شاید براتون سوال پیش اومده باشه که من به عنوان یکی از شرکت کننده ها چطور باید پست خودم رو بفرستم؟!
من الان اینجام تا بهتون بگم.
بعد از معرفی سوسکی نماینده گروه ها، شما باید چهار شخصیت رو حدس بزنید. دقت کنید که چهارتا اجبار نیست، هر تعدادی که دلتون خواست رو میتونید حدس بزنید. حالا بیاین فرض کنم یکی از شرکت کننده ها میخواد پست خودش رو بفرسته ، پست ایشون باید این شکلی باشه:
نقل قول:
سلام و احوالپرسی و اینا...
شخصیت گروه ریونکلاو: من دیزی کران هستم. متولد اسپانیا و در حال حاضر بیکارم. عاشق عینک آفتابی و کراوات هستم. عضوی از گروه ریونکلاو و ارتش مرگخوارانم. هر روز دنبال کار میگردم ولی تا الان شغل مناسب خودم رو پیدا نکردم.
شخصیت گروه گریفیندور: اسم من آقای ایکس هست. من عادت دارم هر روز لباس قرمز بپوشم. توی خواب خر و پف میکنم. همسرم عموما از دستم عصبانیه ولی برای من اونقدرا مهم نیست. در دوران جادوآموز بودنم، جزو بهترین مدافع های کوییدیچ بودم. ویژگی خاصی که همه من رو با اون میشناسند آشپزیه منه. جوری غذا می پزم که انگشت هاتون رو هم میخورید.
شخصیت گروه اسلیترین: من امیلی ام، دختری لوس از خاندان مالفوی. از وقتی یادم میاد هیچ دوست صمیمی نداشتم و تنهایی با من اُخت گرفته. این تنهایی اونقدرا به ضرر هم نبود. داخل همون تنهایی بود که تونستم به بیشتر طلسم ها چیره بشم و تبدیل به یکی از قوی ترین ساحره های خاندان مالفوی و دوران خودم باشم.
شخصیت گروه هافلپاف:
من سوگورو گتو ام. پسری با ملیت ژاپنی. من به وسیله بهترین دوستم ساتورو گوجو به بقیه شناخته شدم. دوستی من و گوجو زبان زد خاص و عام بود. این دوستی اما پایدار نبود. اواخر دوران تحصیلات هر دوی ما بود که گوجو کم کم داشت در تکنیک و طلسم ها از من پیشی می گرفت. همون جا بود که حس کردم من دیگه در کنار گوجو جایگاهی ندارم. بنابراین برای نشان دادن قدرتم ، دست به بزرگترین اشتباه زندگیم، یعنی کشتن مردم قبیله خودم زدم.*
پست شما در کل باید یه همچین قالبی داشته باشه. رول های جوابتون رو هم در حد امکان خیلی کوتاه و یا خیلی بلند نباشه.
پاسخ گوی هرگونه سوال از جانب تک تکتون هستم.
ممنونم و فعلا!
نکته: تمام اون چهار شخصیت عزیز ساخته و پرداخته ذهن بنده ست. زیاد جدی نگیرید.
این بازی در یک مرحله برگزار میشه. بازی از اونجایی شروع میشه که در ابتدای مرحله هر یک از نمایندگان گروه های چهارگانه هاگوارتز (این نماینده ها قبلا انتخاب شدن دوستان!) طی یک پست سعی میکنه یه شخصیت از کتاب یا ایفا رو بدون اشاره مستقیم به اسم و تا حد امکان بدون اشاره به ویژگی خاص اخلاقی و یا ظاهری شخص (به قول سیریوس عزیز خیلی سوسکی و مخفیانه) فرد مورد نظرش رو به بقیه معرفی کنه.
به طور مثال:
نقل قول:
شخصیت گروه ریونکلاو :
یک صبح دیگه در خانه ریدل ها آغاز میشه. جنب و جوش همیشگی دوباره به راه می افته. مامان مروپ داره صبحانه رو آماده می کنه، مرلین در حال راز و نیاز و امور معنویه، سدریک همچنان خوابه و رودولف نیز داره با بلاتریکس سر و کله میزنه.
اما یکی مثل همیشه سرش توی لاک خودشه. همیشه شکست میخوره ولی قرار نیست دست بکشه. هنوز به بزرگترین هدفش نرسیده، بنابراین باید باز برای رسیدن بهش تلاش کنه. همچنان هم میدونه که خانواده ش با هدفش مخالف هستن ولی خب کیه که اهمیت بده. درست مثل زمان تحصیلش که بعد از چند سال بیخیال درس و هاگوارتز شد و هر چقدر هم که هم گروهی هاش بهش اصرار کردن که بمون ، رفت. تا جایی که یادش میاد جز نظر چند نفر آدم مهم زندگیش، نظرات بقیه آنچنان براش اهمیت نداشت. در حدی این سر این موضوع جدی بود که خانواده ش اون رو ترک کردن.
از اینکه عضو ریونکلاو بود، خیلی خوشحال بود ولی از نظر اون هوش سرشاری که به اون ارث رسیده باید جای دیگه ای خرج بشه.
بعد از این مرحله شرکت کنندگان عزیز فقط باید طی یک رول شخصیتی که معرفی شده رو حدس بزنند و یک رول کوتاه در مورد اون شخصیت بنویسند. این رول میتونه ادامه رول فرد معرفی کننده باشه یا یک رول آزاد، طنز باشه یا جدی. فقط دقت کنید رول کوتاه و جامع باشه و حتما اسم شخصیت معرفی شده، داخل رولتون ذکر بشه.
الان داخل رول بالا شخصیت مد نظر من، دیزی کران بود. اگر بخوام به عنوان شرکت کننده، شرکت کنم باید یک رول مثل رول پایین بنویسم.
مثلا: نقل قول:
شخصیت گروه ریونکلاو: من دیزی کران هستم. متولد اسپانیا و در حال حاضر بیکارم. عاشق عینک آفتابی و کراوات هستم. عضوی از گروه ریونکلاو و ارتش مرگخوارانم. هر روز دنبال کار میگردم ولی تا الان شغل مناسب خودم رو پیدا نکردم.
به هر جواب درست چهار امتیاز تعلق میگیره، سه امتیاز بابت حدس درست شخصیت و یک امتیاز بابت رول. بنابراین اگر فردی هر چهار شخصیت رو درست حدس بزنه ، 16 امتیاز میگیره.
در آخر مجموع امتیازات اعضای هر یک از گروه های چهارگانه هاگوارتز، میشه امتیاز نهایی اون گروه. هر گروهی که امتیاز بیشتری بیاره برنده" ناتو "میشه.
نکات :
1- هرگونه تقلبی که صورت بگیره با برخورد جدی رو به رو خواهد شد. 2- لطفا به ساعت و تاریخ شروع و اتمام هر مرحله دقت کنید. 3- در صورت هرگونه مشکل یا سوال میتونید به من پخ بدید.
تاریخ و ساعت شروع بازی طی پیام های بعدی اعلام میشه.
به تاپیک «اتاق بازی هاگوارتز» خوش آمدید. هدف از ایجاد و تاسیس چنین تاپیکی، انجام بازیهای جادویی و تفریحات سالم بین گروههای چهارگانه مدرسه جادوگری هاگوارتز هستش. نحوه کارکرد این تاپیک بدین نحو هستش که هر فصل از سال یک بازی جذاب پس از انجام هماهنگیهای لازم بین ناظران تالارها و مدیران ایفای نقش، انجام خواهد گرفت.
بازی تعیین شده برای فصل بهار، «ناتو» و برای فصل تابستان، «مافیا» هستش. بازیهای فصلهای پاییز و زمستان پس از تعیین و تایید، معرفی خواهند شد. در هر دوره، یکی از ناظران تالارها، بازی مربوطه رو اجرا و مدیریت خواهد کرد.
در حال حاضر تصمیم براین هستش که پستهای شما جهت شرکت در بازیها، به صورت رولهای کوتاه (ادامه دار یا تک پستی، با توجه به نوع بازی) باشه. میزان حداقل و حداکثر کلمات پست شما برای مشارکت در بازی، توسط گرداننده بازی در ابتدای کار معلوم خواهد شد. (حالا یا به صورت کمی، و یا به صورت کیفی)
بازی اول بزودی آغاز خواهد شد!
نام بازی: ناتو طراح و گرداننده: دیزی کران توضیحات مربوط به نحوه انجام بازی و زمان مشارکت توسط دیزی کران ارسال خواهد شد.
درصورت ایجاد هرگونه تغییر در عملکرد تاپیک و یا اضافه شدن قانونی، تغییرات لازمه انجام و این پست ویرایش خواهد شد.
باتشکر و احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1405/2/28 13:19:14
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are