آلبوس عزیز من دیروز در خواست دادم ولی توجهی نکردید شاید ندیدینش خواهش کردم که من رو از اسلای به هافلپاف بفرستید من تو اونجا حتی یک پست هم نزدم ممنون میشم با تشکر .
اين كار به هيچ عنوان امكان پذير نيست...چون شما قبلا درخواست گروه اسلايترين رو داده بودين و براي همين نميشه گروهتون رو عوض كرد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/9 17:39:20
با سلام انگار اسلایترین به ما خوش نمیاد. بهتره برم تو ریونکلاو با اینکه اسمم اسنیپ هست ولی مگه دلیل قانع کننده ایه؟ سیریوس هم تو گروهگریفندور افتاد حالا من هم می خوام برم تو ریونکلاو.
ممکن هست؟ _________________________________________________________
نام: توبیاس اسنیپ
قد: 1متر و 75 سانتی متر
رنگ چشم:آبی
گروه: ریونکلاو
القاب:توبی جون
نقشش در کتاب: همچین بگی نگی نخودی بوده ولی باید بگم من پدر سوروس اسنیپ هستم.
تحصیلات: تا فوق لسانس جادوگری رفته ام
تاریخ تولد: 21/10/1950
سن:55 سال
نام کامل: ته به یوس وراگولوس اسنیپ
شغل: من هم معجون سازم و یک زمانی هم کتاب خانه ای رو به عهده داشتم.
امکانش نیست . تغییر گروه داده نمیشه __________________________________________________________
من هوچ هستم مادام رولاندا هوچ من تا اونجا که فهمیدم نقشی رو که به خاطر عدم ورود به سایت از من گرفتید رو هنوز به کسی ندادید می تونم باز نقشم رو داشته باشم؟ نقشم هم مادم رولاندا هوچ بود اگر لازمه بگید تا باز مشخصات بدم
این شخصیت رو دوباره معرفی کن و گروهت رو حتما بنویس(قبلا در گروه راونکلاو تایید شدی اگه گروه دیگه ای رو میخوای باید دوباره یه شناسه جدید بسازی)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوچ در 1385/8/6 23:56:36 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/7 12:24:16
من مطمئنم که هیچ کس این نقش بر نداشته مگرنه وقتی روی ریگولوس بلک کلیک میکردم نام خودم باز نمیشد اگر ممکنه پس لیست شخصیتهای گرفته شده ویرایش دوم مهر را یک بررسی بکنید
با سلام انگار اسلایترین به ما خوش نمیاد. بهتره برم تو ریونکلاو با اینکه اسمم اسنیپ هست ولی مگه دلیل قانع کننده ایه؟ سیریوس هم تو گروهگریفندور افتاد حالا من هم می خوام برم تو ریونکلاو.
ممکن هست؟ _________________________________________________________
نام: توبیاس اسنیپ
قد: 1متر و 75 سانتی متر
رنگ چشم:آبی
گروه: ریونکلاو
القاب:توبی جون
نقشش در کتاب: همچین بگی نگی نخودی بوده ولی باید بگم من پدر سوروس اسنیپ هستم.
خوب ناظر عزیز فرانک لانگ باتم که گرفته نشده!!!! نام: فرانک لانگ باتم سن: 37 سال نسبت فامیلی: من با بلک ها فامیلم (بلاتتریکس دختر دایی شوهر عمه ام هستش) متخصص : ذهن روبی دفاع در برابر جادوی سیاه معجون سازی تغییر شکل شغل: کارآگاه وزارت خونه و عضو محفل ققنوس قدرت های جادویی: جانور نما رنگ مو: سیاه بلند رنگ چشم: قهوه ای قد:177m وزن: 60 کیلو رنگ پوست: سبزه چوبدستی: 30.5cm از جنس چوب درخت خاس و پر ققنوس حیواانات خانگی: ققنوس و یک اسب تک شاخ به همراه یک سگ وضعیت مالی: مرفه اصیلزاده فعلا توی سنت مانگو بستری هستم ولی بزودی میام بیرون تا حال این لرد سیاه و بلاتریکس بدجنس (دختر دایی شوهر عمه ام) را بگیرم. فقط مامان جونم باید هوای نویل رو داشته باشه!!!!!!!!!!!
گروه تحصیلی در هاگوارتز:ترجیحا اسلیترین اگر نشد گریفیندور
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/6 17:35:33
ناظر محترم وقتی من روی ریگولوس بلک کلیک میکنم ویژگیهای شخصی خودم باز میشه ولی نمیتونم توی هیچ کدوم از انجمن ها بپستم آخر سر نفهمیدم من کجای کارم عضو انجمن ها هستم یا نه خواهشن یک توجه کوچولو ریزه میزه بفرمایید
شما الان عضو سایت هستین ولی وارد ایفای نقش نشدین برای همین توی هیچ کدوم از انجمنهای اون نمیتونید پست بزنید برای وارد شدن به ایفای نقش یکی از شخصیت های کتاب رو انتخاب کن و خودت رو توی این تاپیک معرفی کن
نام: فرانک لانگ باتم سن: 37 سال نسبت فامیلی: من با بلک ها فامیلم متخصص : ذهن روبی دفاع در برابر جادوی سیاه معجون سازی تغییر شکل شغل: کارآگاه وزارت خونه و عضو محفل ققنوس قدرت های جادویی: جانور نما رنگ مو: سیاه بلند رنگ چشم: قهوه ای قد:177m وزن: 60 کیلو رنگ پوست: سبزه چوبدستی: 30.5cm از جنس چوب درخت خاس و پر ققنوس حیواانات خانگی: ققنوس و یک اسب تک شاخ به همراه یک سگ وضعیت مالی: مرفه اصیلزاده فعلا توی سنت مانگو بستری هستم ولی بزودی میام بیرون تا حال این لرد سیاه و بلاتریکس بدجنس (دختر دایی شوهر عمه ام) را بگیرم. فقط مامان جونم باید هوای نویل رو داشته باشه!!!!!!!!!!!
گروه تحصیلی در هاگوارتز:ترجیحا اسلیترین اگر نشد گریفیندور
دوست عزیز از لیست شخصیتها یه شخصیت گرفته نشده را انتخاب کن.موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط siriusblack در 1385/8/6 11:22:17 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/6 12:16:07