1- اول از همه اینکه رولینگ در این مورد چرت نگفته . واقعا برام جالبه شما یه قسمت از کتاب رو نقل قول میکنید بدون اینکه توضیح بیشتری در مورد متنتون بدید خیلی عجیبه ! در کتاب کاملا به این موضوع اشاره شده که مجله طفره زن یه مجله یه که سردبیرش ایده های الکی داره و به قول خود شخصیت های هری پاتر مطالبش مزخرفه !
شما باید از دیگر مطالب اون مجله ، حرفها و خیال پردازی های لونا ، نظر دیگران بتونید تشخیص بدید که اون مجله مجله ای نیست که بشه به حرفاش استناد کرد .
2- استابی بورد من هر کسی که هست یه شخصیت جداست . اگر دقت کنی میبینی در اون مجله گفته شده این اقائه سیریوسه با یه سری دلیل . در صورتی که این موضوع مثل روز روشنه که استابی بوردمن یه خوانندست و در حال دادن کنسرت و غیره هست در صورتی که سیریوس ماه هاست که در خانه اب و اجدادیش زندانیه ! در نتیجه سیریوس هیچ ارتباطی با اون شخصی نداره و تمام اینا ساخته و پرداخته ذهن سردبیر اون مجله بوده . پس وقتی سیریوس با اون یارو ارتباط نداره ریگلوس که دیگه اصلا نمیتونه ارتباط داشته باشه .
ضمنا تا جایی که من یادمه در روز جلسه دادرسی کینگزلی مجله رو به اقای ویزلی داد تا برای سیریوس ببره یکم بخنده من واقعا موندم شما چطور اون مطالب رو جدی گرفتین !
واقعا برام جالبه خوبه شما از تمام جریانات محفل اطلاع دارید بازم چنین ارتباطاتی رو مثال میزنید .
3- ریگلوس همونجور که همه جای کتاب میگه سال ها پیش مرده ، ر.آ.ب هم همونجور که خودش اعتراف میکنه میدونه میمیره ولی اون اقای استابی بردمن نمرده و زندست و در حال انجام شغلشه !
4- خوبه خودتون میدونید که خانواده بلک ها یکی از اصیل ترین خانواده های جادوگران هستند و ناسلامتی ما بعد از خانوداه ویزلی ها ما بیشتر از همه در مورد خانواده بلک ها میدونیم و میدونیم که اونا چه تعصبی رو اصالت دارن .
وقتی در فرشینه خانواده بلک ها که این همه آدمای متعصبی هستند . اسم ریگلوس و سیریوس با نام بلکه ها نوشته شده یعنی اینکه شما نباید اصلا در مورد این موضوع که فامیل بلک ها چیزی جزء اینه شک بکنی ! وقتی در فرشینه اسمشون نوشته شده بود یعنی اینکه فرضیه شما به طور کامل منتفیه !
5- در آخر واقعا برام عجیبه که برادر ریگلوس ، دامبلدور ، پدر مادر ریگلوس و خیلی های دیگه ندونن سرنوشت ریگلوس چی بوده اونوقت سردبیر یه مجله بدونه !
6- نمیدونستم مسئول تغییر لیست شخصیت های جادوگران با رولینگ در ارتباطه !
من با دلایل شما مخالفم ولی نمیشه به یقین گفت ر ا ب ریگیلوس بوده یا نه
شما اول از همه به لیست شخصیت های جادوگران استناد کردی که قابل استناد نیست . فقط باید از توی کتاب و حرف های خود رولینگ مدرک آورد . به بقیه ی جا ها نمیشه اعتماد کرد
در مورد استابی بردمن این اسم توی مجله ی طرفه زن بهش اشاره شده . خوب معمولا مطالب طرف زن چرت و پرته و در ضمن هیچ جای کتاب به اون گروه و استابی بردمن اشاره نشده (غیر از مجله)
در ضمن ریگلوس استابی بردمن نداریم
یا استابی بردمن یا سیریوس بلک که هیچ ربطی به ریگلوس نداره
یعنی استابی برد من یه اسمه . سیریوس بلک یه اسم . ریگلوس بلک هم یه اسم
اول یه چیزی بگم! خودمم یه لحظه به این استابی بردمن شکم برد! ------------------------------------- خب، توی مقاله ی خودت منظورت این بود که ولدمورت خودش جان پیچ اصلی رو برداشته وجان پیچ تقلبی رو جای اون گذاشته. حالا یه چیز که مقاله ی تو رو تا حدودی زیر سوال میبره: دامبلدور: ... لرد ولدمورت فکر میکنه که فقط خودش از وجود جان پیچ خبر داره. پس نمیشه گفت ولدمورت برای این که دست دامبلدور به هورکراکس نرسه اونو خودش برداشته. (مگر این که رولینگ چرت و پرت گفته باشه!) اون یکی مقاله هه هم که گیزر داده بود به کوییریل!! اونو ولش کن! حالا میریم سراغ ر.ا.ب. چرا استابی بردمن ربطی به سیریوس و ریگلوس نداره؟ شما برو همین لیست شخصیت های گرفته نشده ی جادوگران رو ببین. یکی از اشخاص استابی بردمنه که جلوی اسمش نوشته خواننده ای مشهور از گروه هابگلوبین که به نام سیریوس بلک معروف است. دوریس پرکیس رو هم ببین توی کتاب محفل ققنوس یک گفته:مردم متوجه نیستند که سیریوس بلک یک نام جعلی است. مردی که مردم او را با نام سیریوس بلک میشناسند در حقیقت استابی بردمن نام دارد و خواننده ی اصلی گروه هابگوبلین است که... مگر این که رولینگ الکی این حرفا رو زده باشه یا برای رد گم کنی من به خاطر این میگم که ریگلوس جان پیچ رو برداشته چون اون یه مدت از مرگخوار ها بوده ولی بعد به خاطر دخالت در کار ولدمورت کشته میشه. ولدمورت دوباره غار رو به شکل اولش برمیگردونه که کسی نفهمه هورکراکس دزدیده شده. ریگلوس استابی بردمن = ر.ا.ب. " آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم!!"
ممکنه چند تا دلیل بیاری؟ با گفتن مخفف سه تا کلمه و چسبوندن اون ها به هم که نمیشه طرف رو شناسایی کرد این دو تا مقاله رو ببین http://www.jadoogaran.org/modules/xfsection/article.php?articleid=1715
ریگلوس استابی بردمن! بلک لقب سیریوسه ریریگلوس داداش سیریوس بوده که یه مدت دست راست اسمشو نبر بوده ولی بعد به خاطر دخالت توی کار ولدمورت اجی مجی لاترجی فامیلیه اصلی سیریوس بلک نیست! فامیلی اصلیش استابی بردمنه
ترفه زن اینو از کجا آورده؟ شما داری اشتباه میکنی تو یکتاب 5 که من فکر کنم 30 بار خوندمش به هیچ عنوان اسم وسط سیریوس و ریگلوس گفته نشده و به فرض اگه ر ا ب مخفف اسم یه نفر باشه (میتونه مخفف هر چیزی باشه) ر میشه ریگلوس ب هم میشه بلک و الف معلوم نیست