جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
7
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  42 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  119 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  189 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  292 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 6 آبان 1387 18:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من اسنيپ رو دوست دارم؛ از همون كتاب اول و وقتي به فصل مربوط به خاطرات اسنيپ توي كتاب هفت رسيدم، از اينكه شخصيت محبوب من اينقدر ذهن و روح عميق و لطيفي داشته، كفم بريد و بيش از پيش ازش خوشم اومد و احتمالا اگه يه روزي دستم به رولينگ برسه، به خاطر نابود كردن اسنيپ ترورش ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 6 آبان 1387 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب منم از چند تا شخصیت داستانها بیشتر خوشم میاد
اول _ دامبلدور
دوم _ هدویگ
سوم _ دابی
چهارم _ سیریوس بلک
پنجم _ فردو جرج
و از شخصیت شاخ ریمس لوپین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در قلمروی ما چیزی جز تاریکی دیده نمی شود !
اینجا قلمروی فراموش شدگان است !
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 6 آبان 1387 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
چندتا شخصیت هست که من خیلی دوستشون دارم آرنولد(پف کوتوله ی جینی)به خاطر اینکه باید بیشتر روش کار می شد،الستور مودی به خاطر مرموزیش هرمیون گرنجر به خاطر هوشش و سوروس اسنیپ به خاطر کارهایی که برای سپیدی انجام داد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 آبان 1387 23:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من تا قبل از فیلمای اخیر هری پاتر ، از سیریوس بلک خوشم می اومد . یه جورایی منو یاد جوونیام مینداخت

بی شوخی ، از رفیق دوستیش و با مرامیش خوشم می اومد .

اما فیلمو که دیدم با این هنرپیشه ... خوب ... سیریوس از چشمم افتاد !

ولی هنوز از سوروس اسنیپ خوشم میاد . چون همیشه احساس می کردم هری در موردش بی انصافی می کنه . منم اگه معلم بودم از همچین بچه زبون دراز و پرمدعایی خوشم نمی اومد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 آبان 1387 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
به به میبینم بوقی حاضر در صحنه اینجا اومده رای داده


اما من از کیا خوشم میومد !

از شخصیتهای مرموز و دلهره آور زیاد خوشم میومد ، مثل همین افراد سازمان اسرار و پیشگوها مثل سیبل و باود و خانم کراوکر

از افرادی هم که جونشون رو در راستای رسیدن به هدف فدا میکردن خوشم میومد !
مثال نمیاد تو ذهنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 آبان 1387 20:36
نمایش جزئیات
آفلاین
باب!چه خبره!ملت همه عاشق ما هستن!

ولی جدار من از هری،هرمیون،رون و مخصوصا فرد خیلی خوشم میاد!فرد واقعا شبیه خودمه!البته اگر از تنبلیش تو درسا فاکتور بگیریم!

و شخصیتهایی فداکاری مثل سیریوس،اسنیپ و دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ّّFor What I've Done
I Start Again
And Whatever Pain May Come
Today This Ends
I'm Forgiving What I've Done

Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 آبان 1387 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من که فقط میرتل چون شخصیت خودمه ...............

نه جدا از شوخی من از جرج و فرد خوشم میاد چون بیشتر به جادو توجه دارن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
براي خر�
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 آبان 1387 06:50
نمایش جزئیات
آفلاین
از شخصیت های منفی مسلمه که از ولدمورت. هم بخاطر هوش و ذکاوت و قدرتش بی نظیرش و هم به خاطر تلاش برای رسیدن به هدفی که داشت.
خیلی دوست داشتم که در انتهای داستان ولمورت پیروز باشه ولی مطمئن بودم که همچین پایانی غیرممکنه. حداقل میتونست ولدمورت رو به طور کامل نکشه که البته اینکار رو کرد. به نظر من این رولین بود که ولدمورت رو کشت نه هری!

از اسنیپ هم خوشم اومد.
حتی میتونم بگم یه جاهایی از لحاظ میزان عشق و محبت، اسنیپ نسبت به هری برتری هم داشت.
نمیدونم کی اینو به هری گقته بود که: همونطور که تو از دراکو مالفوی متنفر هستی اسنیپ هم از پدرت متنفر بود.
با اینکه اسنیپ از جیمز و هری متنفر بود ولی تا آخرین لحظه عمرش هم از هری مراقبت کرد و بهش کمک میکرد در حالی که هری نسبت به مالفوی همیشه به چشم یک دشمن خونین نگاه میکرد و سعی داشت یه جوری باهاش روبرو بشه. شاید یکبار هم به فکر دوستی نیافتاد.
در حالی که حتی تنفر اسنیپ نسبت به تنفر هری قابل مقایسه هم نیست و خیلی بیشتر است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Lord☺Voldemort در 1387/8/5 7:08:19
عکس ولدی جون در زمان کشتن گریندل
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 26 آبان 1386 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من بیشتر از شخصیت اسنیپ خوشم اومد
چون تقریبا" تنها کسی بود که خودش رو برای هری فدا کرد و سعی کرد تمام موانع رو تا حد ممکن از سر راه اون برداره و همونطور که همتون می دونید آخر سر هم با نامردی کشته شد
بقیه اش هم که خودتون می دونید...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4142&forum=5&
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 25 آبان 1386 19:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ابرفورث که خیلی پیش تر از اینها آلبوس را همانگونه که باید می دید و می خواست و فکر می کنم آلبوس تنها در کنار اب بود که احساس واقعی و حقیقی خود بودن را می کرد!!!!!!
لونا بخاطر زندگی بدون مادر و ایمان داشتن به پدر هر چند دیوانه باشد!
نویل بخاطر پوست آدامس هایی که می شد با آنها اتاقش را کاغذ دیواری کند!
مادر سیریوس بخاطر وفاداری به عقیده ی غلط و کثیفش حتی بر روی تابلویی با چسب دائمی و بخاطر داشتن جن وفاداری مثل کریچر و تربیت پسرانی هر چند متفاوت و موازی مانند خط های موازی ولی با انتهایی یکسان!
نارسیسا که علی رغم روحیه و ذات نادرست ، میراث بشری انسان به نام مهر مادری را در وجودش حفظ کرد.
عمه مارچ به خاطر قابلیت بادبادک شدنش!
بدعنق که اگر نبود هری پاتر چیزی کم داشت!!!!
سر بارون خون آلود بخاطر جای مورد علاقه اش برج نجوم و شباهت او و من در همین است: نجوم
و اسنیپ بخاطر روزهای کودکی.بخاطر صداقت او در توصیف روزهای خانه اش نزد لی لی!بخاطر ردای مشکی هاگوارتز که بیش از هر کسی برای قامت او مناسب بود....
بخاطر غرور چشمانش که یک عمر رازدار او بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده