جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  287 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هلگا هافلپاف نوشته:
به نظر منم كار فوق العاده ايه!...ميتونه يه قسمت از فرهنگنامه نوشته بشه!...يا براي اينكه تكرار بشه و همه ببينن مثل يه لينك بذارنش يه قسمت از صفحه اصلي سايت!...اگه واقعا طرح عمليي بشه خيلي به رول و برقراري نظم كمك ميكنه!


فعلا توی اینکه کجا گذاشته بشه مشکلی نداریم .. جا زیاده و میشه بعدا تصمیم گیری کرد .
مهم درست ادراه کردنش هست که به بی راهه نره .


در ضمن ارتیکوس جان روز خیلی خوبی رو اشاره کردی ! روزی که سایت سر یه اشتباه سهوی به اون روز افتاد رو میتونیم روز حمله ناگهانی دیمنتورها بذاریم که از یادها نره .

پیتر عزيز عملی کردنش خیلی سخته اما اگر بدونیم که کسایی هستن که یاریمون کنن خودش خیلی کمک میکنه ...
میتونیم موقتی یه چیزی رو راه اندازی کنیم و به مرور اون رو به روز کنیم و اگر حادثه یا رخ داد در اون تقویم بیاریم .

مونتاگ خیالت راحت روز خبرنگار داريم اما نه روز ورود شما !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 22:40
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر منم كار فوق العاده ايه!...ميتونه يه قسمت از فرهنگنامه نوشته بشه!...يا براي اينكه تكرار بشه و همه ببينن مثل يه لينك بذارنش يه قسمت از صفحه اصلي سايت!...اگه واقعا طرح عمليي بشه خيلي به رول و برقراري نظم كمك ميكنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
دراكو جان نظر خيلي جالبيه!!
در حقيقت هم سوژه سازيه و هم يك موضوع ماندگار براي سايت.
ولي چطور قصد اجراش رو داري!؟ كار سنگينيه...
اولا خود جمع آوري تاريخ ها. بعد اينكه اينها بايد يك جايي ثبت بشن. بايد دائما ياد آوري بشن. براي طرز اجرا كردنششون بايد برنامه اي ريخته بشه..
برنامت براي اين كار ها چيه!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 22:24
نمایش جزئیات
آفلاین
وزیر تو همهی اینم ها رو گفتی ولی روز خبر نگار رو نگفتی
روزی رو که من توی سایت اومدم رو هم بگذار روز خبر نگار
(با دراکو من که حبس ت رو کشیدم جیگر اگه بابر نداری برو آزکابان ببین)

البته روز مطبوعات رو خوب اومدی

ولی از شوخی گذشته من پایه هر نوع کمک هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
به به!به به!وزير مردمي به شما ميگن دراكو جان!ايده هاي ما رو كه مطرح كرديم عمل ميكنيد.(رجوع به گفتگو با وزير)
خب براي اولين روز با تاريخ 4 اسفند ماه سايت دچار حمله دمنتور ها (ديوانه سازها) قرار گرفت كه روز كسي در سايت به مدت 10 دقيقه هم دوام نمي آورد.ولي وبمستر طلائي با ورد طلائي زوپسي اكسپليارموس ما را از شر آنها نجات داد و دنياي جادوگران به حالت طبيعي بازگشت.

مرسي
آرتيكوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: تقويم جادويی !
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا ابتکار
من اماده همکاری هستم
یه سری پیشنهاد هم دارم
مثلا روز ورود هرپوی کثیف(کالین)رو افتابه سازی قرار بدیم
اگه این تقویم درست بشه هم موضوع برای رول زیاد میشه هم یه ذره منظم میشیم
من یه سری مناسبت مینویسم و به زودی در اینجا قرار میدم


برادر عزیز
دینیص= هرپوی کثیف
کالین موجودی ناشناخته در جنگلهای شمال است!!! میلاد نام و آفتابه ساز معروف قزوین و یاور گراوپی!!

سیریوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس(God Father) در 1384/12/18 18:18:04
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

تقويم جادويی!
ارسال شده در: چهارشنبه 17 اسفند 1384 21:38
نمایش جزئیات
آفلاین
زياد جدی نگیريد ... وزير از این کارا زياد میکنه !
اول راهه هنوز نمیفهمه هیچی رو ... شما به شخصه به حرفاش نخندید ! :
میخوایم یه پروژه بزرگ عمرانی رو راه اندازی کنیم به نام تاريخ یا تقویم جادوگری !
وزير همیشه باید اول شفاف سازی کنه تا بعد بقیه در موردش نظر بدن .

از قدیم الایام نیاکان جادوگر ما تقويم نداشتند اما این ارزو رو هم داشتند که روزی یک تقويم جادوگری برای خودشون داشته باشند .
الان فرهنگ ما خیلی غنی شده ولی ما جووونا بجای اینکه بريم دنبال گذشته و از اونها عبرت بگیريم میوفتیم دنبال تیفوسی کردن موها و ژل زدن ولی حالا میخوایم از این فرهنگ غنی استفاده کنیم .

تا اینجا که هیچی نفهمیدید ؟!
خوب پس بذاريد یه جور دیگه شفاف سازی کنم !
اوهووووم ...

" میخوایم یه کار خیلی بزرگ رو انجام بدیم ... میخوایم برای سایت یه تقويم بسازیم ... میدونم که اخرش هم با حذف شناسه از سایت میندازنمون بیرون اما تا هنوز این طور نشده بهتره که یه سر و سامونی به اوضاع داد .
ببینید میخوایم از این به بعد یه تقويم جادوگری بسازيم .
میخوایم روزهای بزرگ در سایت رو جشن بگیريم .
در واقع میخوایم برای رول سوژه سازی کنیم .
با مثال بهتر میشه موضوع رو روشن کرد .
به فرض روزی که گیلدروی وارد سایت شده رو روز بی ناموسی میذاريم .
روزی که تاپیک خانه های هاگزمید زده شده رو روز خانواده میذاريم .
روزی که لرد اول سایت انتخاب شده رو روز سیاهی مینامیم .
روزی که پیام امروز زده شده رو روز مطبوعات میذاریم .
روز تولد سایت رو مبدا میلادی میگیریم .
روز خداحافظی بزرگان سایت رو به نام اونها میذاریم تا یادشون رو زنده نگه داریم و از این طريق زحمتهاشون رو جبران کنیم .
روزی که اولین میتینگ سایت برگذار شده ر !
روزی که هر کدوم از تاپیکها زده شده و میتونه یک روز و یک سوژه باشه رو به عنوان یک روز انتخاب میکنیم .
روزی که کودتا علیه وزیر شد .
روزی که اولین کتاب هری پاتر تو سایت قرار داده شد رو روز کتابخوانی برای جادوگران میذاريم .
روز ارتش ... روز تفريح و شادی ! روز دوئل !
هزار و یک چیز دیگه !

یک سری از روزهای خیلی مهم رو هم تعطیل رسمی اعلام میکنیم .

از این طريق هم یک بار تاریخ سایت رو مرور میکنیم و هم کار خیلی مهم و بزرگ رو انجام دادیم .
به فرض روزی که تاپیک خانه های هاگزمید زده شده رو روز خانواده میذاريم و سعی میکنیم که در اون روز اون تاپیک رو فعال کنیم و هم از عنوان اون روز برای بقیه تاپیکها استفاده کنیم .
یا مثلا روز افراد بزرگ مثل روز مرلین که باعث میشه هم یه تشکری از این افراد شده باشه که دو سال برای این سایت زحمت کشیدن و هم یه سوژه ای به رول داده شده باشه .
حادثه کم رخ نداده تو این سایت که نتونیم یه چیز خوب بسازیم .
هر روز رو لازم نیست به یک عنوان اختصاص بدیم ولی روزهای مهم زياد داريم .
تاپیک ناگفته های سایت توی قدح اندیشه رو اگر بخونید شاید کلی از روزها رو بتونیم از روی اون پیدا کرد و به یک نامی اختصاص بدیم .
این سایت سالها خواهد موند و یک تاریخ مناسب میتونه خیلی برای سایت مفید باشه !

من خودم میخوام شروع کنم به پیدا کردن روزها و میخواستم اول نظر شما رو بدونم و دوم اینکه از شما هم کمک بخوام که روزهای خاص رو اعلام کنید تا با همکاری و همیاری همدیگه یک تقويم خوب و جامع بسازیم .

این کار به رول سایت کمک میکنه و از این سوژه ها میشه در همه تاپیکها استفاده کرد .
از طرف دیگه روزهای مهم رو هم جشن میگیریم و یادی ازشون میکنیم .
اگر کسی میخواد همکاری کنه اعلام کنه تا با همدیگه شروع کنیم .

اگر روزی رو پیدا کردید حتما اعلام کنید ...

بازم ممنون از لطفتون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیسون ساموئلز در 1396/4/25 18:47:48

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه