هری بابا چرا آب روغن قاطی میکنی ! من که نگفتم که ناظرهای انجمن صندوق رای دست خودشون بگیرن راه بیفتن ! خیلی ساده یه تاپیک میزنن هرکی خواست میاد در باره همون انجمن بهترین و بدترین کاندیدش را انتخاب میکنه تاپیک در ماه اگه یه هفته به اعضا اجازه بده که نظراتشون را راجع به اعضا بدن کافیه اونوقت سه هفته دیگه میشه جزو رای گیری اصلی بین نامزدهای هر انجمن ! به همین سادگی ! یه نگاهی به امضای خودت بنداز ! پیچیده کردن مسائل راحته !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
آره دیگه اگه یکی باشه خیلی کم میشه ولی نباید اون قدر زیاد بشه مثل نظر سنجی که چو کرده بود و توش تمام اعضای سایت دو سه بار معرفی شده بودند هم تو بدا هم تو خوبها هم تو خیلی خوبها نمیشه که فقط ناظر ها این کار رو بکنن هری درست میگه چون اونا به اندازه ی کافی سرشون شلوغ هست بهتره همه انتخاب کنن و هیچ مشکلی به وجود نمی یاد
به نظر من نظر مملی مهم نیست ولی آواتار مملی خیلی قشنگه... در کل جادوگر ماه یه چیزی مثل بهترین دختر و پسر و تو این مایه ها می مونه و فرندشیپه! ولی از اونجایی که سال 2005 سال خدمتگذاری به فرندشیپ نامگذاری شده من با یه رای گیری ساده موافقم!
هوم! به نظر من اصلا كانديد و اين بساطها نباشه... هر كس به هر كي دلش خواست راي بده... به هر حال يه سري شرطها هست ديگه... مثلا بهترين كاربر تازه وارد(كسي كه سه ماه اخير اومده خوب فعاليت كرده) رو اگه بذاريم... ديگه لوس نميشه كه هر كس به دوستاش بگه بياين براي من راي جمع كنين...
يه مورد ديگه اينکه ما ميخوايم جادوگر ماه رو در شاخه هاي مختلف انتخاب کنيم چون يدونه کلي جادوگر ماه زياد جالب نميشه ميشه؟ حالا ما که داريم راي گيري و اينا رو ميکنيم اگه براي 10 تا شاخه هم باشه فرقي در وقتي که ميزاريم نداره زياد در نتيجه شاخه شاخش ميکنيمو بهتره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
تعداد کانديد ا ها زياد نميشه تعداد فيکس 5 نفر انتخاب ميشن مثلا فرض کن اسم 500 نفر هم براي يه شاخه بياد وسط 5 نفري که از همه بيشتر براي کانديد شدن اسمون اومده انتخاب ميشن و 495 نفر حذف ميشن و در مرجله بعدي همه بايد به اين 5 نفر راي بدن اينو ديگه هر کسي خودش ميدونه که کي رو انتخاب کنه که فکر ميکنه بعدا هم جزو اون 5 نفر باشه
مشکلي در اين مورد ميبينيد؟ از هر راهي که شما داريد پايين ميگيد بي رو در واسي من يکي اگه ناظر باشم حوصلش رو ندارم اين کارا رو بکنم کار بايد تا حد امکان ساده و روي کول اعضا بيافته نه روي گردن مديران و اين راحتترين و بهترينه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هری پاتر نوشته: ببينيد اين که ناظرا انتخاب کنن نميشه چون مبناي مشارکت جمعي به هم ميخوره
این که من گفتم ناظرها انتخاب کنن منظورم این بود که تعداد کاندیداها بیخودی زیاد نشه . اما برای این که مشکل مشارکت همه هم حل بشه هر انجمنی میتونی بهترین و بدترین عضوش را انتخاب کنه توی یه تاپیک خیلی معمولی و با پست اعضا و بعد اون نفراتی که بالا ترین رای را از هر انجمن میارن به مرحله آخر که همون انتخاب بهترین جادوگر ماه هست راه پیدا کنن ! به همین سادگی ! اینجوری بهتره تا اینکه هرکی میرسه یه اسمی بگه !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
ببينيد اين که ناظرا انتخاب کنن نميشه چون مبناي مشارکت جمعي به هم ميخوره و محدود به يه عده خاصي ميشه ولي اگه هر کسي براي هر شاخه يه کانديد انتخاب کنه مشخصه که افرادي که بيشتر محبوبيت دارن يا بيشتر همه ازشون متنفرن انتخاب ميشن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
به نظر من این ترین ها را باید ناظرها انتخاب کنن این جوری آرا پراکنده نمیشه در ضمن اونطوری ممکنه طرفی که کاندیدش میکنن حتی یک رای هم نیاره که خیلی بی مزه میشه ! در ضمن این نظر سنجی باید یک نظر سنجی ماهانه باشه و هرماه بهترین های سایت مشخص بشه .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي