جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 20 تیر 1393 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
رونالد ویزلی می مرد که این قدر مثل پشه وز وز نکنه کنار هری و هرمیون و باعث نشه هری اینقدر بد سلیقگی به خرج بده و با جیتی موقرمز ازدواج کنه.:((
اگه می شد رون بمیره من خودم شخصا حاضر بودم کمک کنم:))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلت برای مرده ها نسوزه هری، بیشتر برای زنده ها دلسوزی کن. و بیشتر از همه، برای کسانی که بدون عشق زندگی می کنند.
آلبوس پرسیوال وولفریک برایان دامبلدور
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 24 خرداد 1393 10:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من که وقتی دامبلدور مرد کلی ناراحت شدم من میگم بجاش یا هورس اسلاگهورن میمرد یا مثلا اون پرفسور درس پیشگویی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سوروس اسنیپ علاوه بر تدريس معجون سازي و دفاع در برابر جادوي سياه
معلم عشقي پاک و بي انتها بود
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
همون بهتر که مرد از دستش راحت شدیم ولی طلسم آوادای اسنیپ کمونه می کرد و می خورد به هری هم خوب بود همه از دستش راحت می شدیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 24 خرداد 1393 00:59
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور .. نماد سفیدی .. دامبلدور مرد .. باید میمرد .. خودش خواست بمیره .. مرد تا نشکنه .. تا نشکننش .. شکستن بدتر از مردنه .... و چه خوب که نشکست .. که عذاب شکستن بدتر از مرگه ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Yeah...We will return to peak...

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
اخی بیچاره دامبل دور!اصلا دو ست نداشتم بمیره خدارو شکر میکنم بعدش اسنیپ مرد والا اگر نمی مرد خودم بادستای خودم میکشتمش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
هری و دوستاش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone
All my dreams pass before my eyes in curiosity
Just a drop of water in an endless sea
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away and all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Everything is dust in the wind



تصویر تغییر اندازه داده شده



تصویر تغییر اندازه داده شده




پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
همون دامبلدورخوب بودکه میمرداصلاازش خوشم نمیومد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
رونالد بیلیوس ویزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پارسال ایفای نقش هرماینی گرنجر بودم!! بیکارم کردن !!بـــــــیکار!!
(البته از بروبچ جادوگران متشکرم چون واقعا زمان برای ایفای نقش نداشتم، رول نباید بیکار بمونه)

تصویر تغییر اندازه داده شده


به توئیترم هم سری بزنید!!
https://twitter.com/hamed__n
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 16:53
نمایش جزئیات
آفلاین
رونالد بیلیوس ویزلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پارسال ایفای نقش هرماینی گرنجر بودم!! بیکارم کردن !!بـــــــیکار!!
(البته از بروبچ جادوگران متشکرم چون واقعا زمان برای ایفای نقش نداشتم، رول نباید بیکار بمونه)

تصویر تغییر اندازه داده شده


به توئیترم هم سری بزنید!!
https://twitter.com/hamed__n
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 23 خرداد 1393 16:43
نمایش جزئیات
آفلاین
چکار هری دارید اگه خودم اون جا بودم اسلیترین ها جنازه ی داراکوی عزیزو دم در گروهشون با پست سفارشی دریافت میکردن بعد اسنیپ مورد خوبی بود نه ارزششو نداره بی خیال یه اعجوبه رو نابود کنی خودش کلی هنره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........