جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

62 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
علاوه بر حرفاي ايليدان و ونوس عزيز بدترين عضو تازه وارد هم خيلي ضايست.

در مورد همزاد هري و شاهزاده دورگه....مگه چيكار كردن كه شدن بدترين اعضا تازه وارد؟ و بيشترين اراء هم به اين دوتا داده شده!من ميخوام بدونم مگه چيكار كردن كه بدترين شدن؟


من بازم ميگم اين موارد بايد عوض بشه...يعني زياد بشه از مديرا و ناظرا هم بهترين و بدترين انتخاب بشه و همينطور در قسمتهاي مقاله ها و گالري و بقيه.

نميدونم قبلا توجه نشد يا شد و رد شد.به هرحال من ميخوام بدونم چرا اين موارد در گزينه ها نيست؟و اينكه چرا اين پيشنهاد كه قبلا توسط چند نفر داده شده بود رد شده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ایلیدان استروم ریج نوشته:
میشه اون وقت پست ونوس در این ماه رو نشون بدید ؟

هی وایسین ببینم!
بدترین پست ونوس؟!
والا من تا اون جایی که یادم میاد همیشه لوس ترین بودم ولی بدترین نبودم!
دستتون درد نکنه یه جورایی تنوع شد ذوق زده شدم!
فقط لطف کنید پست مورد نظرو برام بفرستید که از اون نوع پست ها زیاد بزنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 11:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ببخشید این انتخاب جادوگر ماه تو سایت میشه بگین بر اساس چه ملاکهاییه؟همین جوری هرکی رای بیشتری آورد همون جادوگرماه میشه


اگه يه خورده به خودت زحمت بدي و پست ها رو كامل بخوني ملاكه اونجا نوشته شدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I just Love Baran Kosari
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 11:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید این انتخاب جادوگر ماه تو سایت میشه بگین بر اساس چه ملاکهاییه؟همین جوری هرکی رای بیشتری آورد همون جادوگرماه میشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
..
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 09:51
نمایش جزئیات
آفلاین
ونوس ایلیدان و بقیه:
نحوه انتخاب کاندید ها در صفحه اول فروم و در توضیحات زیر فروم انتخاب جادوگر ماه هست:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewforum.php?forum=4

بنا براین این اعضا هستند که کاندید انتخاب میکنن و هر ایرادی هست به انتخاب خود اعضا وارده
ما هم بنا به چیزی که میبینیم ( کم بودن تعداد کسانی که کاندید انتخاب کردن) تصمیم گرفتیم این رو بیاریم توی خود فروم ( که از اولم نظر من روی این بود ) چون به نظر میرسه توی فروم ملت خیلی آشنا تر هستن و بهتر عمل میکنن
در هر حال به نظر من در آینده با زیاد شدن تعداد رای دهنده این مشکلات حل خواهد شد و خصومت شخصی یکی دو نفر با هم به جایی نمیرسه
مورد دیگه اینکه این فقط انتخاب کاندیده که نشون دهنده چیزی نیست و فقط راهی ( و بهترین راه موجود ) برای اینه که ما چند نفر رو برای رای دادن داشته باشیم
همونطور که گفته شده ما این ماه 23 تا رای داشتیم که دو تاش رو هم حذف کردیم شد 21 تا
بهترین ها رو من بررسی کردم و من پیش خودم یک رایی ها رو حذف کردم درنتیجه بعضی موارد سه تا یا حتی دو تا گزینه شد
بدترین ها رو خود آبر بررسی کرد و من بهش گفتم یک رایی ها رو قرار نده ولی به نظر میرسه اونا رو هم قرار داده در هر حال به نظر من یک رای نشون دنده چیزی نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 08:51
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم ميتونم برم ملت يه پستی پیدا کنم بیارم رای بدن بعدش به رای شون عمل کنم من با مملی دشمنی دارم بیام بذارمش تو بدترین ها (ببخشید عذر میخوام ) تو که کور نیستی با فعالیت مملی اشنا هستی نباید بذاریش اونجا همه میدونن مملی خشنه در کار هاش پس نباید طرف دار زیاد داشته باشه ولی نباید به خاطر این کار بذاریمش تو بد ترین ها چون تاپیک زیاد پاک میکنه ؟ مسخره است واقعا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 08:36
نمایش جزئیات
آفلاین
ایلیدان عزیز برادر اینا رو که هری و ابر نشستن در بیارن ملت اومدن رای دادن( البته مطمئن نیستم)
ولی فکر کنم نتیجه ی رای همون 23 نفری که رای دادن رو هری اومده اینجا نوشته در مورد بعضی ها هم موافقم
مثلا همزاد اون قدر بد بخت کارش بد نیست که فعلا از همه بیشتر رای آورده و یا لاوندر خیلی خوب مینویسه من به عنوان بهترین بهش رای دادم الان تو بدترین هاست
یکی دیگه هم حاجی خودمونه خدایش اگه نگاه کنیم این ماه حاجی خیلی فعالیتش کم بود ولی بنا به سابقه ی کاریش اسمش اونجاست تو بهترین رول پلینگیا
در مورد خودم و مانیا هم نمیدونم برای چی اسم ما رو اونجا نوشتن چون همون طور که ایلی گفت من 4 ماهه عضوم مانیا هم همین طور ولی نمیتونی بگین فعالیتمون کم بود
ابر و چو و آراگونا هم جالب بود برای من ابر که میگه به خاطر بد اخلاقی بهش رای دادن
در مورد سوروس که میگی هم بدترین پست رو زده هم بهترین این که اصلا مشکلی نداره کسی که تو لیست بدترین و بهترین پست قرار میگیره فقط و فقط یک پستش مد نظره ولی کسی که تو بهترین رول پلینگ قرار میگیره کل کارش اگه اسنیپ هم تو پهترین رول پلینگ هم تو بدترین رولپلینگ بود اون موقع میتونی شاکی بشی
در مورد هالی ویزارد هم که من فکر نکنم تاپیکی به قدرت اون در بیاد چون جای کار و مانور زیاد داره بنابر این میخواین تا اخر به عنوان بهترین تاپیک انتخابش کنید؟
فکر کنم یکم انتخابا رو محدود به همون ماه کنید بهتر میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 08:20
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم من به جادوگر ماه به شدت اعتراض دارم
اول از همه ماگل ماه اسم های خیلی عجیبی به چشم میخوری فکر کردم رفتم تاپیک جادوگر ماه
1-ابرفروث دامبلدور
2-چو چانگ
3-Argona - The Ranger Lady
خیلی مسخره است واقعا هدف تون چی بوده ؟این سه تا رو به عنوان کاندید گذاشتید لیدی رو شاید نشناسید ولی من خیلی به فعالیت ش اشنا هستم میتونسید بذاریدش بهترین عضو تازه وارد چون لقایت شو داره ولی بهترین عضو های تازه وارد سوروس اسنیپ کریچر( چهار ماهه عضوه) مانیا ( در این ماه فعالیتی نداشته) خسته نباشید انتخاب ها تون رو خوب انجام دادید
دوم بدترین عضو تازه وارد باز ارگونا هست ش اگر لازمه من برم پست هاشو با نقل قول بیارم ؟من هنوز هم میگم باید جزو بهترین عضو های تازه وارد باشه
سوم زننده بد ترین تاپیک من در این ماه فقط یه دونه تاپیک قوانین زدم احتمالا بحثش جالب نبوده من هم تو جمع بد ترین زننده تاپیک رفتم ( به عبارتی من در این ماه تاپیک نزدم)
زننده بد ترین پست : لاوندر بروان -جیمز پاتز- ونوس سوروس اسنیپ
میگم بیاین تکلیف خودتون رو روشن کنید بالاخره سوروس بد ترین پست رو زده یا بهترین عضو تازه وارده
میشه اون وقت پست ونوس در این ماه رو نشون بدید ؟
چهارم بد ترین نویسنده در ایفای نقش من اصلا یه پست هم در ایفای نقش ندارم ولی باز در اینجا شرکت دارم تبریکات صمیمانه من رو بپذیرید
بدترین نویسنده در بحث های هری پاتری سه تا گزینه داره که نباید داشته باشه یکی ش هم خودم هستم دومی لاوندر براون و سومی چو جانگ
ما بیشتر وقت مون رو صرف نظارت کردیم نمیدونستم نظارت جز فعالیت محسوب میشه ببخشید دیگه ماه بعد نظارت نمیکنیم
زننده بهترین ایده کرام ؟ هالی ویزارد تا حالا دقت کردید تابستون زده شده نه این ماه
و در اخر من به خودم و پاتر تبریک میگم زیرا پاتر در همه بهترین ها حضور داشت و من هم در همه بد ترین ها بیشترین کاندید ها
عضو معلوم حال سوروس اسنیپ که هم بدترین پست رو زده هم بهترین
کالین فرمود: من نمیگم شما اشتباه میکنید و با شما مخالف نیستم ولی موافق هم نیستم ولی میگم شما اشتباه میکنید و با شما مخالفم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایلیدان استروم ریج در 1383/12/25 8:57:09
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 اسفند 1383 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و عليكم و رحمه الله

هومك
اول سوال دختر خوانده گراممو تكرار ميكنم چون سوال منم هست


در ضمن پيشنهاد ميدم سياه ترين جادوگر ماه و سفيد ترين جادوگر ماه رو هم معرفي كنيم

در ضمن اگر كانديد شدن از طريق خود شخصه يعني خود شخص بمجبور باشه خودشو كانديد كنه من كانديد سياه ترينم

چون فعلا اين نوه مثلا سياه بنده بيبخار از آب در اومده

با تشكر
لرد هميشه خاكستري (كانديد سياهترين جادوگر) سالازار اسليترين
وسلام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمایشنا
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: دوشنبه 24 اسفند 1383 16:55
نمایش جزئیات
آفلاین
برای انتخابات ترین ها یه سوال داشتم که مطمئن نیستم جاش اینجا هست یا نه!
کاندیدا ها چه جوری انتخاب می شن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!