؟چیچی دیچ؟من ماگلم ها!

12- چوب جادو :من سه ساعت دارم می گم ماگلم تازه می پرسه مرلین ساحره بود یا جادوگر!

13- دسته جارو :جارو؟!ما یه جاروی دسته بلند تو خونمون داشتیم ها!اگه می دونستم برای صدور جواز لندن گردی لازمه میاوردمش!

14- علاقه ها:رقص فولکلوریک ایرلندی،جستجوی گنج و ...

15 - توانمندیها :من کلا دختر مظلومیم!ولی اطرافیان بهم می گن تو شر به پا کردن رقیب ندارم!شما باور نکنید!

16- معرفي كوتاه: (بگید چگونه شخصیت شما به دنیای هری پاتر ربط داره) فعلا هیچ ربطی!ماگل تشریف دارم!ولی شما غصه نخورید!یه جوری بهش ربطش میدم



تائید نشد , شما باید حتما گروه خود را انتخاب کنید(کریچر)



خب من شکایتی از نظر این که وارد ایفای نقش نشده م ندارم!خیلی راحت می تونم یه گروه رو انتخاب کنم و بیام تو!ولی واقعا معیار شما در تایید صلاحیت افراد چیه؟
این که یه شخصیت جدید داشته باشند و بتونند ایده ی نویی رو ارائه بدند یا این که فقط یه فرم رو کامل کنند؟!
باور کنید اگه در همون لحظه ی اول فقط افراد واجد شرایط (البته نه شرایط این مدلی!)رو وارد ایفای نقش کنید دیگه هیچ احتیاجی به این کمیته ی ایفای نقش تحمیلی نیست!
من باز تاکید می کنم که شخصیتی که برداشته م شخصیت یه ماگل ایرلندیه و اگه وارد گروهی بشم ممکنه شدیدا به شخصیتی که در نظر دارم لطمه بخوره!
بله...گروه بندی در بعضی از موارد لازمه!ولی باید به این هم توجه کنید که بعضی از شخصیت ها تو هیچ گروهی جا نمی شند!به خاطر رعایت نکردن همین نکات و خیلی چیزهایه دیگه از همین دست موارده که الان رول سایت جادوگران داره به نحو وحشتناکی سقوط میکنه!
از کامران پاتر به خاطر این که پاشو وسط کشیدم معذرت می خوام!
ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!