قضیه عرفانیه؟!!!!!!!! از نظر من مرگ بد نیست مرگ حقه این جنبه ی عرفانیش هستش. اگه ادم درستش باشی هیچ وقت ازش نمی ترسی. در مورد اون حرف دمبل به ولدی هم : می دونید شاید منظورش این بوده که می خواد اسمشو از یاد خاطره ها ببره اسم ولدی رو یک جورایی از تمام ذهن ها پاکش کنه انگار که چیزی یا کسی به این اسم وجود نداشته احتمالا منظورش این بوده چون جادوگرا از این چیزها وحشت دارند . می خواسته یک جورایی خوردش کنه دیگه!!! یا خود دمبل میاد یا هری انتقامشو میگیره
یعنی دامبلدور هنوز زنده هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این جی کی همیشه می خواسته همه چرو مرموز نشون بده وقتی جواب رو میگه تازه میفهمیم که جواب توی دستمون بوده درست مثل اینکه چیزی رو که دشمن به دنبالشه توی خانه ی خودش قایم کنی تا هیچ وقت پیداش نکنه . اون جواب هارو میگه فقط ما باید زیرک باشیم که توی این یکی یکم کندیم!!!
اگه به صحبت دامبلدور تو کتاب 5 توجه کنید می بینید که در مورد مرگ به ولدمورت میگه
نقل قول:
فقط مرگ تو منو راضی نمی کنه
و ولدمورت میگه نقل قول:
مگه بدتر از مرگ هم چیزی هست
که خیلی مشکوکه
من یک توضیحات اضافه ای در مورد این تاپیک بدهم! دامبلدور در بسیاری از جاهای کتاب همانند بالا،هم به هری و هم به ولدمورت این نکته را گفته است که همه چیز مرگ نیست و یا مرگ بدترین چیز ممکن در دنیا نیست..خب این نکته بسیار جالب است..البته درسته که احتمالاتش کم است ولی خب این تاپیک به فعالیت خود ادامه میدهد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/23 17:35:32 ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/23 17:37:10