جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  287 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 9 فروردین 1385 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب دراكو داشتم يه نگاهي به اتفاق ها ميكردم به تاريخ 20 سپتامبر رسيدم كه حذب !!!! جادوگران متشكل از برتي بات و سرژ و برادر حميد و ققي و زاخي و لي جردن و كالين و .... سايت رو به مدت 24 ساعت تحريم كردن . ميتوني اسمش رو بذاري روز اعتصاب !!! تاريخ فارسيش هم ميشه حدوداي 25 شهريور . ارادتمند .
دابي
راستي دراكو شايد بشه اين رو چاپ كرد و بين اعضا توي يه ميتينگي پخش كرد . در مورد چاپ و پرينتش من ميتونم كمكتون كنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي!
تا نوري پر ابهت و فراگير!
ميجنگيم تا آخرين نفس!
ميجنگيم ب
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 9 فروردین 1385 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
بسيار كاره خوبيه اطمينان داشته باش كه اكثر بچه ها باهات همكاري ميكنن از جمله خودم چون واقعا چيز خوبي ميشه تماميه اتفاقات رو مينويسيم و تتريخ سايت به روز ميشه و همچنين براي نسل بعدي هري پاتريستها ميمونه اگه ميتوني تاپيكش رو هر چه زود تر بزن ما منتظريم و ادرسش رو برامون بنويس تا ما هم همكاري كنيم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هریپاتر را هنوز هم دوست میداریم
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 9 فروردین 1385 20:34
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون از همه دوستانی که کمکمون میکنند .
ارتیکوس جان چیزی که واضح و روشنه اینکه ساختن یک تقويم در عرض یک ماه مقدور نیست و اگر فعلا خبری نیست به همین دلیله وگرنه من از ابتدا گفتم که از همون روز دنبال برنامه های گذشته سایت بودم و ی سری چیزها باقی مونده که دنبال پیدا کردن اونها هستم و اینجا هم برای کمک شما بوده و چیزایی مثل انتخابات و ... تکلیفشون مشخصه و همیشه از همین حالا اعلامشون کرد اما بعضی از مسائل مثل ترينها که چو عزيز اشاره کرد رو بیشتر منظورم بود که ماها کمک کنید و به فکر خودم نرسیده بود و هدف هم همینه که با همکاری همدیگه همین نقصها رو برطرف کنیم .
تاپیک نحوه برخورد هم موضوع جالبی بود که اشاره کردید ...

موضوعی که فعلا در موردش تحقیق میکنم روز مديريت هست که فعلا به چندتا تضاد برخوردم که روایات زيادی در موردش هست .

ممنون از لطف هردوی شما عزيزان !
اگر بازم کسی موردی به ذهنش برسه عالی میشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 9 فروردین 1385 15:06
نمایش جزئیات
آفلاین
ایده واقعا جالبیه...راستش من از سال قبل(84) یه تقویم داشتم که اینجور چیزارو توش مینوشتم...همش مربوط به جادوگران! البته بیشتر مربوط به فعالیتهای خودم میشد...ولی بازم فکر کنم چیزای کلی هم توش پیدا میشه! مال امسالم هرچیزی شده باشه هست...ولی یادم نمیاد امسال موضوع کلیی داشته باشیم.

در ضمن من تاریخ انتخابات هارو دارم...همینطور کاندیداهارو..اگه فکر کنین میتونیم بذاریم میتونم بدم...مثلا روز آزادی! روزی که انتخاباتی که گیلدی وزیر شد(میشه گفت اولین انتخابات) انجام شد!

در ضمن آرتیکوس جان تاریخ تولد سایت که 11 دی هست نه 13.


در ضمن مسابقات کوییدیچ برای اولین بار انجام شدهبود، میتونیم تاریخ اونم به عنوان روز ورزش بنویسیم!
روز بازگشایی هاگوارتز اگه پیدا بشه میشه روز دانش آموز!


ویرایش:

روز 15 اسفند برای پشنهاد و انتقاد درست نیست. چون قبلا یه تاپیک برای گفتگو با مدیرا بود که بخاطر دعواها پاک شد و این یکی رو باز کردن...البته نمیدونم شاید پاک نشده باشه...از مدیرا خواهشمندم اگه هنوز مونده تاریخ بازگشاییشو بگن!

15 دی==> روز شخصیت شناسی! یا خود شناسی! (روز باز شدن تاپیک شخصیت خود را معرفی کنید بوسیله هری!)

تاریخ اولین انتخابات: 12 تیر
دور دوم: 17 تیر

دومین دوره انتخابات:21 بهمن

اولین مسابقات کوییدیچ هاگوارتز: 13 اسفند

اولین کودتا برای آزادی و انتخاب وزیر جدید: 27 تیر 1383

تشکیل اولین کلاس هاگوارت(در صورتی که کلاس دیگه ای قبل از این تشکیل شده و پاک نشده باشه)ز: 11 اسفند 82 ( کلاس جادوی سیاه فوق پیشرفته سبک باستانی توسط مرحوم سائورون)


اولین برگزاری ترین ها: 6 بهمن 83
تشکیل hco: 25 تیر 84

حزب هم فکر کنم قبلا تاپیکی بود که پاک شد و دومی زده شد نه؟ دارم دنبال تاریخش میگردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/1/9 15:48:37
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/1/9 15:50:07
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/1/9 16:28:27
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 9 فروردین 1385 07:51
نمایش جزئیات
آفلاین
تاریخ اولین نقد در جادوگران
سلام
خب خب خب
این تاپیک چقدر غیر فعال و خلوت شده!دوستان لطفا ما را در این راستا کمک کنید!با دادن تاریخی از چیزی که به نظرتون مهمه تا در تقویم باشه میتونید به ما در سایت تقویمی جادویی بسازیم!برای سایت قدیمی و محبوب و تاریخی شده جادوگران!پس لطفا کمک کنید!
بگذریم!من فکر کنم تونستم تاریخ اولین نقد رو پیدا کنم!
از همینجا از فلور عزیز تشکر میکنم که با زدن پست شماره 1115 در تاپیک"تحوه برخورد،فکر میکنی کی هستی؟!"با اشاره به این موضوع من رو از در این کار یاری نمود!
تاریخ اولین نقد در تاریخ جادوگران،روز 24 اردیبهشت سال 1384 بود که توسط آمبریج عزیز در تاپیک "کاراگاه نمایشنامه نویسی" در پست شماره 14 انجام شد.
کمی نقدی ارزشی بود ولی به عنوان اولین نقد به نظر من قابل تقدیره!
در صورتی که فکر میکنید این تاریخ اشتباه هستش یا یه روز و یه جای دیگه اولین نقد شده خواهش میکنم در اینجا بگید تا برم ببینم و اشتباه خودم رو تصحیح کنم!

مرسی
آرتیکوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند 1384 18:38
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا ایده ی خوبیه!
چون کلا من با تاریخچه زندگی می کنم! همیشه سعی می کنم هرجا ممکن باشه یادی از اونایی که روزی بسیار تو سایت درخشیدن و کارهای مهمی کردن یادی کنم و همیشه یادشونو زنده نگه دارم که تازه واردا بدونن که چه افراد با استعدادی تو جادوگران بودن! البته می دونم تنها هدف شما این نیست و هدفهای بزرگتری مثل داشتن یک تاریخچه ای که هیچ وقت از یادها نره داشته باشید تا همیشه جادوگران زنده بمونه! منم اعلام همکاری می کنم کارها رو بگید تا شروع کنیم! کار کامپیوتریش رو من حساب نکنید چون از کام سرم نمی شه ولی نقاشیم خوبه اگه بتونم شاید بتونم طرح بکشم و ببرم رو سی دی و بفرستم رو سایت! البته ایده اش رو کمکم کنید تنها لازمه یک جرقه بزنه تا بتونم بکشم اگه خوب نبود هم اشکالی نداره ناراحت نمی شم
به نظر من بهتره از افرادی مثل هری و کرام و مرلین و بچه هایه قدیمی استفاده کنید یا کمک بخوایید اونا چون به سایت علاقه دارن حتما کمک می کنن
مثلا تو زمان کینگزلی نیروهایه نوشابه ای بودن می تونید ازش بپرسید و یا رد یابی کنیم تو کدوم تاپیک پستی از اون زده و بریم دنبالش مثلا از کینگزلی بپرسیم فکر می کنه تو چه تاپیکی از نیروهای نوشابه ای گفته مثلا دنبال مبدا باشیم ببینیم چه کسی اونو خلق کرده و ازش سوال کنیم! یا اگه خودش در دسترس نبود از یکی از افرادی که تو جریانه بپرسیم!

نمی دونم جایه این پیشنهاد اینجاست یا نه می گم برای وزارت خونه یک مکان تو سایت بزارید که اطلاعیه بزنن نه تاپیک باشه مثل برد مثلا بالای چت باکس آخه خبرهایی که توی چت باکس می زنن زیر گفتگوی بچه ها از بین می ره !فقط پیشنهاد به وزیر بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند 1384 18:30
نمایش جزئیات
آفلاین
پیشنهاد بسیار خوب و جالبیه ولی همونطور که بقیه هم اشاره کردن این کار خیلی دقیق و زمان گیریه و با همکاری چند نفر باید انجام بشه
به نظر من بهتره در انجمن ها نباشه تا همه بتونن استفاده بکنن! من فکر میکنم اگر در زیر جمله های جذاب که در صفحه اصلی هست قرار بگیره بهتره البته با فونت بزرگتر و به صورت رنگی تا واضح باشه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند 1384 18:08
نمایش جزئیات
آفلاین
کوييرل جان ممنون از قول همکاريتون !
زياد روی اینکه کجای سایت قرار بگیره نگران نیستیم چون هدف ما در درجه اول اینکه برای بچه هایی که در داخل سایت هستند قدمی برداريم و برای اونها سوژه سازی کنیم و یا ازشون یادی کنیم و در درجه دوم باید به فکر کسانی بود که هیچ اشنایی با این سایت ندارن و به عنوان مهمان وارد میشند .
یعنی حتی اگر توی یه تاپیک یا انجمنی این نصب بشه هیچ مشکلی نداره چون مهم خود ما هستیم که میخوایم ازش استفاده کنیم و هر جایی باشه میتونیم این کار رو بکنیم البته اگر تو صفحه اول باشه بهتره اما زياد نگران محل قرار گرفتنش نیستیم ... اصل نگرانی روی پیدا کردن ایام هست که امیدوارم با کمک همدیگه یه تقويم رو به یادگار بذاريم برای این سایت .
من فکر میکنم بعد از تهیه کردن تمام روزها باید یه لیست فهرست وار رو انتخاب کرد و در صفحه اول گذاشت مثلا به فرض روز خانواده توی اون یه روز مشخص عنوان میشه و در واقع فقط ایام رو مینویسیم و به عنوان یه تقويم جیبی کوچیک تو صفحه اول قرار میگیره و حالا دلایلش رو در یک جا به طور کامل عنوان میکنیم که چرا فلان روز به این نام انتخاب شده .
مثلا روز جدایی بچه های این سایت از سایت بعد هفتم که باعث شد همگیشون به این سایت بیان رو میتونیم روز جدایی ( اسم رو همین جوری گفتم ) بذاريم و بعد بیایم به طور کامل توضیح بدیم که آقا فلان سال و فلان روز مسئول سایت بعد هفتم فلان کار رو کرده و شناسه های رو بلاک کرده و بقیه داستان ! در واقع بهتره یه تقويم جیبی و کوچیک رو اونجا بذاريد و توضیحات کامل رو جای دیگه بدیم .

آرتیکوس جان روی تاپیکها مشکلی نداريم ما ...
همین الان یه لیست بیست موردی در ارتباط با تاپیکها درست کردم و منتظرم که کامل بشه تا بزنم اما منظورم از همکاری بیشتر روی حوادث سایت هست وگرنه روی اسم گذاری روزها بر اساس تاپیکها مشکلی اصلا نداریم ... بیشتر روی حوادث سالهای قبل و روزها اتفاقش مشکل هست و به همین دلیل ازتون کمک خواستم .
بهتره روزهایی که واقعا ارزش دارند رو انتخاب کنیم و بیشترش هم مربوط به تاريخچه بچه ها باشه ! مثل همون مثال جدایی سایت که واقعا تاريخچه سایت رو نشون بده .
نمیخوایم که یه چیز خنده دار درست کنیم ! روز جادوگران گل گلی به چه دردی میخوره ؟! یه چیزی باید باشه که بچه های مهمان هم ازش استفاده کنند و با سایت اشنا بشن ...

ما میتونیم به این موضوع از دو دیدگاه کاملا جداگانه نگاه کنیم که کلا خط مشی ما رو تغییر میده :
اول اینکه ما این تقويم رو فقط برای خودمون و برای بچه ها این سایت تهیه میکنیم .
دوم اینکه به عنوان سابقه و دفترچه خاطرات سایت جادوگران هست .
این دو تا دیدگاه خیلی باهم فرق میکنه ... به فرض اگر بدونیم فقط مال خودمون هست روز آفتابه سازی مرلین رو هم میذاريم ( مثلا میگم ) چون فقط یه سوژه مال خودمونه و میدونیم خودمون داريم ازش استفاده میکنیم اما اگر قرار باشه که توی سایت قرار بگیره که نمیشه یه همچین عنوانی رو وارد کار کرد .
قبول داريد ؟! ما باید اول این رو بدونیم و بعد کارمون رو شروع کنیم!

همین مسائل هست که همیشه میگم باعث میشه یه کار حتی اگر خیلی هم خوب باشه به بی راهه بره !

چند از روزهایی که گفتی رو یه کم مخالم ... البته چند تاش هم توی لیستم بود که چون تمام تاپیکها رو سعی کردم توش وارد کنم به طبع اون چیزهایی که گفتی هم توش هست .
روی اسمها هم یه کم مشکل بود ! مثلا بهتره یه روز رو کلا روز صدا و سیما بذاريم چون چندین مرکز مخابراتی داريم که برای خبر رسانی هست ... روز سینما رو هم فعلا در نظر دارم که یه روز رو بهش بدیم و بهتره روز هالی ويزارد خودمون باشه ! البته دقیق هنوز مشخص نشده!

تا یکی دو روز دیگه لیستش رو میزنم .
شمام سعی کنید روی حوادث سایت فکر کنید و روزهای مهم رو پیدا کنید !

ممنون از همه کسایی که اعلام امادگی کردند .
امیدوارم به بی راهه نريم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند 1384 11:57
نمایش جزئیات
آفلاین
دراکو جان این پیشنهاد فوق العاده جالبه منم سعی میکنم کمک کنم.در مورد اینکه حالا بعد از جمع آوریش چیکار کنیم من پیشنهاد میکنم یه قسمت از صفحه سایت رو به نام تقوم جادویی قرار بدیم تا در روز مشخص اونجا چیزی نوشته بشه مثل همین جمله های جذاب که هی تغییر میکنه.میتونیم حتی براش تصاویر هم طراحی کنیم فعلا شما روزها رو مشخص کن تا در مورد قرار دادن و عکس و... من با مدیرا و وب مسترا صحبت کنم.
البته فکر کنم بیفته بعد از عید اگه بشه روز مدرسه و روز مسابقات و یا حتی روز انتخابات وزیر رو یه روز مشخص قرار داد و یا حتی تولد اعضا روزی که با اون شخصیت تایید شدن هم چیز خوبیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند 1384 05:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من يه چند جا رو گشتم و چند تاريخ رو در آوردم كه بتونيم براي روزهاي اين تقويم جادويي جادوگران قرار دهيم.درست بودن يا بدرد خوردن بعضي از آنها رو مطمئن نيستم ولي نوشتم تا در مواردي كه مشكلي هست با كمك شما ها اصلاحش كنيم.من عضو قديمي اي نيستم و از بيشتر اتفاقاتي كه در سايت افتاده بي خبر هستم،پس به كمك شما قديمي ها براي بوجود آمدن اين تقويم و تاريخ براي سايت نياز هست.هر اتفاق كوچك يا بزرگي در اين سايت افتاده و شما شاهد آن بوديد بنويسيد تا در تقويم جادويي قرار گيرد.

تاريخ بوجود آمدن سايت!اين تاريخ رو از زمان عضويت هري پاتر,وب مستر گرامي برداشتم.پس روي دقيق بودنش مطمئن نيستم!تاريخ 13 دي ماه ميباشد.اين تاريخ رو ميتونيم عيد جادوگران بناميم كه سال جادوگران در اين تاريخ تحويل ميشه.اين تاريخ مثل نوروز ما ايرانيها باشه در جادوگران.

تاريخي ديگر!27 بهمن ماه،روز آمدن ونوس عزيز به جادوگران!اين روز ميتونه روز آداسي ها باشد.اين روز همچنين 13 خرداد ماه ميتواند باشد كه ونوس عزيز دفتري از نوع آداسي براي حمايت از ساحره ها ساخت.

و تاريخي ديگر!28 بهمن ماه ،روز بوجود آمدن ززها به سركردگي هري پاتر عزيز!ززها خوشحال باشيد كه روزي هم براي شما ميباشد.

و ديگر!روز فرهنگ جادوگري!22 مرداد ماه،روزي كه موزه جادو و تاريخ جادوگري توسط شون پون عزيز بوجود آمد.
روز مطبوعات جادوگري!23 اسفند ماه،روز شروع به كار كردن پيام امروز توسط مرلين كبير.

روز هالي ويزارد!21 شهريور ماه،روزي كه هالي ويزارد توسط كرام عزيز با سرمايه شخصي بوجود آمد.

روز ترس گناهكاران!24 دي ماه،روزي كه آزكابان به فرمان وزير و با شيطنت آمبريج شروع به كار كرد.

روز گل گلي!23 فروردين ماه،روزي كه گلبهي ها به گل گلي ها تغيير نام دادند(راستش رو بخوايد من نام زننده تاپيك رو نفهميدم چون مهمان شده بود و گلبهي هم نبودم كه تاريخشو بدونم!اگه شما ميدونيد لطفا بنويسيد)

روز تلويزيون جادويي!7 تير ماه،روزي كه بلاتريكس عزيز جادوگران تي وي را تاسيس كردن كه تا امروز با قدرت به كارش ادامه ميدهد!

روز پيشنهاد و انتقاد!15 اسفند ماه،روزي كه هري پاتر عزيز تاپيك گفتگو با مديران...رو بوجود آوردند.

روز امنيت!15 آبان ماه،روزي كه ژاندارمري هاگزميد توسط مايك لوري عزيز بوجود آمد.

مرسي
آرتيكوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..