جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

50 کاربر(ها) آنلاین هستند (42 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
50
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
آلبوس عزیز من دیروز در خواست دادم ولی توجهی نکردید شاید ندیدینش خواهش کردم که من رو از اسلای به هافلپاف بفرستید من تو اونجا حتی یک پست هم نزدم ممنون میشم با تشکر .


اين كار به هيچ عنوان امكان پذير نيست...چون شما قبلا درخواست گروه اسلايترين رو داده بودين و براي همين نميشه گروهتون رو عوض كرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/9 17:39:20
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 7 آبان 1385 13:57
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
انگار اسلایترین به ما خوش نمیاد.
بهتره برم تو ریونکلاو
با اینکه اسمم اسنیپ هست ولی مگه دلیل قانع کننده ایه؟
سیریوس هم تو گروهگریفندور افتاد حالا من هم می خوام برم تو ریونکلاو.

ممکن هست؟
_________________________________________________________

نام: توبیاس اسنیپ

قد: 1متر و 75 سانتی متر

رنگ چشم:آبی

گروه: ریونکلاو

القاب:توبی جون

نقشش در کتاب: همچین بگی نگی نخودی بوده ولی باید بگم من پدر سوروس اسنیپ هستم.

تحصیلات: تا فوق لسانس جادوگری رفته ام

تاریخ تولد: 21/10/1950

سن:55 سال

نام کامل: ته به یوس وراگولوس اسنیپ

شغل: من هم معجون سازم و یک زمانی هم کتاب خانه ای رو به عهده داشتم.



امکانش نیست . تغییر گروه داده نمیشه
__________________________________________________________

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/7 14:32:24
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
آفلاین
من هوچ هستم مادام رولاندا هوچ من تا اونجا که فهمیدم نقشی رو که به خاطر عدم ورود به سایت از من گرفتید رو هنوز به کسی ندادید می تونم باز نقشم رو داشته باشم؟
نقشم هم مادم رولاندا هوچ بود اگر لازمه بگید تا باز مشخصات بدم

این شخصیت رو دوباره معرفی کن و گروهت رو حتما بنویس(قبلا در گروه راونکلاو تایید شدی اگه گروه دیگه ای رو میخوای باید دوباره یه شناسه جدید بسازی)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوچ در 1385/8/6 23:56:36
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/7 12:24:16
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 22:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من مطمئنم که هیچ کس این نقش بر نداشته مگرنه وقتی روی ریگولوس بلک کلیک میکردم نام خودم باز نمیشد اگر ممکنه پس لیست شخصیتهای گرفته شده ویرایش دوم مهر را یک بررسی بکنید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من کی هستم
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 20:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشید من هر چی خواستم تو اسلای پست بزنم دیدم اصلا گروه خوبی نیست و تازه اصلا توش پست نزدم ممنون میشم اگر من رو به هافلپاف بفرستید . با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/8/6 21:00:18
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 19:05
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
انگار اسلایترین به ما خوش نمیاد.
بهتره برم تو ریونکلاو
با اینکه اسمم اسنیپ هست ولی مگه دلیل قانع کننده ایه؟
سیریوس هم تو گروهگریفندور افتاد حالا من هم می خوام برم تو ریونکلاو.

ممکن هست؟
_________________________________________________________

نام: توبیاس اسنیپ

قد: 1متر و 75 سانتی متر

رنگ چشم:آبی

گروه: ریونکلاو

القاب:توبی جون

نقشش در کتاب: همچین بگی نگی نخودی بوده ولی باید بگم من پدر سوروس اسنیپ هستم.

__________________________________________________________

خلاصه ممنونمی شم اگه منو بندازین تو هافل
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب ناظر عزیز فرانک لانگ باتم که گرفته نشده!!!!
نام: فرانک لانگ باتم
سن: 37 سال
نسبت فامیلی: من با بلک ها فامیلم (بلاتتریکس دختر دایی شوهر عمه ام هستش)
متخصص : ذهن روبی
دفاع در برابر جادوی سیاه
معجون سازی
تغییر شکل
شغل: کارآگاه وزارت خونه و عضو محفل ققنوس
قدرت های جادویی: جانور نما
رنگ مو: سیاه بلند
رنگ چشم: قهوه ای
قد:177m
وزن: 60 کیلو
رنگ پوست: سبزه
چوبدستی: 30.5cm از جنس چوب درخت خاس و پر ققنوس
حیواانات خانگی: ققنوس و یک اسب تک شاخ به همراه یک سگ
وضعیت مالی: مرفه
اصیلزاده
فعلا توی سنت مانگو بستری هستم ولی بزودی میام بیرون تا حال این لرد سیاه و بلاتریکس بدجنس (دختر دایی شوهر عمه ام) را بگیرم. فقط مامان جونم باید هوای نویل رو داشته باشه!!!!!!!!!!!

گروه تحصیلی در هاگوارتز:ترجیحا اسلیترین اگر نشد گریفیندور

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/6 17:35:33
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر محترم وقتی من روی ریگولوس بلک کلیک میکنم ویژگیهای شخصی خودم باز میشه ولی نمیتونم توی هیچ کدوم از انجمن ها بپستم آخر سر نفهمیدم من کجای کارم عضو انجمن ها هستم یا نه خواهشن یک توجه کوچولو ریزه میزه بفرمایید

شما الان عضو سایت هستین ولی وارد ایفای نقش نشدین برای همین توی هیچ کدوم از انجمنهای اون نمیتونید پست بزنید برای وارد شدن به ایفای نقش یکی از شخصیت های کتاب رو انتخاب کن و خودت رو توی این تاپیک معرفی کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/6 15:54:59
من کی هستم
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 6 آبان 1385 01:35
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: فرانک لانگ باتم
سن: 37 سال
نسبت فامیلی: من با بلک ها فامیلم
متخصص : ذهن روبی
دفاع در برابر جادوی سیاه
معجون سازی
تغییر شکل
شغل: کارآگاه وزارت خونه و عضو محفل ققنوس
قدرت های جادویی: جانور نما
رنگ مو: سیاه بلند
رنگ چشم: قهوه ای
قد:177m
وزن: 60 کیلو
رنگ پوست: سبزه
چوبدستی: 30.5cm از جنس چوب درخت خاس و پر ققنوس
حیواانات خانگی: ققنوس و یک اسب تک شاخ به همراه یک سگ
وضعیت مالی: مرفه
اصیلزاده
فعلا توی سنت مانگو بستری هستم ولی بزودی میام بیرون تا حال این لرد سیاه و بلاتریکس بدجنس (دختر دایی شوهر عمه ام) را بگیرم. فقط مامان جونم باید هوای نویل رو داشته باشه!!!!!!!!!!!

گروه تحصیلی در هاگوارتز:ترجیحا اسلیترین اگر نشد گریفیندور

دوست عزیز از لیست شخصیتها یه شخصیت گرفته نشده را انتخاب کن.موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط siriusblack در 1385/8/6 11:22:17
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/6 12:16:07
ice_hermion20
ارسال شده در: جمعه 5 آبان 1385 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین
salam doste man omidvaram halet khob bashe

nam:hermion20

namekhanevadegi:ice

jenc:khanom

sen:15

madrese jadogaran

alagham:harypater

فارسی تایپ کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/6 12:20:07