جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

79 کاربر(ها) آنلاین هستند (73 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
78
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 اسفند 1386 11:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خب به نظر من مرگ چیزه بدی نیست تو زندگی هر کسی مرگ هست حتی ولدمورت هم نمیتونه از مرگ فرار کنه به نظر من بد تر از مرگ نا امیدی و یاس .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 22 دی 1386 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
مرگ كه بد نيست ولي به نظر من يك چيزي هست كه اند (end) بد بودنه : شرمندگي ابدي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 21 دی 1386 23:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من مرگ هم آغاز و هم پایان.چیز بدی نمی تونه باشه چون یکی از مراحل زندگیه.مثل از جوانی به پیری رفتن.سخت نیست پس هر چیزی می تونه سخت تر از مرگ باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Can You Forgive Me Again, You're My One True Friend, And I Never Ment To Hurt You

[url=http://meadowsisadorc.livejournal.com/profile]حقایق ت
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 21 دی 1386 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من مرگ اصلا چیز بدی نیست!!!!اگر بخوایم بد فرضش کنیمو یه چیز بد از مرگو نام ببریم بد تر از مرگ همونه که آبرفورث گفت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 21 دی 1386 05:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به دظر من بدتر از مرگ عذاب وجدان ...کاری که ادم در موردش عذاب وجدان پیدا کنه..و برای بعضی از ادم ها رویارویی با حقیقت بدترین چیزه حتی خیلی بدتر از مرگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 21 دی 1386 04:51
نمایش جزئیات
آفلاین
بدتر از مرگ اینه که نخوای زنده باشی و زندگی کنی.
وقتی آدم از زندگی کردن متنفر بشه ، زندگیش میشه جهنم که از صد بار مردن هم بدتره.
زندگی بدون عشق یعنی بی هدف بودن. وقتی هدفی نداری و دلیلی واسه بودن (البته این در صورتیه که خدا فراموش بشه) حتما بدتر از مرگه.
وقتی دوستی نداشته باشی و تنها باشی یعنی عذاب الیم ، که باز هم به نظر من بدتر از مرگه.

همه اینا بدتر از مرگه. ( به نظر من)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 20 دی 1386 15:43
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بد تر از مرگ يكي نكته ي كنكوري بالاست يكي ديگشم عشق شكست خورده نه زندگي بدون عشق!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر ابهت و فراگير!!!!!
ميجنگيم تا آخرين نفس !!!!
ميجنگي
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 20 دی 1386 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر جواب این سوال را باید هرکسی برای خودش بده.و مربوط می شه به اینکه ما چگونه درباره مرگ فکر کنیم.یعنی وقتی من از مرگ نترسم و حاضر باشم انرا در اغوش بگیرم خوب حتما چیزهایی بدتری در دنیا برام به وجود می اید که از ان بدتر است.
خوب اگه از بپرسید می گم شاید ترس از مرگ از خود مرگ بدتر باشه.اینکه انسان فکر هر لحظه بمیره خیلی وحشتناکه.صد در صد ما باید به مرگ هم فکر کنیم و تا حد ازش بترسیم ولی نه اینکه همه کاری کنیم تا یک لحظه بیشتر زندگی کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آفتاب است و بیابان چه فراغ
نیست در آن نه گیاه و نه درخت
غیر آوای غرابان دیگر
بسته هر بانگی از این وادی درخت
در پس پرنده ای ا
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 20 دی 1386 08:53
نمایش جزئیات
آفلاین
در اینجا اکتفا میکنیم به صحبت دامبلدور با هری در کتاب محفل ققنوس(جلد سه):
در سازمان اسرار دری هست که همیشه قفله،در اونجا چیزی نگه داری می شه که مقداره زیادی در تو هست و در ولدمورت ذره ایی نیست و این نیروی توست،این که می تونی کسی رو دوست داشته باشی(البته این از روی کتاب نیست بلکه از اون چه یادم بود نوشتم)
ودر جایی که دامبلدور با ولدمورت دوئل میکنه ولدمورت به اون میگه هیچ چیز بد تر از مرگ نیست.
ودامبلدور در پاسخ به اون میگه:چرا بدتر از مرگ هم وجود داره.
در کل منظورش این بود که بد تر از مرگ،زندگی بدون عشقه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال دامبلدور در 1386/10/20 8:59:06
اینجا جهان آرام است

من پرسیوال دامبلدور،سوگند یاد می
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 شهریور 1386 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
زندگی پدیده ای ایستا نیست!تنها دو گروه نمی توانند افکار خود را عوض کنند دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان! اورت دیرکسن

به نظر من طرد شدن از یک مکان خیلی سخته! نفس کشیدن تو جایی که قدرتو ندونن از بوسه ی دیوانه ساز هم بدتره!شیلر می گوید آنچه توفان با هوا انجام می دهد نا امیدی با با روح و جان آدمی می کند. کنفوسیوس ، حکیم چینی می گوید نداشتن شکیبایی در مسائل کوچک نقشه های بزرگ را ناکام می کند! الکساندر دوما می گوید بدترین غم ها شک و تردید است!مادر ترزا می گوید برای انسان هیچ فقری بالاتر و سخت تر از تنهایی نیست!دیل کارنگی می گوید برای رسیدن به آرامش باید دری آهنین به روی گذشته و آینده کشید و تنها به حال اندیشید!آنو نیموس هم می گوید هر چیز با ارزشی ارزش انتظار کشیدن دارد!
و من فکر می کنم منظور من رو همه تون فهمیده باشید!بله! نا امیدی،عدم شکیبایی، شک و تردید،تنهایی،عدم آرامش و انتظار برای یک چیز با ارزش بدتر از مرگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده