جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (21 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نام : الکس پتیل
2- سن: 13
3- جنس: مرد
4- سال : سال سومی
5- گروه : ریونکلا
6- کویدیچ : خوب بازی میکنم
7- چوب جادو : دارای موی دم تک شاخ ، 12 اینچ ، نرم انعطاف پذیر
8- دسته جارو : آذرخش
9- علاقه ها: دفاع در برابر جادو سیاه
10 - توانمندیها : سرعت دو زیاد و دردسر ساز


دوست من از لیست شخصیت ها یک شخصیت که تویکتاب اسمش اومده رو بردار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/5 10:46:59
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان خودتون رو مطابق فرم زیر معرفی کنید
____________________________________________
.نام کامل:

گروه:

معرفی کوتاه( شامل علاقه ها و توانمندیها و عادات و کارهایی که این شخصیت تو کتاب کرده و کلا هر چیزی در مورد این شخصیت به ذهنتون میرسه)

________________________________________________-



**قسمت سوم خیلی مهمه حتما باید اونجا در مورد شخصیتتون توضیح بدید

**در ضمن از این به بعد شخصیتهای غیر هری پاتری تائید نمیشن مثل شخصیتهای ارباب حلقه ها یا کتاب های دیگه

** شناسه ها حتما باد فارسی باشن ( یعنی هری نه harry )

**همچنین اگه شخصیت شما توی کتاب نیست نیاید اسم خودتون رو به اول یک شخصیت کتاب اضافه کنین اگه مثلا می خواید خواهر هرماینی باشید نگید مریم گرینجر یا مینو گرینجر بلکه مثلا بگید هلنا گرینجر یعنی یک اسم خارجی بگزارید

** پست افرادی که به رنگ سبز در می یاد تائید شده هستند و دلایل تائید نشدن بقیه ی افراد در پایان هر پست ناظر مربوطه نوشته میشه

** از تکرار پست خود خود داری کنید مگر این که از تاریخ اون بیش از 3 روز گذشته باشه در غیر این صورت ممکنه برای تنبیه تائید شخصیتتون به تاخیر بیفته

** در قسمت ویژگی های فردی هر کاربر تائید شده قسمتی هست به نام ایفای نقش هری پاتری که داخل اون شخصیت هری پاتری فرد مذکور نوشته میشه این قسمت اصلا مهم نیست و اگر برای کسی نوشته بود بدون شخصیت جای نگرانی نداره .

** تغییر گروه به هیچ وجه انجام نمیشه

** اگر مایلید شخصیت خودتون رو عوض کنید باید با شناسه ی جدید این کار رو بکنید و حتما در معرفی برای شخصیت جدید شناسه ی قبلی خود رو ذکر کنید . اگر چیزی مغاییر با این مشاهده بشه ( یعنی فردی دو شناسه ی برای ایفای نقش داشته باشه) با متخلف برخورد میشه

**برای تعویض شناسه خودتون لطفا شناسه ای را که میخواهید در قسمت ویژگی های فردی به جای نام واقعی وارد کنید و بعد برای من پی ام بزنید. به محض دریافت پی ام و دیدن شناسه، شناسه شما رو تغییر میدم.
هر وقت نتوانستید با شناسه قبلی وارد سایت شوید نشان دهنده این است که شناسه شما عوض شده است و در این حالت شناسه جدید را امتحان کنید.
اگر در هر حال نتوانستید وارد سایت شوید از طريق پست الكترونيكي ( ايميل ) ثبت نام خود وارد شويد يعني به جاي شناسه ايميل را وارد كنيد و سپس دوباره به من پي ام بزنيد.




اخطار::::::: هر کسی که با یک شناسه ی نمایشی دیگه تائید شده باشه و بعدا اسمش رو عوض کنه حذف شناسه میشه در کل کسی که شناسه ی نمایشیش با اونی که باهاش تائید شده فرق داشته باشه از ایفای نقش اخراج میشه:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 14:28
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نام : ورینگتون
2- سن: 14
3- تاریخ تولد: 1371/12/25
4- جنس: مرد
5- سال : سال چهارم
6- رنگ چشم: سبز
7- گروه : اسلایترین
8- مو : سیاه
9- ظاهر کلی : 6شونه!
10- نام کامل: ورینگتون
11- کویدیچ :اصلشه
12- چوب جادو : وسطش سوسمار!
13- دسته جارو : فایر بالت
14- علاقه ها: کوییدیچ
15 - توانمندیها : کوییدیچ


از لیست شخصیت ها یک شخصیت که تو کتاب هست رو بردار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا ندارم ولی انگشت میزنم
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 06:12
نمایش جزئیات
آفلاین
چیزه!
من منصرف شدم از رفتن به ریونکلاو!
یعنی هر وقت خواستین ما رو بندازین توی یه گروهی؛ من رو توی همون گروهی بذارین که بابامو میذارین!
یعنی به احتمال قوی گریفیندور!
ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 21:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : هومان
نام خوانوادگي : مارلو ريدل
جنس : مرد
سال : 5 ساله فارغ التحصيل شدم .
گروه : اسلاترين
كوئيديچ : عالي - پست : جستجوگر
شغل : به والدمورت پيوستم و الان دارم توخونش زندگي ميكنم . اخيرا به محفل پيوستم وبراشون جاسوسي ميكنم .
توانمندي ها : اجراي درست و اصولي آواداكداورا ، كروشيو ، سكتوسمپرا و ....( در كل جادو ( سياه و سفيد ) )

هومان ريدل


از لیست شخصیت ها یک شخصیت که تو کتابه رو بردار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/3 10:34:37
اهميتي ندارد كه از كجا آمده ايم. مهم اينست كه به كجا ميرويم .


يك وبلاگ خفن www.lmc.mihanblog.com
هومان ريدل
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 20:53
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نام : جرج دیویس
2- سن: 16
3- جنس: مرد
4- سال : سال ششم
5- گروه : گریفیندور
6- کویدیچ : خوب بازی میکنم
7- چوب جادو : دارای پر ققنوس ، 11 اینچ ، نرم انعطاف پذیر
8- دسته جارو : پاک جارو 7
9- علاقه ها: دفاع در برابر جادو سیاه
10 - توانمندیها : بسیار قوی در درس دفاع در برابر جادوی سیاه


تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/3 11:37:50
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/5 0:53:36
ققنوس تنها موجود مجرد و جاودانه ی پروردگار
[size=large][color=990000]دارای نشان افتخار برای همراهی جادوگران سفید به خصوص دا?
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین

بابا ایول پروفسور!!!!

من حتما میرم یه شناسه دیگه میسازم میام با اون عضو یه گروه دیگه میشم!!!...حرفای خنده دار میزنیا پروفسور!!

در ضمن چندتا نکته هست:

الف-اگر چند نفر با یک ناظر یک تالار مشکل داشته باشن معلوم میشه که اشکال از ناظره...مخصوصا اینکه ناظر سابقه خوبی نداره!!

ب-من خودم پیشنهاد دادم به ناظر که یا خودشون برن از نظارت کنار یا اینکه ما از هافل بریم...بعد اخراجمون کرده؟!...فکر نکنم... اگرم کرده که چه بی جنبه!!

پ-درسته که ناظر تالار یه مدیره سایته...ولی یه مدیر ممکنه نتونه کارای یک ناظر رو به نحو احسنت انجام بده...نظارت فوت و فن هاش با مدیریت فرق داره...به اندازه کافی هم در این کار تجربه دارم!....البته کلا اصلا باید دید مدیرت هم خوبه یا نه که بحث بماند برای جاهای دیگه!


در کل حال و حوصله بحث نداریم مارو بزار بریم!!

در موردش با مدیران حتما صحبت میشه و نتیجش به اطلاع میرسه


ok!!!!(دامبل)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/2 23:22:57
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 12:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آلبوس دامبلدور:
به دلایلی بنده و دو نفر دیگر توسط مدیر محترم ریموس لوپین از هافل اخراج شدیم چون نمیتوانستیم با نظارت ایشان کنار بیاییم!

نقل قول:
آنیتا دامبلدور:
آقا ما هم بر اثر نساختن با ریموس جان(!) اخراج شدیم از هافلپاف!! و الان بی گروه می باشیم!!


شما از تالار اخراج شدید پس اجازه وارد شدن به گروهای دیگه رو هم ندارید مگر تا زمانی که ناظر هافلپاف اجازه برگشتن شما رو بده تا اون زمان میتونید با یه شناسه جدید دوباره خودتون رو معرفی کنید وگرنه که با همین شناسه در انجمنهای دیگه میتونید فعالیت کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 05:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اسلام علیکم!!
احوال شما؟؟!
خوبید ایشالا؟؟!
آقا ما هم بر اثر نساختن با ریموس جان(!) اخراج شدیم از هافلپاف!! و الان بی گروه می باشیم!!
ما رو هم به یکی از دو گروه راونکلاو یا گریفیندور بندازید. البته فکر کنم راونکلاو بهتر باشه! بابام رو هم بندازین راونکلاو، از دوریش دق نکنم!!
ممنون میشم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 04:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من دوباره ي دوباره اومدم.
خيلي پر روام نه؟
نام:كاترين
شهرت"ملكه ي مارها
:قدرت:جادوي سيا.پارسل تان.
علاقه: لرد تاريكي ((واي جان جيگرش رو بخورم)))) كوئيديچ.جادوي سياه .كشتن ماگل ها
از:خاندان با اصل و نسب اسليترين.
دير: اسليترين
خصوصيت ظاهري: زيبا/جذاب/زيبا/جذاب/زيبا/جذاب.....
سن:19 سال (به جون خودم سن واقعيمه)
خصوصيت ظاهري:مو شرابي. پوست سبزه.قد 57/1 . وزن 54 . چشمان سياه /درشت و جذاب.(ديگه هر چي از خوشگلي خودم بگم كم گفتم.
تيز بين . مهربون و دوست داشتني (خوداييش شبيه اسلسترينها هستم؟)
ولي عصباني ميشم لرد هم كه عاشقشم جلو دارم نيست(الاهي ملكت فدات بشه)



خیلی تیتیشی معرفی کردی ناز بشی , من شخصیتی که معرفی کردی رو نمیشناسم بهتره بری یک شخصیت از لیست برداری فکر کنم مثلا نجینی بد نباشه میتونی اون رو برداری و ملکه ی مارها هم باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/2/3 10:36:06
براي دامبلدور نازنين..