جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

115 کاربر(ها) آنلاین هستند (102 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
115
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
قاطع ترین رنک سال میرسه به بلیز زابینی!!

واقعا بهت تبریک میگم بلیز!
تا حالا نشده بود با این همه اختلاف یکی ترین بشه!!
امیدوارم بازم از این رکورد ها بشکنی و البته مهم تر از همه امیدوارم که چون این رنک رو گرفتی فعالیتت تویه غیر رول کم نشه!

ان شاء الله!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: شنبه 27 اسفند 1384 01:38
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز خوبه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: جمعه 26 اسفند 1384 17:10
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه رای به بهترین نویسنده در مقاله ها باشه هری تپلو اما اگه نه بلیز زابینی (لطفا اگه جای مقاله ها این جا نیست رای منو جایی که جاش وارد کنین)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: شنبه 20 اسفند 1384 01:40
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشكر از كساني كه شركت كردند لطفا ديگه پست نزنيد

بليز زابيني:8 راي

مونتاگ:3 راي

راي گيري تا 26 اسفند ادامه داره و شما بايد در نظر سنجي بالاي تاپيك شركت كنيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: جمعه 19 اسفند 1384 23:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من اومدم به بلیز زابینی رای بدم و یک متن دفاعیه خوبم بزنم پاش ولی می بینم دوستان بهتر گفتن پس من خفه خون میگیرم و میگم واقعا هر چی از بگم کم گفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من کی هستم
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: یکشنبه 14 اسفند 1384 20:15
نمایش جزئیات
آفلاین
only negin_ata

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: شنبه 13 اسفند 1384 22:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من به بیلز زابینی رای میدم چون دلایلش خیلی منطقی و خوبه و خیلی خوب بحث راه میندازه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: شنبه 13 اسفند 1384 12:12
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من بلیز زابینی!!
چیزی که به نظر من در اینجور فعالیتها مهم هستش،دو چیزه:1.منطقی بحث کردن که من از بلیز زابینی عزیز یه پست و بحث غیر منطقی در مدت زمانی که عضو شدم ندیدم.2.بوجود آوردن بحث!اگه بلیز عزیز توی هر تاپیکی یه پست میزد و نظرشو میگفت و دیگه به اون تاپیک هم سر نمیزد،من غیر ممکن بود او رو لایق این رنک بدونم.همیشه اگر من در جایی شروع به بحث میکردم بلیز عزیز میومد و باهام در آنها مخالفت میکرد(خیلی نادر هستش که بلیز عزیز با من موافقت کنه توی چیزی!).من هم در دفاع از نظرم برمیومدم و بلیز نیز همینطور!اگر اینکار رو نمیکردیم بحثی وجود نداشت!چون به نظر من بحث یعنی گفتن نظر و دفاع از اون!اگه بری که فایده نداره!اون موقع چی یاد میگیریم؟هیچی!ولی با اینجور بحثها همیشه یه نکته واضح تر میشه که بقیه میتونن ازش استفاده کنن.
از دوستانی مثل مونتاگ که در بحثها شرکت میکنند کاملا ممنونم.
یادمه توی یه تاپیک مونتاگ و بلیز و حتی بلید عزیز با من نشستیم به بحث!بحث این بود که چرا سنگ جادو میخواست وقتی که هوروکس داشت!ما همون اول داستان جواب این رو دادیم ولی بحث مسیرش تغییر کرد.ما داشتیم در مورد تموم شدن یا نشدن سنگ بحث میکردیم.به نظر خودم بهترین بحثی بود که کرده بودم.کلمه به کلمه کتاب و ترجمه و حرفهای دوستان گیر میدادیم و بحث میکردیم تا جایی که کرام عزیز هم که زیادی فعال بودن تاپیک رو دیده بود اومد و یه پست زد!یادش بخیر!!!اول من شروع کردم به جواب دادن و بعد بلید اومد و گفت نه!!حرفهات غلطه و بعد مونتاگ اومد و بعد بلیز عزیز!ولی بعد مونتاگ عزیز بعد از دو سه پست دیگه چیزی ننوشت.بعد بلید رفت و من رفتم.ولی بلیز موند تا تاپیک از مسیرش منحرف نشه و بحث ادامه پیدا کنه!این یعنی برای جایی که پست میزنه خیلی ارزش قائل هستش.
این همه گفتیم که بگیم بلیز عزیز بهترینه در بحثهای هری پاتری!
شما هم همین رو بگید!
مرسی
آرتیکوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: جمعه 12 اسفند 1384 20:41
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کنم مونتاگ از همه بهتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مگه آدم باید همیشه امضا داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)
ارسال شده در: پنجشنبه 11 اسفند 1384 21:25
نمایش جزئیات
آفلاین
بلیز زابینی از نظر من...

چون دلایلی که در مباحث هری پاتری بیان می کنند عالی و منطقی است تا جایی که مدیران هم شاید نتوانند چنین دلایل منطقی ای ارائه بدن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img]http://www.filelodge.com/files/room24/643657/ImageUTYU.GIF[/im