شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
سلام کلاه عزیز اولویت اول من اسلیترین و بعد گریفیندوره من بسیار درونگرام گاهی هیچوقت احساساتم رو نشون نمیدم و برج زهرمار میشم رقابت طلب و خودخواهم خیلی زود عصبی میشم و وقتی عصبی بشم قابلیت قتل هم دارم ولی گاهی میتونم مهربون ترین و شاد ترین فرد دنیا باشم خیلی باهوشم اما تنبلم دوست دارم رئیس بازی در بیارم خیلی شجاعم دوست دارم برای دیگران فداکاری کنم عاشق مطالعه کردن و یادگیری ورد های جدید هستم درس موردعلاقم معجون سازیه از سرگرمی هام رفتن به خونهی هاگرید،چرخیدن توی هاگزمید،صحبت با مارتل گریان،نوشتن داستان و خوردن غذاهای جدید و خوشمزه هست شخصیت موردعلاقم هم دراکو مالفوی هست
های کلاه رو مود خوبی باشم مهربون و از خود گذشته میشم عین فیلما که کف همه ببره گاهیم بدجنس و خودرای که بستگی به نفع شخصیم،طرف مقابلم و موقیعتی که توشم داره قوانین و تا جایی که به نفع خودم باشه رعایت میکنم و البته که ازشکستنش لذت میبرم از قلدری و حرف زور بیزارم دوست ندارم به خاطر اشتباه من بقیه سرزنش بشن زیرا عذاب وجدانی دارم فعال و رو مخ کنجکاو بشم شجاعتم گل میکنه باید جوابو پیدا کنم ولاغیر از معما و ماجراجویی لذت میبرم هوشم خوبه و همیشه خودشو ثابت کرده و میکنه بیشتر گریفیندور یا نشد ریونکلاو هافلپاف و اسلیترین تایپ من نیستن همین تامام
سلام کلاه!:) حالت چطوره؟؛) خوب... بذار بهت بگم که من رو هرجا بفرستی، همهی تلاشم رو میکنم که بهترین باشم چون از اول یادگرفتم این وظیفهی من در قبال خودمه! شاید فکر کنی هافلپافیام... اما نه! من بهترین تلاشم و روی کاری می ذارم که عاشقش باشم... یه مقدار کمی نارسیستم احتمالا...! از حل مسئله خوشم میاد و کارم خوبه... دوست دارم چالش های جدی داشته باشم و بشدت آدم ریسک پذیر و شجاعی ام. میخوای نظر خودم رو بدونی؟ من فکر میکنم بهترین جا برای من یا گرفیندور یا اسلیترینه... من یه Entj اصیلم و تایپم میگه باید من رو به اسلیترین بفرستی :)) در نهایت: میشه لطفا اسلیترین؟(یه علاقه ی عجیبی به وایب این گروه دارم! بهم جسارت فعال بودن و عشق به جلو رفتن می ده؛ چیزی که کمکم می کنه همه ی تلاشم رو بکنم) اگر نشد...(امیدوارم بشه!) بفرست گریفیندور لطفا... مرسی ؛)
کلاهه احمق امیدوارم که بتونی یک گروه که لایق حضور با ارزش من باشه برام انتخاب کنی چون خودم میکشمت. من آدم شجاعیم ولی شجاع بیخودی هم نه جایی که بدونم به نفعم نباشه عقب میکشم،آدم مرموزی به نظر میام درونگرام و تایپ شخصیتیم Istj هست با وجود اینکه آدم قانونمداریم ولی قانون هام جوریه که خودم دوست دارم نه پیروی از بقیه به رنگای تیره علاقه دارم و ترجیه میدم که تنهایی بدرخشم تا اینکه با چندتا احمق کار گروهی انجام بدم چون واقعا تحمل آدمای دیگه برام سخته اگه انتخابی داشته باشم برام فرقی نداره چه گروهی فقط آدماش رو مخم نباشن،شاید بتونم با اسلیترین و هافلپاف کنار بیام
سلام کلاه جون من از بچگی یه گریفندوریه دو آتیشم شجاعم و هم تیمی هام رو دوس دارم دوست های مشنگ زیادی دارم و ارزش های تیمی برام مهم تر از هر چیزی هستش بازیگوشم و عاشق کوئیدیچ دروغ نمیگم اما برای دفاع از دوستام آره امکان داره این کار رو بکنم عاشق درست کردن چیز های جدید و امتحان کردن اونا توی کلاس هام حتی اگه نظم کلاس بهم بخوره از انفجار و شلوغی لذت میبرم اولویت اول من گریفیندوره بقیه اش دیگه به صلاح خودته
سلام کلاه عزیز! هممم...راستش من آدمیم که ترجیح میدم سرم تو کار خودم باشه. گاهی آدم بدجنسی میتونم باشم ولی عذاب وجدان میگیرم و سعی میکنم با ملاحظه باشم و گاهی زود هم از کوره در میرم. معمولا سعی میکنم با همه مهربون باشم. حیوان مورد علاقه ام گربه هست.
چیزایی که ازشون لذت میبرم: خونه هاگرید رفتن تو شبای سرد، خوراکی های خوشمزه، یاد گرفتن ورد های جدید، آسمون آبی با ابر های پنبه ای، چرخیدن تو هاگزمید
واقعا از انتخاب کردن خوشم نمیاد XD چون آدم ترسویی هستم میدونم گریفندور مناسبم نیست و با ۳ تا گروه باقی مانده اوکیم. ترجیحا اسلیترین یا هافلپاف
های من برای گروهم اسلیترین رو انتخاب اولم درنظر میگیرم و گریفیندور رو انتخاب دوم من رقابت رو به همکاری ترجیح میدم و بنظرم همه در یک سطح نیستن و هرکی عملکرد بهتری داشته باشه لیاقت چیز های بهتری داره