جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

64 کاربر(ها) آنلاین هستند (53 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
61
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 13:02
نمایش جزئیات
آفلاین
هر طور كه راحتيد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:58
نمایش جزئیات
آفلاین
هيچ كدوم از شما پست من رو كامل نخوندين،‌وگرنه جواب من اين نبود،‌ در ضمن فعال كردن فروم با پست پشت سر هم زدن درست نميشه، راه‌هاي ديگه‌اي در ايجاد انگيزه براي كاربران هست،‌ و در ضمن، بحث من با شما بي‌فايده‌س من از مديريت اين قضيه رو پي‌گيري مي كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ببین چرچیل جان در لوتر به اندازه اچ پی فعالیت نیست.برای همین ویچ كینگ و سایر دوستان برای ایجاد فعالیت و دادن سوژه های جدید گاهی اوقات مجبور به اینكار هستند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:43
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر چرچيل.
هر چيزي كه در اون انجمن ها پيش بياد رو خود ما مي تونيم حل كنيم و به ديگران ربطي نداره. اعضاي لوتر از روند فعلي راضي هستن. اگر مشكلي داشتن خودشون مي تونن مشكل شون رو حل كنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلطان سوسك بي همتا!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:40
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزيز شايد من متوجه نشدم

منظورتون از انتقاد اون مورد ارسال هاي پشت همه؟
عذر مي خوام اما اين مسئله حتما لازم بوده كه انجام شده و هيچ اشكالي هم در كار ايجاد نكرده
و هر بار انجام شده از روي نياز و براي منافع بخش بوده.

مورد ديگه اي هم بود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:33
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزيز شما به ايراداتي كه از انجمن تحت نظارت شما گرفتم پاسخ بديد، اين يك انتقاد بود؟ شما اسمش رو چي مي‌ذاريد؟ انتقاد چيه؟ مطرح كردن ايرادات و مشكلات و تقاضا براي رفع اونها...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سر وینستون چرچیل نوشته:
خب مثل اينكه ناظر محترم سرزمين ميانه به جاي رفع اشكال و انتقاد پذيري صحيح، چيزي كه دم از اون مي‌زنن، فقط و فقط سعي دارن با كوبيدن ديگران در بالا بردن خودشون نقش داشته باشن، براي ايشون من متاسفم، من با مديريت انجمن صحبت مي‌كنم تا مشكل حل بشه، گويا نظارت چندان تمايلي به انتقاد نداره.



دوست عزيز من واقعا متوجه حرفهاي شما نميشم!

اينكه كوبيدن ديگران و بالا بردن خود در كجا بوده من نمي دونم، شايد در روياي شما!
به هر حال اگر انتقادي كنيد بنده هم پاسخ ميدم. اما جوابي براي بهانه جويي ندارم.

من نمي دونم انگيزه شما براي اين كارها چيه (كه البته مهم هم نيست) ولي اگر شما فكر مي كنيد اين همه مشكل وجود داره مسلما اعضايي كه توي كار هستند بهتر از اين مي تونن نظر بدن و تصميم بگيرن.
مخالفيد؟

حالا اينكه چه انگيزه اي باعث ميشه شما بشينيد تاپيك ها رو يكي يكي بخونيد تا يه اشكالي از توش در بياريد الله اعلم.

اما طلا كه پاكه چه منتش به خاكه؟

شما انتقاد كنيم بنده هم جواب ميدم.

لطفا تشنج هم ايجاد نكنيد. ميشه مثل 2 تا انسان متمدن صحبت كرد! اين هم يك راهيه! امتحان كنيد

مطمئن باشيد در اين سايت كسي انتقاد پذير تر از من پيدا نمي كنيد. به شرطي كه واقعا در پي انتقاد باشيد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 12:20
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مثل اينكه ناظر محترم سرزمين ميانه به جاي رفع اشكال و انتقاد پذيري صحيح، چيزي كه دم از اون مي‌زنن، فقط و فقط سعي دارن با كوبيدن ديگران در بالا بردن خودشون نقش داشته باشن، براي ايشون من متاسفم، من با مديريت انجمن صحبت مي‌كنم تا مشكل حل بشه، گويا نظارت چندان تمايلي به انتقاد نداره.
وقتي سطح فرهنگ ايشون در حد اين نقل قول پايين هست،‌ همان بهتر كه حضور اين چنين اشخاصي در سايت منتفي بشه!
نقل قول:
واقعا برای ما افت داره که بخوايم با اين وضع در اين سايت ... باشيم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 11:33
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزيز
قانون پشت سر هم نبودن ارسال ها فكر مي كنم براي جلوگيري از ايجاد اختلال در مطالب و مباحثه.
طبيعي هم هست

اما هرجا كه من يا هركس ديگه ارسال پشت سر هم داشته بدون شك نياز بوده
من هم وظيفه نظارت "درست" رو بلدم (منظورم چيزي جز زورگويي و تخليه شخصيه) و هم اجراي ايفاي نقش رو.
شما ببينيد واقعا كسي اعتراضي داره در اون بخش؟

اختلاف سليقه ها اصلا مهم نيست.
چون تاثيري تو كار من نداره.

به هر حال به نظر من همه چيز در بخش لوتر در ايده آل ترين حالت ممكن قرار داره.
و همه هم راضي هستند.

لطفا سعي كنيد روحيه اشكال تراشي و كار شكني رو كنار بگذاريد تا شايد پيشرفت كنيد.

موفق باشيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مرداد 1384 10:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

رئیس جمهور منتخب سرزمين ميانه! نوشته:
جناب کرام
هیچ نیازی به برخورد نیست
اگر شرایط همکاری من در این سایت نقض بشه خود به خود کارم تموم میشه.

لطفا اگر مشکلی دارید بگید
گرچه بهتره کمی صبر کنید
حداکثر چند روزی بیشتر مزاحم شما نیستیم

موفق باشید

منظور من از برخورد اينه:
وظيفه ناظرو خود شما بايد بهتر از من بدوني

شما سعي كن از زدن پستاي پشت سر هم جلوگيري كني و اگه زده بشه اونا رو پاك كني

من از زماني كه قول دادم در بخش لوتر دخالتي نكردم
ولي دوستاني كه بخش لوتر رو زير نظر دارن بايد..سعي كنن به اون قسمت نظم و ترتيب بدن و اين هيچ ارتباطي به اختلاف سليقه ميان من و شما نداره

من هيچ مشكلي با شما ندارم..بودن و نبودن شما هيچ فرقي به حال من نداره...بنده در بخش لوتر فعاليت نميكنم كه بودن شما براي من زحمت داشته باشه
بنده يكسري اختلاف سليقه با شما دارم...كه اسم اينو مشكل نميذارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!