اطّلاعيه: 1-تا قبل از انتشار رسمي كتاب هري پاتر و شاهزاده ی نيمه اصيل از نشر زهره هيچ كس حق ندارد در مورد قضايا و اتّفاقات كتب صحبت كند. تبصره1-1:كاربران در خريدن كتاب از هر انتشارات يا فروشگاهي آزادند تبصره2-1:در صورتي كه قبل از تاريخ تعيين شده كسي كتاب را لو بدهد و سورپريز شدگي را از كاربران بگيرد جريمه ی سنگيني از طرف جناب آبرفورث بر او وارد می شود
شاید این جا جای مناسبی برای این سوال نباشه : اگه سایت یا شبکه ی ماهواره ای هست که مراسم رسمی جشن افتتاح کتاب رو به صورت رایگان نشون میده لطف کنید و معرفی کنید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
اما گرنجر نوشته: من يه پيشنهاد داشتم كه مديران گرامي مي تونن براي بهتر شدن سايت انجام بدن. اگه كنار id هر كسي يه دايره ( مثل چراغ ) يا هر چيزي به سليقه خودتون بزاريد كه وقتي كسي آنلاين هست روشن باشه و وقتي كسي افلاين هست خاموش باشه اين هم در زيبايي سايت تاثير داره و هم اين طوري بهتره البته ما بخشي داريم كه آنلاين بودن و افلاين بودن كاربران را نشون مي ده ولي هم خيلي كوچيكه هم جاش خوب نيست به نظر من اگه كنار id هر كسي باشه بهتره. اگه اطلاعات ديگه خواستيد مي تونيد به من pm بزنيد. اميدوارم پيشنهادم در بهتر شدن سايت تاثير بذاره.
نقل قول:
آبرفورث دامبلدور نوشته: دوست عزیز این چراغ! روشن و خاموش هست؛ شما کمی پایین تر از آواتار خود نگاه کنید یه چیز کاملا مشخص و معلوم هست!
دوست عزيز اگر پيشنها منو به طور دقيق بخونيد مي بينيد كه من گفتم اگه اين چراغ بالا پهلوي id هر شخصي باشه بهتر از اينه كه در پايين ترين قسمت باشه.
دارک عزیز: مدیریت به غیر از کارای فیزیکی اینو وردار اونو بزار فلان پست و تاپیک رو پاک کن و نکن کارای غیر فیزیکی روحی روانی هم هست اگه من موافق موندن تو بودم در مدیریت برای دومی بود. در ضمن یه قرار بزار تا با هم صحبت کنیم
مملی: حتما در رفتنت تجدید نظر کن تو هم یه قرار بزار حرف بزنیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
آقا یه نظر!!!...بیاین تم سایت رو به افتخار چاپ کتاب جدید هری پاتر عوض کنید(یه جوری میگی تم انگار جورابه!!.... بنده ی خدا میدونی ساخت یک تم و آپلودش چه حوصله ای میخواد؟!!!) به نظر من که هر کاری از پس مدیران لایق...قوی...قشنگ...زیبا ...جادار...مطمئن...خوب...گل...نازنین...پرستو...لاله...گلاله....گلوله...گل....غیره ی سایت جادوگران بر میاد!!
من دو پيشنهاد دارم 1-براي گروهها چت جدا بگذاريد اي طوري ديگه براي يه حرف كوتاه مجبور نيستيم پست بزنيم. 2- يه بخش بگذاريد تا هركي در باره هرچي در مورد هري پاتر ميخواد نمايشنامه بنويسه بتونه به صورت سريالي بنوبسه.
البته يه راه هم هست كه به همه ناظرا پيشنهاد ميكنم ازش استفاده كنن!
وقتي روي حذف يا ويرايش راست كليك كنين و بعد open in new window رو بزني يه صفحه جديد باز ميشه.....وقتي توي يه صفحه ديگه هستين اين بهترين راهه! ديگه چند هزار بار نميرين به اون صفحه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]