جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

6 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
6
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  187 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  207 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  204 خواندن  1 نظر 

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 3 تیر 1390 14:58
نمایش جزئیات
آفلاین
آبرفورث من بحثم رو به یک مدیر نیست!همه ی مدیران از بالا تا پایین منظورمه!یه آدم که یک تنه نمیتونه کارهارو انجام بده که!

البته همینجا حس میکنم بحث کردن با مدیرانی که اصلا یادشون نمیاد جادوگرانی وجود داره بی فایده است!به نظرم در سایت رو تخته بکنید بهتره حداقل اینجوری آدم وقتی بعد از مدتها میاد توش دلش نمیگیره و ناراحت نمیشه و حداقل جادوگران میشه خاطره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1390/4/3 15:13:04
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: جادوگر ماه
ارسال شده در: جمعه 3 تیر 1390 14:55
نمایش جزئیات
آفلاین
خب شاید دید من در مورد جادوگر ماه فرق داشته باشه
به نظر من توی این یک هفته ای که باز اومدم جادوگران و اینکه دیروز یکی از روزهای مهم هری پاتری بود

من ریگولوس بلک رو انتخاب میکنم,چون اگر دیروز ایشون نبود , هیچ خبر تازه ای به این سرعت به دستمون نمیرسید و اینکه به نظرم واقعا تلاشش قابل تقدیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 3 تیر 1390 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ایوان جان مرسی از پاسخت

خب من نمیدونستم که مشکل فنی دارید,ولی خب به نظر من اگر یکم زودتر اقدام کرده بودین شاید میشد یه پوشش خبری خوب و حتی یک حرکت بزرگ توی جادوگران بدین,الان که کتاب ها تموم شده جریان حرکتی توی سایت خیلی کند و کم شده و خیلی از کاربرها از جمله خود من شاید چند ماهیی یه بار لاگین میکنیم یه گشتی میزنیم میریم,ولی مثلا اگر یه تحرک ایجاد میکردین توی این روزها کلی سایت شلوغ میشد و حتی اعضای قدیمی از هر دوره ای میومدن تا ببینند چه خبره
من دیروز به شخصه توی توییتر هر خبری از هرجا به دستم میرسید رو با دوستام به اشتراک میذاشتم و همونجا بحث میکردیم,حتی اون بین گفتم حتما به تاپیک پروژه ی بعدی رولینگ توی جادوگران سر بزنید

اگر مدیران میومدن یه سری کار خاص برای دیروز انجام میدادن کلی شور و هیجان توی سایت به وجود میومد,قبول کنید که این کم کاری مدیران هست,هرچقدرم مدیران امتحان داشته باشن حداقل از بین این همه مدیر یکیشون یه مقدار وقت اضافه داره,اگر کسی وقت نداره یا هری پاتر براش دیگه مهم نیست برای چی دیگه مدیر شده یا مدیر مونده؟آدم وقتی مسئولیتی رو قبول میکنه باید یه سری کار در قبالش انجام بده

سایت به شدت راکده,حتی پاترمور هم اون هیجان رو نیورد به سایت
لطفا حداقل یه فکری برای فیلم آخر و پایان هری پاتر داشته باشید

قالب,یا شمارشگر روزها,تاپیک های مهم در رابطه با فیلم,پوشش خبری خوب

حالا که اتفاقاتی هست که بتونه شور و هیجان رو به سایت بیاره,برای چی ازشون استفاده نمیکنید؟

من تا دیروز نمیدونستم سایت دیمینتور اینقدر پیشرفت کرده!!!واقعا شوکه شدم و کلی افسوس خوردم که جادوگران توی رکوده و خواب زمستانیه حتی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 3 تیر 1390 02:06
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا جای تاسف داره که خبر به این جنجالیی توی دنیای هری پاتر داره اتفاق میفته و افتاد و حتی مدیران یه قالب جدید طراحی نکردن و حتی کلی خبر دیر تایید و فرستاده شد!
درسته هری پاتر برای خیلی وقت پیشه ولی جادوگران اولین سایت فارسی زبان بود

خیلی کم کاری کردید,واقعا خیلی ناراحت شدم:(

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 21:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه مقدار پستارو خوندم دیدم دعوا نمیکنید حال نداد شوخی کردم ,کلا همیشه مخالف دعوا بودم

ولی گریفندوریا و هافلپافی ها و اسلایترین ها بالا برین,پایین بیایین

اینو بدونید فقط

Only Revan

حالا دوباره پستاتونو میخونم از اول میام باهاتون بحث میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: نقد و بررسی فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه
ارسال شده در: شنبه 3 مرداد 1388 07:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من فیلم رو دیدم و چون زیاد کتاب یادم نمیومد به نظرم آنچنان بد نبود!البته باید بگم صحنه های رمانتیک فیلم خیلی زیاد بود و به شدت مسخره کرده بود فیلمو!!!داداشم که باهام اومده بود فیلمو ببینه میگفت بیشتر احساس کردم دارم یه فیلم رمانتیک میبینم تا یک فیلمی که نبردی توش باشه!در کل فیلم آروم بود به نسبت فیلمای قبلی!خب مگانگال قشنگ همه چیزو توضیح دادن و خب دیگه حرفی نمی مونه!

در کل یکبار دیدنش بد نیست!مثلا مرگ دامبلدور واقعا قشنگ بود...من کلی دلم گرفت:(

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 تیر 1388 20:02
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور عینهو اینا که دنیا ندیده هستن و همش سرشون تو هواستو اینا وارد ستاد میشه و یهو احساس میکنه صدای شلپ شلپ میادش!!!!

فلور:ایش اینجا چه کثیفه!!!چرا این همه آب اینجاست!اه اه

و ناگهان با یه صحنه ای بس تاریخی رو به رو میشه!

ادی به همراه چند از رفقا دور هم نشستن و دارن جورابهای خودشونو میشورن و با هم ترانه های انقلابی میخونن!

فلور با فریاد میگه:اینجا کجاست؟من کجام؟ادیییییییییی واییییییی توییییییییییی بیا بغلم ببینم و به سوی ادی خودشو پرتاپ میکنه و بغل و اینا!

البته باید گفتش که ایشون الان آب مالی شدن بسیار و اینا!

بعدش میره میشینه روی صندلی و اینا و رو میکنه به ادی

فلور:میگم ادی قراره وزیر بشی؟؟؟میدونستی وزارت طلسم شده و ایناست؟

بعد با همون حواس پرتی میگه:اصلا بگو وزیر به دردی میخوره؟؟؟جز اینکه اسم وزیر روشه؟

و خودشو روی صندلی جابه جا میکنه و یهو چشم میدوزه به ادی و میگه:یو آر خُل؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: تولد پنج سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 5 دی 1387 00:11
نمایش جزئیات
آفلاین
چی میشد تهران یه مقدار به شیراز نزدیک تر بود!:ی 14 ساعت الی 16 ساعت با اتوبوس!:ی شانس در حد نخودچی!این قطار روهم نمی سازن سریع تر بیاییم!:ی

جای منم خالی بکنین!با اس ام اس با بعضی دوستان در جشن همراه میشم!:ی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


تولد پنج سالگی سایت جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 دی 1387 03:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!


کسی قرار نیست تولد پنج سالگی جادوگران رو به صورت حضوری بگیره!؟
همیشه از هفته ی قبلش تاپیکش رو میزدین و برنامه ریزیش رو میکردین

در هر صورت پنج سال گذشت و اینا
تولدش مبارک

همیشه تولدشو میگرفتن!همیشه عکساشو نگاه میکردم!فیلماشو میدیدم!خیلی ناراحت کننده است که بعد پنج سال هیچ تولدی نباشه!اینجوری انگار این سایت واسه هیشکی اهمیت نداره!پس کی میخوایین بجنبین؟همش شیش روز دیگه تا تولد مونده و هیچ خبری نیست!یکم به خودتون بیایین!من منتظر عکسا و فیلما هستم مثل همیشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید


Re: تالار عمومی ریونکلاو (ایفای نقش)
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 07:17
نمایش جزئیات
آفلاین
الکسا دست زیر چونه اش زده و روی کی از کاناپه ها ی تالار ولوه!و با خودش میفکره که چی!:ای زندگی من بودم من اظهار وجود کردم!هعی زندگی!آیا من بودم!؟(نشان از افسردگی الکسا داره که هیشکی منو دوست نداره و اینا! )

در انطرف جایی که چراغی آویزان است و سوسو میکند و این حرفا!

آلفرد که مثل مافیایی شده و در شب تاریک عینک آفتابی به چشم زده و سرشو یک لحظه به چپ حرکت میده و مارک عینکش برق میزنه و همه امون میدونیم مارکش چیه!و میدونیم خیلی باکلاسه و میدونیم کمی از مافیا نداره و میدونیم که خیلی خوشتیپه دختر کوشه کلا که ....

آلفرد:اهه بسه فلور!من الان آب شدم رفتم زیر زمین که!یکمم به فکر من باش!


فلور:ها باوشه!

آفرد:خب داشتم چی میگفتم!آها داشتم میگفتم باید با ما همکاری کنی!واگرنه میدیدم گراپ فقید بخورتت!بکشتت!و اینا!

راجر:امممممممو اینا مووووووووووووو

آلفرد!خب مری به نظرم دنشو ببندیم و ببریمش در قعر جنگل خوب باشه!فرغون داری؟

مری:نه ندارم!

آلفرد:غوری تو فرغون داری؟

غوری:نه ندارم!

عمو زنجیر باف بله!زنجیر منو بافتی نه خیر!

آلفرد:اههههههههههه فلور تو حالت خوبه؟

فلور:ها خیلی خوبم!بیا اینم فرغونت!

وییییییییییژژژژژژژژژژژژژ و ناگهان فرغون ظاهر میشه و راجر رو میزارن روش و میرن تو قعر جنگل!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید