خب پس با این شاخه ها موافقید همه البته من که دیدم ایده یعنی همون زدن تاپیک در نتیجه این دو تا یکی هستن تقریبا و بدترین ها رو هم انتخاب کنیم برای بدترین جادوگر و بهترین جادوگر یه رنک اختصاصی میزاریم که باید اون یک ماه داشته باشه و ماه بعد به نفر بعدی تحویل بده. در نتیجه نهایی شده میشه: 1- بهترین نویسنده در بحث های هری پاتر ( خارج رول پلینگ ) 2- بهترین نویسنده در رول پلینگ 4- بهترین عضو تازه وارد 5- زننده بهترین پست 6- زننده بهترین تاپیک 7- بهترین جادوگر ماه که شامل همه موارد بالا به طور کلی میشه و بدترین های بالایی بازم باید افراد دیگه ای در نظر سنجی رای بدن به بیست رسید شروع میکنیم. و فکر کنم با این قضیه میشه فروم رو از این وضعیت پستای الکی نجات داد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
ببین من یه جمع بندی مینویسم از اینایی که نوشته شده و یه چیزاییم از خودم اضافه میکنم : 1- بهترین نویسنده در بحث های هری پاتر ( خارج رول پلینگ ) 2- بهترین نویسنده در رول پلینگ 4- بهترین عضو تازه وارد 5- زننده بهترین پست 6- زننده بهترین تاپیک 7- دهنده بهترین ایده ماه 8- بهترین جادوگر ماه که شامل همه موارد بالا به طور کلی میشه یعنی به نظر من اون مورد آخری باید شامل همه موارد به طور کلی باشه و یه رنک اختصاصی برای مورد آخری در نظر میگیریم خب حالا بدترین ها رو هم بزاریم یا نه؟ یعنی بدترین عضو و غیره و غیره؟ به کسی برنمیخوره؟ کلاه بوقی میزاریم رو درجشا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هوم . ... به نظر من بهتره این جوری باشه : 1- بهترین عضو فعال سایت در زمینه غیر از رول پلینگ . منظورم کسایی که توی بخش هایی مثل تالار اصلی یا تالار اسرار فعال هستن و مخ اعضا را برای فکر کردن به کار میگیرن !
2- بهترین نمایش نامه نویس ! 3- بهترین عضو در رول پلینگ ! 4 - و در نهایت از همه مهمتر جادوگر ماه ! که بهتره از هر رشته ای یه نفر باشه و اون افراد با هم رقابت کنن ! ============================= در ضمن یکی اینجا پیام داده بود که هر کس در هر رشته ای بهترین شد در آواتارش یه علامتی زده بشه تا اعضا بدونن ! من هم با این کار موافقم و معتقدم که باعث تشویق میشه ! البته اون علامت نباید هیچ وقت پاک بشه از آواتار طرف ! و برای اینکه شلوغ هم نشه مثلا به ازای هر سه بار جادوگر ماه شدن یه علامت خاص بهش میدیم مثلا یه ستاره طلایی !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي