جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  42 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  119 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  189 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  292 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم چی جوری یک مهمان توی ایفای نقش پست زده( خبرگزاری امپراطوری) ولی به هر حال این کار رو کرده و به صورت کاملا عقده ای وار و مریض گونه دو جمله در مورد تاب شش نوشته خوب حالا اگه اینا درست باشن من که اون فرد رو نمیبخشم
از طرفی شما هم مقصر هستید چرا آخه برای یک مدت ورود به سایت رو محدود نمیکنید اگه کسی عضو نشه چیزی نمیشه که چون بعضی ها کتاب رو میخونن و از همه جا بی خبر می یان سریع در مورد کتاب نظر میدن
در ضمن من نمیتونم تا وقتی که کتاب رو نخوندم به سایت سر نزنم که
حالا نمیدونم این فرد همونیه که کرام میگن یا نه ولی تو رو خدا یک فکری بکنین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 15:12
نمایش جزئیات
آفلاین
خواهشا به نظرات قسمت اخبار هم رسیدگی بشه. مطالب واقعا کلیدی در این قسمت فاش شده که امیدوارم فقط در حد یه شایعه باشه.
نمیدونم پست مناسبی زدم یا نه ولی بهتره یه مکانی تعیین بشه که این گونه موارد سریعا به اطلاع مدیران و ناظران مربوطه برسه .
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
اخطار

بعضيها فكر كردن ما شوخي داريم و بلاك به اون گندگي بيخوده!!!!
ملكه جارنيس حذف شناسه شد!!!
به همين راحتي!!...به علت افشاي برخي از مسايل كتاب((گرچه مقداري هم اشتباه داشت در حرفاش))

براي بار آخر
از دوستان خواهشمندم كه مطالب كتابو افشا نكنن چون به ضرر خودشون و شناسشونه

اين تصميمي هست كه همه مديران با هم گرفتند
با تشكر كرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 11:51
نمایش جزئیات
آفلاین
ويچ كينگ عزيز
بالاترين مقام مديريتي در حال حاضر مگ گونگال ميباشد

سوسك عزيز
در مورد ارباب حلقه ها هم بارها من و بقيه مديران نظراتمونو گفتيم...ديگه تكرار مكرات ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 10:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من تقاضا دارم بدونم در حال حاضر بالاترين مقام مديريتی اين سايت کيه؟
در خصوص تغيير در يکی از بلاک ها می خوام باهاش صحبت کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 10:41
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا مديران با درخواست اعضاي لوتر رو در انجمن جادوگر ماه جواب ندادن؟ من چند بار بايد بيام اينجا پيام بد يادآوري كنم؟
در ضمن يك نكته: در يكي از تايپيك هاي گريفندور يك انسان ×××توهين××× اومدي قسمتي از قضاياي كتاب هري پاتر رو گفته كه انشاء الله خدا بزنه توي كمرش. يك بار ايليدان اومد لو داد (توي مسنجر) حالا هم اين اومده اينجا لو داده...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلطان سوسك بي همتا!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 10:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر شما كاملا متينه جناب كرام.
ولي فكر نمي كنم كسايي كه دارن كتاب رو مي خونن 1 ماه طول بدن.
2 هفته ديگه فكر كنم بشه چنين تاپيكي رو باز كرد
در هر صورت نظر -نظر مديران هست.ما مطيع هستيم ولي كسايي كه دارن كتاب رو مي خونن مي فهمن من چي مي گم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Remember, if the time should come when you have to make a choice between
what is right and what is easy
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 07:49
نمایش جزئیات
آفلاین
اماي عزيز
پستا كه بيخور پاك نميشه..الكي هم كم نميشه!!...من خودم چندتا پست بيربط شمارو از تالار اسرار پاك كردم((دو يا سه تا پستو فكر كنم))..در ضمن با افزايش پست به كسي مدال نميدن!!..سيستم رنكينگ هم برداشته شده پس جاي نگراني نيست

Gandalf The White عزيز
در حال حاظر بنده با اين تاپيك شخصا مخالفم..نظر بقيه مديرانو نمي دونم
دليل من اينه:در حال حاضر افراد مختلف كتابو به صورتهاي مختلفي خوندن..يكي 5 فصل..يكي 10 فصل خونده..در نتيجه در حال حاضر زدن تاپيك بي مورد

چنانچه گروه ترجمه... كتابو ترجمه كنه...تاپيكي زده ميشود و در مورد مواردي كه گروه ترجمه ‏‏ترجمه كردن ...بحث ميشود((يعني همگام با گروه ترجمه پيش خواهيم رفت))

از ببر عزيز هم به خاطر لطفي كه به سايت جادوگران دارند..بسيار سپاس گذاريم

با احترام كرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 27 تیر 1384 03:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

دوستان عزیز!

بابت پیش فروش می تونید با ای میل زدن به آدرس: info.zohreh@gmail.com و دادن یه شماره تماس خیالتون رو راحت کنین. عزیزانی که ثبت نام کنن 30 درصد در این مرحله تخفیف دارن.
در ضمن سعی می کنیم که با مساعدت وزارت ارشاد کتاب رو در حداکثر 45 روز به صورت کامل و در یک مجلد تقدیم کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرهنگ جادویی هری پاتر را از دست ندهید!
خرید کتاب
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 تیر 1384 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من پيشنهاد مي كنم يك تاپيك براي كسايي كه كتاب رو دارن مي خونن و دوست دارن در موردش با هم صحبت كنن باز كنيد.
خيلي سخته كه نمي تونم در مورد وقايع در حال وقوع در كتاب حرف بزنم.
خصوصا فصل 2

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Remember, if the time should come when you have to make a choice between
what is right and what is easy