جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

74 کاربر(ها) آنلاین هستند (63 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
72
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  302 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 12 شهریور 1384 10:19
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه یه تاپیک بزنم به نامه شما وقتی کسی رو به هری پاتر خونی دعوت میکنین میگه بچه بازیه؟؟و قبول نمیکنه؟؟ ویه تاپیک دیگه به نامه شما کتاب جایگاه ابدی داستان هری پاتر من رو خوندین؟ توضیح:این کتاب رو 2 نویسنده ی ایرانی نوشتن و یعنی کتاب 5 هست و چون کتاب 5 دیر اومد بر اساس تخیلشون اونو نوشتن حالا ما یه نظر سنجی بگیریم از کسایی که خوندن کتابو ببینیم نظرشون چیه؟ گرفتی چو ؟ امیدوارم که فهمیده باشی چی چی گفتم و مجوز بدی! مرسی پسرجادوییMAGICBOY متاسفانه هسچكدوم مجوز نميگيره!!!! در مورد اولي بايد بگم كه همه سوالارو كه نميپرسن! حالا تو اين تاپيكو زدي، طرفم گفت كه اره اينجوري ميگه! خوب چيكار كنيم حالا؟ به چه دردي خورد؟! دومي هم به خاطر اينكه هيچ گونه ربطي به اينجا نداره!!!!! برراي هزارمين بار، توضيح زير هر انجمنو بخونيد!!!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Magicboy در 1384/6/12 13:44:07
ویرایش شده توسط Magicboy در 1384/6/12 13:44:57
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/12 17:07:54
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 شهریور 1384 11:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چو میشه یا تاپیک بزنم به نام :
پیشگویی چی بود؟ چی باعث شد اسمشونبر هری رو انتخاب کنه؟
امیدوارم یه همچین تاپیکی نباشه و چو همونطور که گفتم اینا سوالاتی هست که واسه خودم پیش میاد اگه مجوز نمیدی برام <<خصوصی>> جواب بده لطفاً!
قربون شما
پسرجادوییMAGICBO


بصورت خصوصي جواب دادم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/11 19:29:20
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 6 شهریور 1384 15:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من یه تاپیک میخواستم بزنم با نام : اگه شما نویسنده ی هری پاتر بودید چی کار میکردید و داستان رو چه جوری مینوشتید؟ البته نمیدونم کسی این تاپیک رو زده یا نه ولی میخواستم که توش با نماشنامه اعضا کتاب مورد علاقه شان را به طوره خلاصه بنویسند. جالبه ولي جاش اينجا نيست! برو مطالب اشتراكي!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/6 16:50:17
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/6 16:51:46
قدرت فقط 13 و عشق فقط 3 و نفرت فقط 23

Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 6 شهریور 1384 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظران گرامي مي شه من ثاپيك بزنم كه اگه استاد هاگواتز بودين چه درسي تدريس مي كردين ؟؟؟؟ البته نمي دونم كسي تا حالا زده همچين چيزي يا نه ؟؟ نه كسي تا حالا نزده!! بزن بينيم چي ميشه!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/6 16:48:26
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/6 16:58:01
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 22:59
نمایش جزئیات
آفلاین
شما چه چیزی از جادو دوست دارید ؟منظورم اینه والا من هنوز نفهيدم! ولي بزن !!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/6 16:43:49
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 13:19
نمایش جزئیات
آفلاین
یک تاپیک می خوام بزنم به نام بانک گرینگوتز البته فکر کنم قبلا کسی این را زده باشد ولی واسه من یک چیز کامل است.هر نفر می آید و خودش را معرفی می کند من هم به آنها یک pm می دهم و یک شماره به آنها می دهم که می شه شماره حساب آنها.هر فرد به همان اندازه که در ماه کار کرده پول به حسابش واریز می شه.مثلا:هر تاپیک 5 گالیون .حالا این پول ها را کجا استفاده کنند:هر کی که می خواهد مغازه داشته باشد یا باشگاه و... یک مجوز می گیرد و بعد برای خود نرخی می ذاره و یا در مغازه ها برای هر جنس قیمتی می ذاره و بعد کسانی که می خواهند جنسی بخرن در آنجا پیام می دهند و بعد مغازه دار ها به یک تاپیک که اگر بانک گرینگوتز درست بشه می ذارم می آیند و در آنجا می نویسن که این فرد اینقدر جنی می خواد که پولش می شه اینقدر و من هم می بینم آیا در حساب دارد یا نه. هر کس هم بخواد بدونه که چقدر پول در حساب داره برای من یک pm می زنه. ريحانه جان، ايده خيلي خوبيه. خيلي جالبه، ولي بهتره بري دياگون! طبق معمول توضيح زير هر انجمنو نخوندي!البته بهتره با مديران در ميون بذاري. چون همه بايد در جريانش باشن.
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل از درخواست مجوز به صفحه اصلي انجمنها برويد و توضيح زير هر انجمن را بخوانيد. بعد از اينكه مطمئن شديد اين انجمن براي تاپيك شما مناسب است، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/5 17:49:15
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/5 17:50:49
سلام عزیزم عزیزم سلام بدو بیا ریونکلا وسسلام منتظرت هستیم
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
چو از لطفت ممنونم يه چيزي !!!! ميشه يه تاپيك بزنم به نام فكر ميكنين اسم هري پاتر 7 چي باشه؟ يه تاپيك ديگه هم اينكه چرا هري پاتر تا 7 بيشتر طول نكشه چرا 8 و 9 نياد؟ يه تاپيك ديگه اينكه وقتي هري پاتر تموم شد چي كار ميكنين؟ تا چند وقت 2 باره كتاباي قديدمي رو ميخونين؟ چو از اين كه گاهي يه مجوزي هم ميدي ممنون قربون شما پسر جادوييMAGICBOY 2 تاي اولي مجوز نميگيره، اخري ميگيره! ميگم تو چه اصراري داري حتما چند تا تاپيك بزني؟
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/5 17:42:01
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 11:19
نمایش جزئیات
آفلاین
یه تاپیک می زنم به اسم اگه به اسم شما چی دوست دارید ؟ که هر کی هر چی از جادو خوشش میاد بزنه! هان؟! من كه هيچي نفهميدم! توضيح بده!!!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/5 17:37:27
جادوگران
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 5 شهریور 1384 08:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چو میخواستم ببینم میشه یه تاپیک بزنم بنام :.:اگه هری پاتر نبود چی کار میکردین؟:.: جون من این یکیو مجوزشو بده و بنظر من اون تاپیک :.: اگه رولینگ قبل کتاب هفتم بمیره چی میشه ؟:.: را پاک کنی بهتره چون همه میگن خدا نکنه رولینگ بمیره و ازین حرفا... بازم مرسی چو پسر جادوییMAGICBOY دوباره سلام، اوكي بزن! بلاخره موفق شدي مجوز بگيري!!! تبريك ميگم! در مورد اون تاپيك هم رفتم و ديدمش...همه ميگن خدا نكنه ولي خوب ميگن هم كه بعدش چي ميشه ديگه!!! همونو بايد بگن!
قابل توجه متقاضيان مجوز ! لطفا قبل زدن هرگونه پست در اين تاپيك، به اين صفحه مراجعه كنيد . و قوانين را در پست اول ( پست چو چانگ ) مطالعه كنيد . در صورت رعايت نكردن موارد ذكر شده در اين پست، به هيچ وجه مجوز داده نخواهد شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/5 9:32:55
امضا ندارم میشه انگشت بزنم؟
جهانی بیندیشیم ایرانی بمانیم !
Re: دفتر ناظران خفن انجمن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: جمعه 4 شهریور 1384 11:29
نمایش جزئیات
آفلاین
منم میخوام یه تاپیک باز کنم اگه خدایی نکرده رولینگ قبل از نوشتن کتاب هفت بمیره چی میشه




فكر كنم قبلا همچين تاپيكي بوده باشه ولي پيداش نكردم.بزن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/6/4 13:46:56
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)