جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  287 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 23:48
نمایش جزئیات
آفلاین
اولا که وزیر جون، اولین نفری که 1000 پستی شد مرلین بود . یادمه اون موقع ها که جوون بودیم ( مقادیری هم ارزشی ) میرفتیم هی زیر آواتار مرلینو دید میزدیم ! ما کلاس دومی بودیم مرلین هفت !
دوما که پیدا کردنش یه جورایی کار حضرت فیله . ( البته یه جورایی ! )
از این 1000 و خورده ای پست که داره فقط نهصد و خورده ایش مال انجمن هاست . اون چهار صد تای بقیه مربوط میشه به اخبار، نظر ها، گالری، مقالات و بد تر از همه تالار خصوصی و همچنین انجمن مدیراس .
باید آمار تمام اینا رو داشته باشی و روزاشو و ساعتاشو بین تمام اینا ( مقالات، گالری و ... ) چک کنی . خلاصه که بیچاره میشی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 23:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
یه جن خونگی نوشته : ( البته کریچ سواد نداره)

دراكو من داشتم فكر مي كردم ميتونيم روز عضويت كريچر رو به عنوان روز جن خانگي نامگذاري كنيم . تاريخش هم هشتم آذر 1383 هستش


من با این کار موافق هستم چون خیلی حال کردم فقط باید به من غرامت بدین چون صاحبش من هستم!!! خرج رزرو کردنش زیاده ها اول بگم نگین نگفتین ولی اگه وزیر بگه بهش تخفیف میدم !!!

البته روز عضویت من رو هم میتونین روز پدر خوانده یا روز خانواده یا روز خانه و خانواده یا روز به خانه برمیگردیم یا روزی که عله صاحب پدر دوم شد یا هر چه میخواهد دل تنگت ووگو

سیریوس یک پدر خوانده ی مهربان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 22:48
نمایش جزئیات
آفلاین
دراکو جان چون قول همکاری دادم از الان شروع میکنم.

1-هزار پست رو بدست آوردن یه کم کار سختیه(خیلی سخت)چون باید بشینیم و پستای عله رو از اول تا هزارمی بشمریم!از اون کاراسا چون ممکنه یه تاپیکم پاک کرده باشن و این چیزا ولی بالاخره یه چیز سر انگشتی بدست میاد.

2-اولین داستان اشتراکی دقیق مشخص نیست باید بین تاپیکا گشت و کار وقت گیریه چون هم باید زمان ساخت اونایی که توی مطالب اشتراکین حساب کنیم هم بریم قدح رو بگردیم.من فکر کنم اولین داستان اشتراکی داستانی بود که هرمیون سابق شروع کرد و در قدیم پیش میرفت.

3-اولین مقاله پیدا کردنش خیلی راحته.چون قطعا باید عله نوشته باشه 80%.اونم دو دقیقه کار داره.ولی اگه هم اون نباشه بیاد بریم توی مقالات بگردیم که اونم خیلی سخت نیست.اولین مقالات باید مسخره باشه دیگه نه؟!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 17:33
نمایش جزئیات
آفلاین
دابي جان... روز عضويت كريچ چرا؟ روز عضويت منو مي كنيم!!!
ولي نظر خوبيه... منم موافقم... من و دابي و كريچ اون روز جشن مي گيريم!!
من يه پيشنهاد دارم... يه روزايي رو هم مثلا رفتن بعضي ها از سايت، مثلا رفتن حاجي و اينا و تاريخ هاي ديگه كه اتفاق بدي تو سايت مي افته، به عنوان تعطيل رسمي اعلام كنين، اون روزا هاگوارتز تعطيل بشه!!!!
يكي ديگه هم اين كه روز ورود من رو به سايت، روز آغاز دوران طلايي نامگذاري كنيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
دراكو من داشتم فكر مي كردم ميتونيم روز عضويت كريچر رو به عنوان روز جن خانگي نامگذاري كنيم . تاريخش هم هشتم آذر 1383 هستش .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي!
تا نوري پر ابهت و فراگير!
ميجنگيم تا آخرين نفس!
ميجنگيم ب
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: جمعه 11 فروردین 1385 06:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جرج :
اگه ميتوني تاپيكش رو هر چه زود تر بزن ما منتظريم و ادرسش رو برامون بنويس تا ما هم همكاري كنيم



ممنونم جرج عزيز اما تاپیک چی رو بزنم ؟! تاپیک خاصی نمیخواد که قربونت
همینجا همه کارهاش رو انجام میدیم و یه تقويم خوب و جامعی رو میسازيم .
تاپیک یعنی چی اون وقت ؟!
شاید اشتباه متوجه شده باشی اما کل کارهای ما در همین مرکز انجام میشه که باهمکاری همدیگه کل کارهاش رو ردیف میکنیم .
جای خاصی اصلا نیاز داره .

نقل قول:

دابی :
اعضای حزب سايت رو به مدت 24 ساعت تحريم كردن . ميتوني اسمش رو بذاري روز اعتصاب !!! تاريخ فارسيش هم ميشه حدوداي 25 شهريور .
راستي دراكو شايد بشه اين رو چاپ كرد و بين اعضا توي يه ميتينگي پخش كرد



اعضای حزب ؟! هووووم ... فکر نمیکنم جنبه چندان رسمی داشته باشه !
یه موردی در داخل رول بوده که اتفاق افتاده و این تقويم به عنوان تاريخچه سایت خواهد بود و فکر میکنم این موضوع یه کم سطحی باشه برای چنین مورد بزرگی ! اتفاقات اصلی و مهم رو میخوایم .
به هر حال بازم ممنون... روش فکر میکنیم ! شاید اصلا تایید شد ... خدا رو چه دیدی ؟!
روز اعصاب بد نیست اما واقعه تاريخی بهتری باید پیدا کرد واسش !


نقل قول:


توماس جانسون :
ميگي بايد چيزي باشه تا همه استفاده بكنن بنابراين حول حوش تاريخي كه مرلين با آفتابه از زندان فرار كرد نبايد باشه؟يا تشكيل حذب گلبهي و خاكستري؟از نظر من هم گذاشتن تاريخ گل گلي يا خاكستري جالب نيست مثلا بهتره تاريخ اولين تاپيك هاي احذاب سايت رو پيدا كنيم و بعد نزديك ترين تاريخ به همه رو(يه جور ميانگين)بذاريم روز احذاب(يا هر چي)


توماس جان واقعا از قول همکاريت ممنون ...
بچه های قدیمی مثل تو واقعا میتونند کمک کنند !
روی چیزی دست گذاشتی که شاید برای این موضوع خودم به شخصه ( بقیه رو نمیدونم ) تمایل چندانی روش ندارم .
یه ایده ای شاید خیلی خوب باشه اما در بستری که میخواد اجرا بشه باید همیشه مورد بررسی قرار بگیره که آیا در اونجا میتونه جوابگو باشه یا نه ؟!
مثلا در مورد احزاب من رغبت چندانی ندارم چرا ؟! چونکه فکر میکنم اختصاص دادن روز احزاب خوبه اما در این موردی که ما میخوایم انجام بدیم شاید ضررش از سودش بیشتر باشه .
کلا تشکیل شدن احزاب در سایت یک سم به حساب میاد که هر کس بخواد گروهی رو بسازه و عملا اعضای سایت چندين قسمت بشند ( البته من این طور فکر میکنم ) و همین اختصاص دادن یک روز به این نام باعث میشه که جرقه هایی ایجاد بشه که بچه ها در ایام اطراف اون روز دست به تشکیل احزاب جدیدی بزنند .
اختصاص دادن یک روز به نام احزاب خوبه اما باید اون طرف ماجرا رو هم ببینیم که آیا واقعا دادن یک روز به این نام مشکلی بعدها برای سایت ایجاد نمیکنه ؟! آيا بچه ها در اون ایام به این فکر نمیوفتند که بیان در این روز برای خودشون یک حزب جدید بسازند ؟!
البته میگم این فکر و نظر خودم هست و شاید بقیه مخالف باشند اما از طرفی باید قبول کنیم که با زدن سند یک روز به نام حزب ، بستری محیا میشه که بچه ها در اون روزها دست به چنین اقدامی بزنند .
البته بازم نظری بود که دادی و خوب هم هست و منم فی البداهه به ذهنم رسید اما باید جنبه های خوب و بد هر روزی که میخواد تصويب بشه بررسی کنیم و بعد مشخص بشه .
پس نه میگم حتما این روز رو خواهیم داشت و نه میگم اصلا نداريم .
باید روش فکر بشه و بقیه هم نظر بدن تا اگر خوب بود و همه موافق بودند و صلاح دیده شد ، این روز اعلام بشه .
در ضمن ممنون از لطفت ...

نقل قول:

بلیز :
ولی فکر میکنم که نباید برای هر چیزی یه روز خاصی رو تعیین کرد چون اونوقت سیصد و شصت و پنج روز سال پر میشه و در آن صورت تقویم جادویی هم اون جذابیتی رو که باید داشته باشه نداره .



برای رول معاونت حساب کردم بسه
شوخی کردم ...
این حرفی که زدی رو من فکر میکنم در پست اول یا دومم در همین تاپیک اعلام کردم که نمیخوایم موضوع رو یه جورایی لس کنیم که هر روز به یک نام باشه ... قبلا یک بار کامل در موردش توضیح دادم .
در واقع بتون و پایه این ایده رو بر این اساس بنا کردیم و از موضوعات اصلی بود که در ابتدا گفتم که بهتره در حد و نسبت خودش باشه !
ممنون از قول همکاری ...

نقل قول:

بلیز :
در واقع به نظر من ما باید کاری کنیم که این تقویم توی رول زنی سایت هم تاثیر داشته باشه .



اصل ایده این کار برای کمک به رول بود دیگه ...
اولش اصلا میخواستیم برای رول سوژه سازی کنیم ولی بعد جدی شد و قرار شد که تاريخچه سایت بشه .
کاملتر در موردش قبلا گفتم .
ممنون از نظرات جدیدت

روز اسموت هم به احتمال زياد داشته باشیم چون یکی از سوژه های بنیادی سایت هست . ( البته احتمالا )

نقل قول:

كودتاي 10/1/1385



هوووووم ؟! کودتا علیه وزير ؟!
از طرفی چون یک وزير مردمی داريد نمیشه این درخواست رو نادیده گرفت چون عموم مردم تصمیم گیری میکنند که کودتا کنند و از طرفی خودم قبر خودم رو میکنم !
هوووم ...
تیک تیک تیک تیک تیک تیک ! ( ساعت )
ولی مردمی بودن مهمتره پس تایید
البته از شوخی گذشته این موضوع مربوط به تاپیکها بود که قبلا هم لیستش تهیه شده و در اون میاد !!


نقل قول:


مثلا نمیشه برای مقالات هم نوشت؟؟؟ یا بقیه اینجور چیزا؟



سوال نمونه به این میگن ...
احسنت !!
نمیدونم چرا همه گیر دادند به تاپیک و فروم !
قبلا هم گفتم که مربوط به کلیه موضوعات سایت هست و حتی میتینگها رو هم شامل میشه ولی فعلا همه گیر دادن به فروم ...
البته از یک جهت اگر ذهنها در مورد یک مرکز خاص ( فقط فرومها ) معطوف بشه بهتره چون کلا اساسی همه موضوعاتش در میاد اما اگر پراکندگی باشه شاید یه سری از سوژه ها از دست بره ولیدر کل همه مسائل رو مربوط میشه ... میتینگها ، اخبار ، گالری ، مقاله ، داستانها و ...
کلا سایت دیگه !

کسی میدونه روزی که اولین هزار پستی داشتیم چه روزی بوده ؟! اینکه خود هری بوده که شکی درش نیست اما حدودا اگر بشه روزش رو در اورد بد نیست .
روز اولین داستان اشتراکی ؟! اولین مقاله ؟!
روز مديريت رو هم هنوز نتونستم دقیق پیدا کنم .
در مورد این موضوعات هم اگر خبری پیدا کنیم عالی میشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 10 فروردین 1385 16:45
نمایش جزئیات
آفلاین
یه سوال! چرا همه مربوط به فرومارو مینویسن؟؟

مثلا نمیشه برای مقالات هم نوشت؟؟؟ یا بقیه اینجور چیزا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 10 فروردین 1385 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
كودتاي 10/1/1385

طي اين خبر چون امروز ما خورشت كرفس داشتيم من دست به قيام زده و چون خورشت كرفس دوست نداشته رفتم و غذا نخوردم بچه هاي فاميل هم گفتن به درك و كودتاه به جز قارو و غور شكم من نتيجه اي در بر نداد

پيام:كاچي بهتر هيچي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

هافلپاف هرم نبض زندگي ماست در شرجي عشق و اشتياق
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 10 فروردین 1385 13:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دراکو جان ، واقعا پیشنهاد جالبی بود ( اصلا انتظار نداشتم انقدر وزیر مردمی باهوش باشه )

خلاصه اینکه منم هر کمکی که از دستم بر بیاد انجام میدم میتونید روی منم حساب کنید .

ولی فکر میکنم که نباید برای هر چیزی یه روز خاصی رو تعیین کرد چون اونوقت سیصد و شصت و پنج روز سال پر میشه و در آن صورت تقویم جادویی هم اون جذابیتی رو که باید داشته باشه نداره . به نظر من باید این تقویم رو طوری تنظیم کنیم که توی هر ماه ماکسیمم سه چهار روز خاص باشه . و اونوقت برای اون سه چهار روز سنگ تمام بزاریم .

در واقع به نظر من ما باید کاری کنیم که این تقویم توی رول زنی سایت هم تاثیر داشته باشه . مثلا اگر یک روز رو به عنوان روز سیاه نامگذاری میکنید . یه کاری کنیم که رولهای همه اعضا متمایل به رولهای سیاه باشه یا یه روز رو روز کودتا معرفی میکنید ، همه اعضا در اون روز سعی کنند که پستهایی بزنند که یاد و خاطره اون روزها رو زنده کنند و......

البته در مورد این روزهای خاص یه پیشنهاد هم بدم . میتونیم یه روزم به عنوان روز اسموتی ها نامگذاری کنیم

ببخشید اگر حرفام تکراری بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 10 فروردین 1385 12:41
نمایش جزئیات
آفلاین
براي همكاري روي من حساب كنيد مطمئن باشيد همكاري ميكنم.
در مورد تقويم اينكه قبلا چو اين پيشنهاد رو حدود 1 سال و نيم پيش فكر كنم داده بود و متوقف شده بود تا تابستون من دوباره گفتم اينو بسازيم(از دنيس و خودش بپرسيد).
دراكو عزيز.
ميگي بايد چيزي باشه تا همه استفاده بكنن بنابراين حول حوش تاريخي كه مرلين با آفتابه از زندان فرار كرد نبايد باشه؟يا تشكيل حذب گلبهي و خاكستري؟از نظر من هم گذاشتن تاريخ گل گلي يا خاكستري جالب نيست مثلا بهتره تاريخ اولين تاپيك هاي احذاب سايت رو پيدا كنيم و بعد نزديك ترين تاريخ به همه رو(يه جور ميانگين)بذاريم روز احذاب(يا هر چي).
در كل به نظرم اين يكي از بهترين پروژه هايي هست كه توي سايت شروع شده و واقعا بايد به وزيري كه زير ننگ اسموت شدن نميرود تبريك گفت كه همچين تفكرات جالبي داره.(ببخشيد بي ربط شد)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�