جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مرداد 1384 09:48
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب سوسک
شما نمی دونی چه قانونی رو نقض کردی؟
خب من بهت میگم
همه قانون ای سایت رو: مخالف با مدیران!!!

هنوز متوجه نشدی که این کار گناه کبیرس؟

واقعا متاسفم
واقعا

ببینید کیا دم از انتقاد پذیری می زنن!
من نمی دونم تا کی می خوان این وضع رو ادامه بدن!
آخه مگه سوسک چی گفته؟
توهینی کرده؟
حرف نامربوطی زده؟

واقعا براتون متاسفم!

اینو بدونید که دیگه همه شما و روحیه انحصار طلبیتون رو شناختن.

به زودی زود از تحمل رنج حضور در این سایت بچه های لوتر رو خلاص خواهیم کرد!


زمان شما رو از یاد خواهد برد ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
كرام عزيز مديران توافق كردن درست! حرف تو گوشم نميره درست! ولي تخلف من چي بوده؟ كدوم قانون رو تقض كردم؟ اين برادر چرچيل تون حرف مي زنه موقع جواب شنيدن لج اش مي گيره شناسه بلاك مي كنه؟
(راستي پروفسور خوب ما در يك جايي به جز لوتر مشغول كل كل بوديم! خودتون مي دونيد! اگر 24 ساعت جواب ندم يعني كم آوردم! ميشه برين اونجا بگين شناسه ي من بلاك شده!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 3 مرداد 1384 07:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سوسك عزيز
شما به مدت 72 ساعت بلاك شدي((بيشتر مديران توافق كردند كه اينكار انجام بشه))
دليل؟كاملا مشخصه....حرف تو گوش سوسكيت نميره!!!
به هر حال بي صبرانه منتظر بازگشتتيم
با تشكر كرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
سلام!
مي دونم كه خوبين!
من سوسك ام! به لطف مديران شناسه ام بسته شده! البته اون نقض قانوني كه ازش حرف مي زنن «جواب دادن به حرف هاي مديران» بوده! اگر دليل ديگه اي داشته بگيد تا هم ما بدونيم! هم اون هايي كه نمي دونن!
خوب ما الان داريم در لوتر در مورد اينكه بريم،‌ بمونيم، سايت بزنيم،‌ سايت نزنيم بحث مي كنيم! بد نبود در همين دو سه روز شناسه ي من رو تعطيل نمي كرديد! بعدش هر كاري مي خواستيد مي كرديد! آخه الان بحث داغه داغه!




راستي پروفسور مك گونگال!
چرا خالي مي بندين! مقالات كه هنوز كاملا حذف نشده! از صفحه ي ويژگي هاي شخصي من (البته قبل از بلاك شدن شناسه ام) قابل دسترسي بود هنوز هم. بعدشم ما مي خواستيم اطلس ارباب حلقه هاي 100 قسمتي رو در سايت شما قرار بديم!‌ ولي خودتون نخواستين! گفتين سايت ما ظرفيت نداريم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 14:31
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان تازه وارد
لطفا برای آشنایی بیشتر با نحوه عضو شدن چگونه عضو شوم؟ را بخوانید.

در ضمن اگر مشکلی دارید از تماس با ما استفاده کنید. لطفا اینجا مشکلات خودتون رو مطرح نکنید.

در مورد دریافت فایل ها هم شما باید عضو سایت باشید و وقتی که لوگ این کردید می تونید فایل ها رو دریافت کنید. فایل ها به صورت pdf هستند بنابراین شما باید برنامه مناسب را داشته باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ببخشید من در بعضی جاها نظرمی دم و نام من رو به عنوان مهمان مینویسند .من قبلا عضو شدم با نام لی لی اونز ولی نه برام نامه اومده نه ایکه به عنوان عضو قبول شدم نه با نام دیگه ای می تونم وارد بشم با تشکر از شما .
ادرس میل roza_hp2002@yahoo.com

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 13:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام آخرش هم کسی به ما نگفت چرا سنگ جادو و زندانی آزکابان نصفه است!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به قول رون فعلا خداحافظ رفیق!!!!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
salam
baraye modiriyate site:az shoma tashakor be khatere hamchin site bahal va sargarm konandehii
pishnahad:gharar dadane yek rahnama dar avale site baraye taze varedha ta betooonan be tore kamel ba site ashna beshan
2.monazamtar kardan site chon kheyli darham bar hame
mochakeram
bye

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

عمیقترین نوع دوستی رابطای است که علاقه و محبت طرفین به همدیگر بیش از نیازشان به یکدیگر باشد.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
پرفسور عزیز سلام

من کتاب ها رو دانلود کردم ولی بعد که خواستم اونهارو بخونم باز نمی شدم و به خط میخی یعنی این طوری {{())إآۀِّّّيًةَِ بو دن چه کار کنم!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 2 مرداد 1384 12:19
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش من هر وقت جواب سوسک یا ویچ کینگ عزیز رو دادم بدون هیچ کینه بوده و مشکلاتی که در قدیم بوده رو فراموش کرده بودم. جواب هایی که من تا حالا دادم همه از طرف خودم بوده و بی کینه! بلکه فقط به عنوان یکی از مدیران سایت داشتم اشاره می کردم که در حال حاضر چنین امکانی برای لوتر نیست.

نقل قول:
اينکه به رسميت شناختن يک نفر دليلی بر به رسميت شناختن تمام همکارانشه مطلقا نظر شخصی شماست و لاغير


در حقیقت ویچ کینگ عزیز این تنها نظر من نیست و نظر همه مدیران جادوگران هست. اگر باور نداری می تونی از تک تک اون ها سوال کنی.

با حرفای دارک لرد عزیز هم موافقم. همان طور که ایشون هم اشاره کردن در حال حاضر دادن این امکانات به لوتر غیر منطقی به نظر میرسه. راستش شما اگر فکر می کنید که کارهایی که ما می کنیم بچه بازی به حساب می یاد و زیاد از دنیای هری پاتر خوشتون نمی یاد خب چرا یک سایت تخصصی برای لوتر راه نمی دازید؟ مطمئنم که سایت باز کردن با مرور زمان ساده تر هم شده.

اونجا اقلا می تونید راحت تر باشید. البته این طور برداشت نکنید که من از خدامه دوستان لوتری برن. خیر! من فقط دارم می گم که اگر این دو چیز رو از هم جدا کنیم خیلی بهتره. جادوگران یه سایت تخصصی هری پاتر هست و گسترش بیش از حد لوتر در آن به این تخصصی بودن لطمه می زنه. پس چه بهتر که به جای یه سایت شلوغ، دو تا سایت تخصصی داشته باشیم که اقلا اهداف در این سایت ها مشخص باشه.

اگر هم در باز کردن سایت موفق شدید و سایت تخصصی تون پر بار شد حتی می تونیم تعویض لوگو کنیم. به نظر شخصی خودم گذاشتن لوگوهای همدیگه در سایت های هم مشکلی نداره. البته تاکید می کنم که نظر بقیه مدیران جادوگران هم بسیار مهمه.

نقل قول:
و البته مسلم بدونيد کافيه يک سايت هری پاتری ديگه علم بشه تا اعضای خوب هری پاتر هم به اين جرگه بپيوندند!


شما خیال می کنید که باز شدن یه سایت دیگه برای هری پاتر ما رو ناراحت می کنه؟؟ نه خیر...خیلی هم خوشحال می شیم. یعنی اگه سایتی دیگه درباره هری پاتر باشه ما باید دشمنشون بشیم؟ مگه الان سایت ماگل نت و لیکیکدرون با هم دشمن هستن؟ البته که نه
اتفاقا اگر سایت هری پاتر دیگه ای هم باز بشه و به موفقیت های جادوگران هم برسه ما خوشحال می شیم که با اون سایت همکاری کنیم. بنابراین خیال نکنید که وجود یه سایت دیگه در باره هری پاتر تهدیدی برای ما به حساب میاد!

نقل قول:
اگر كسي ندونه فكر مي كنه اين امكانات چي هست؟ چهار تا امكانات بسيار ساده. هيچ مشكلي هم فراهم نمي كنه. ولي مديران دارن لج مي كنن.


نه عزیز من
ما لج نمی کنیم. در ضمن شما این امکانات رو ساده حساب می کنید که البته به چشم شما هم ساده هستن. ولی از دیدگاه ما فرق می کنه. اولش فروم خواستید بهتون دادیم. بعد بلاک خواستید اونم دادیم. بعد در مقالات و گالری شاخه خواستید اونو دادیم. (البته بعدا به دلایلی مقالات لغو شد که خودمم نمی دونم چرا) نکته اخلاقی اینجاس که یواش یواش با این کارا سایت از حالت تخصصی بیرون میاد و ما نمی خوایم چنین اتفاقی بیفته. حالا اگه شما اسم این رو بذارید لج بازی، این دیگه منطق شماست.

امیدوارم که مسائل رو روشن کرده باشم که چرا مدیران جادوگران با دادن امکانات بیشتر موافق نیستند. از جناب دارک لرد هم به خاطر توضیحاتشون متشکرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment