واقعا بهت تبریک میگم بلیز! تا حالا نشده بود با این همه اختلاف یکی ترین بشه!! امیدوارم بازم از این رکورد ها بشکنی و البته مهم تر از همه امیدوارم که چون این رنک رو گرفتی فعالیتت تویه غیر رول کم نشه!
رای من بلیز زابینی!! چیزی که به نظر من در اینجور فعالیتها مهم هستش،دو چیزه:1.منطقی بحث کردن که من از بلیز زابینی عزیز یه پست و بحث غیر منطقی در مدت زمانی که عضو شدم ندیدم.2.بوجود آوردن بحث!اگه بلیز عزیز توی هر تاپیکی یه پست میزد و نظرشو میگفت و دیگه به اون تاپیک هم سر نمیزد،من غیر ممکن بود او رو لایق این رنک بدونم.همیشه اگر من در جایی شروع به بحث میکردم بلیز عزیز میومد و باهام در آنها مخالفت میکرد(خیلی نادر هستش که بلیز عزیز با من موافقت کنه توی چیزی!).من هم در دفاع از نظرم برمیومدم و بلیز نیز همینطور!اگر اینکار رو نمیکردیم بحثی وجود نداشت!چون به نظر من بحث یعنی گفتن نظر و دفاع از اون!اگه بری که فایده نداره!اون موقع چی یاد میگیریم؟هیچی!ولی با اینجور بحثها همیشه یه نکته واضح تر میشه که بقیه میتونن ازش استفاده کنن. از دوستانی مثل مونتاگ که در بحثها شرکت میکنند کاملا ممنونم. یادمه توی یه تاپیک مونتاگ و بلیز و حتی بلید عزیز با من نشستیم به بحث!بحث این بود که چرا سنگ جادو میخواست وقتی که هوروکس داشت!ما همون اول داستان جواب این رو دادیم ولی بحث مسیرش تغییر کرد.ما داشتیم در مورد تموم شدن یا نشدن سنگ بحث میکردیم.به نظر خودم بهترین بحثی بود که کرده بودم.کلمه به کلمه کتاب و ترجمه و حرفهای دوستان گیر میدادیم و بحث میکردیم تا جایی که کرام عزیز هم که زیادی فعال بودن تاپیک رو دیده بود اومد و یه پست زد!یادش بخیر!!!اول من شروع کردم به جواب دادن و بعد بلید اومد و گفت نه!!حرفهات غلطه و بعد مونتاگ اومد و بعد بلیز عزیز!ولی بعد مونتاگ عزیز بعد از دو سه پست دیگه چیزی ننوشت.بعد بلید رفت و من رفتم.ولی بلیز موند تا تاپیک از مسیرش منحرف نشه و بحث ادامه پیدا کنه!این یعنی برای جایی که پست میزنه خیلی ارزش قائل هستش. این همه گفتیم که بگیم بلیز عزیز بهترینه در بحثهای هری پاتری! شما هم همین رو بگید! مرسی آرتیکوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور
ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)
[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: بهترين نويسنده در بحث هاي هري پاتري(غير رول پلينگ)