پست لودو بگمن عزیز پاک شد چون به تاپیک نحوه برخورد ارتباط داشت و نه اینجا....البته در تاپیک نحوه برخورد هم مشابهش رو زده بود...برای همین پست اینجا رو پاک کردم
نقل قول:
چو چانگ نوشته: چرا وقتی پستی رو ویرایش میکنی اینقدر با خودکشی میاد..!!! سه ساعت باید بشینی بلکه این صفحه لودینگش تموم شه!!! نمیشه یخورده سریعترش کنین!
والا با خودکشی نیست چو عزیز البته بعضی وقتا سرعت کم میشه و دلیل این کم شدن سرعت یه چیز دیگست!! و اینو قبول دارم....در مورد صفحه لودینگ فعلا سریعتر از این فکر نکنم بشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
ببخشید چرا ادیتور dhtmlنمیتونه فرسی بنویسه؟ مشکل از بروز من نیست چون الان دارم با ادیتور یک سایت دیگه فارسی مینویسم.
من الان اين فرم ويرايشگر رو كاملا براي هر سه مرورگر اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس و اپرا امتحان كردم و هيچ مشكلي نداشتن! صددرصد مشكل از تنظيمات مرورگر يا داخلي كامپيوتر خودته!
به احتمال زياد يه بار كامپيوتر خاموش روشن بشه اين مسئله حل ميشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/23 15:42:51
ارباب. خاك به سر من! من كي ام كه در محضر شما سوالي مطرح كنم! الاايحاله اين خانه زاد دربار شما چنين مي پرسد: چي يا كي (چه كسي). تعيين مي كنه كه كدوم شكلك ها دم دست باشن و كدوم ها برن توي صفحه ي دوم(ادامه)!؟ نميشه سفارشي اش كرد؟ اصولا صفحه هايي كه با پيغامي به اين مضمون: "لطفا چند لحظه صبر كنيد..." آپ ميشن. تاثير خاصي دارن؟
و اينكه قبلا سيستمي رو سايت بود كه: اگه چند دقيقه فعاليت نمي كردي خود به خود ساين اوت مي كرد. هنوز هست؟ چند دقيقه است؟
و اينكه برداشت يكي دو ماهه ي من از سايت و مقايسه ي اون با گذشته ... بايد بگم كه اين نويد رو مي دم كه سايت داره رو به جلو مي ره. خسته نباشيد. (هرچند كه كسي نظر من رو نخواست) ولي حس كردم كه يه سري دارن زحمت مي كشن!
آقا من از اپرا 8.5 که مسلما ورژنش بالاتر هست استفاده می کنم ولی وقتی جملات رو در قسمت پاسخ سریع تایپ می کنم با اضافه کردن یک پرانتز یا یک نقطه جمله کاملا فرق می کنه و به هم میریزه حالا نمی دونم این عیب از اپرا هست یا از کامپیوتر من یا اینکه از چیزه دیگست اگر راهنمایی کنید تا درستش کنم ممنون میشم
منم دقيقا با اپرا همين مشكل رو دارم....يعني اپرا جديده...من هر كاري كردم اين مشكل حل نشد...بدبختي اينه كه نميشه بگيم مشكل از برنامست چون از سايت رسمي برنامه من دانلودش كردم....به احتمال زياد با يه چيزي تو كامپيوترهاي ما سازگاري نداره...حالا من پيگيري ميكنم و نتيجه رو اعلام ميكن...پيشنهاد ميكنم از فايرفاكس استفاده بكني...پرسرعت ترين مرورگر براي جادوگرانه و امكانات عالي اي هم داره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/8/22 11:03:20 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/23 2:45:08
این پاسخ رو با اپرا 7.6 نوشتم در نتیجه اپرا مشکلی نداره
نقل قول:
salam chera harchi migzare az tedad payam haye shakhsiye man kam mishe ? vali male digaran in tori nist ? .
پیام های شخصی خونده نشده بعد از یک ماه دیلیت میشن تکرار میکنم پیام های شخصی خونده نشده پاک میشن نه اونایی که خونده شدن این مطلب در پیام شخصی خوش آمد گویی به سایت هم نوشته شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
tire_khalass نوشته: 1.من میتوانم شخصیت ساختگی داشته باشم؟ 2.چون سایت در مورد یک کتاب(هری پاتر)است اگر تاپیکی ایجاد کنید که بشه به هم کتاب معرفی کنیم خوب نیست؟
1-در حال حاضر خیر.....مدتی هست که تصمیم گرفتیم شخصیتهای ساختگی ر وتایید نکنیم و فقط از شخصیتهای کتاب استفاده کنیم تا سایت شکل بهتری به خود بگیره
2-فکر کنم اگه خوب بگردی....همچین تاپیکی رو مطمئنا پیدا خواهی کرد
نقل قول:
سلام یه پیشنهاد بهتر نیست به سایتتون موضوعات دیگه ای هم اضافه بشه چون بعد از کتاب هفت ماجرای هری پاتر عملا تموم میشه برای همین شما میتونین مخاطباتونو فقط محدود به طرفدارهای هری پاتر نکنین و سایت همیشه پر طرفدار بمونه موفق باشید
سلام دکتر حمید جان خوبی؟دلمون برات تنگ شده بود..خوشحالیم هنوز به سایت سر میزنی حقیقتش ما میخواهیم همچنان یک سایت تخصصی هری پاتر باقی بمونیم.....اعتقاد داریم همانطور که ارباب حلقه ها داستانی جاودانه شد...داستانهای هری پاتر هم جاودانه خواهد شد و با پایان یافتن داستان از علاقمندانش کم نخواهد شد به هر حال تصمیم حال حاضر مدیران اینطور هست ممنون از پیشنهادتون
با تشکر لرد ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت