جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

55 کاربر(ها) آنلاین هستند (34 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
54
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  27 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  361 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 21:26
نمایش جزئیات
آفلاین
من قبلا درباره آخرین جاودانه ساز نظرم رو گفتم.

اگر به کتاب "کوییدیچ در گذر زمان" نگاه کنید در قسمت مربوط به توپ طلایی درباره تاریخچه اون و مخترعش نوشته. مخترع توپ طلایی در "دره گودریک" زندگی میکرده.

به نظر من آخرین جاودانه ساز یه توپ طلاییه که هری با قابلیتهایی که به عنوان یه جستجوگر داره میتونه اون رو بگیره.




ویرایش پرسی ویزلی :
جمع بندی این تاپیک در اینجا زده شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1387/4/2 13:45:06
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=181728#forumpost181728
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 20:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من می گم اگر قرار باشه دم باریک دینش رو به هری بده دو حالت بیشتر نداره!! یا باید گری بک رو با اون دست نقرهای بکشه یا اگر نجینی جان پیچ باشه (که من شک دارم) اون نابود کنه!ام نمی دونم آخرین جان پیچ نجینی یا ...!؟ به هر حال 7 روز مونده!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 20:29
نمایش جزئیات
آفلاین
روفس عزيز اصلا قرار نيست كه خود ولدي توي بدن يه موجود زنده بمونه بلكه ميخواد اون قسمت خاص از روحشو نگه داره ضمنا دامبلدور تو كتاب 6 به صراحت به هري گفت كه حدس ميزنه نجيني يه جاوانه سازه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منتظريم...
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 20:23
نمایش جزئیات
آفلاین
هوريس عزيز با كمال احترامات من با شما مخالفم چون خود لردولدرمورت در كتاب 4 ميگويد نميتونستم تو بدن حيوانات زنده باشم چون انها نابود ميشوند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا توسط مدیر برداشته شد
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميگم آخرين جاودانه سازي كه هري موفق ميشه نابودش كنه نجينيه چون كه ولدي دوست داره اون كنار خودش باشه شايد چون يه حيوونه و ميتونه حركت كنه و يا براي خودش دردسري درست كنه و همين كه اون پيش ولديه باعث ميشه كه نابود كردنش مشكل تر بشه و احتمالا تنهايي نميتونه نابودش كنه و مثلا با كمك يه جاسوس مثل اسنيپ و يا حتي پيتر كه چون مديون هريه بتونه اونو نابود كنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوريس در 1386/4/23 20:25:04
منتظريم...
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
مطمئنا آخرین جاودانه ساز نمی تونه مال گودریک گریفندور باشه چون:

تنها وسیله ی باقی مانده از اون شمشیر گریفندوره که همون طور که دامبلدور اشاره کرد ولدمورت می خواست بیاد تو هاگوارتز درس بده تا هم به اون شمشیر دست یابی پیدا کنه و هم انواع جادوی سیاه رو به دانش اموزان یاد بده (البته بعید نیست رولینگ یهو یه چیزی در بیاره بگه این مال گریفندوره)

البته کرونوس کبیر عزیز زیاد نمی شه به پیش گویی اعتماد کرد چون همون طور که دامبلدور گفت ولدمورت خیلی به پیش گویی اهمیت می ده ولی خیلی از پیش گویی به نتیجه نرسیدن اما...

بعید نیست اخرین هورکراکس متعلق به راونکلاو باشه

در ضمن مار ولدمورت... اون احتمال جان پیچ ۵۰٪ چون همون طور که دامبلدور اشاره کرد حیوانات اونقدر قوی نیستن که بتونن قسمتی از روح فردی رو در خودشون نگه داری کنن البته با اون جادوی سیاه پیشرفته ای که ولدمورت بلده بعید نیست یک کاری با ماره کرده باشه که زنده بمونه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
منم دوس دارم نظرمو بگم. اینکه ولدمورت هری رو هورکراکس کنه منطقیه به این دلیل :
ازپیشگوویی میشه فهمید بالاخره یا هری زنده میمونه یا ولدمورت.
1. اگه هری بمیره ؛ ولدمورت فقط یک شیشم روحشو از دست داده و این قابل قبوله.
2.اگه هری زنده بمونه ولدمورت مطمئنه که تا وقتی اون زنده س هورکراکسش هم امنه. و به دلیل تنها ضعف ولدمورت (ترس از مرگ) نمیتونه فکرشو هم بکنه که هری خودکشی کنه
یه جورایی شبیه داستان مردیه که از برج ایفل بدش میومد ولی همیشه توی برج ایفل ناهار میخورد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سخت ترین انتخاب : انتخاب بین انچه درست و انچه اسان است


تصویر تغییر اندازه داده شده
>
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 10:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من آخرین جاودانه ساز خود هری است.


دوست عزیز،برای این حرف باید دلیل کامل بیاوری و همینطوری به صورت مسنجری نیایی یک پست بزنی!با دلیل محکم بیا اعلام کن تا روش بحث بشود..این پست تا 48 ساعت آینده پاک خواهد شد.!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/23 11:02:41
Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: جمعه 22 تیر 1386 22:57
نمایش جزئیات
آفلاین
تذکر و پیشنهاد:

پست khaham عزیز پاک شد!

لطف کن و از این به بعد نظر دیگران را تایید نکن و اونو به عنوان یک پست قرار نده!می اینجا نمیخواهیم ببینیم چند نفر با یک نظر موافق هستند که!ما اینجا میخواهیم نظریات مختلف رو داشته باشیم و رو اونا بحث کنیم!ممنون!

دین توماس عزیز!شما هم نیازی نیست که نظراتتان را در تگ اسپویل قرار دهید..این تگ فقط مخصوص خبرهای رسمی است،پس لطفا از دفعه دیگر عادی بنویس!
لی جردن عزیز!شما پستات خوب است ولی یک مقدار قاطی هستند!اگر بتوانی پستات را جدا از هم و یک مقدار سازمان دهی تر کنی خیلی خوب میشود..برای هر کدام جدا دلیل بیار و هر کدام را در پاراگراف جدا بنویس!


پست This is St.M the Great هم پاک شد!

سعی کن هر موقع میخواهی هر نظری بدهی ابتدا نظرات دیگر را بخوانی تا شاید آن چیزی که میخواهی مطرح کنی قبلا گفته شده باشد و دیگر نیازی به گفتن دوباره شما نباشد!من خودم بارها سر این مساله بحث کرده ام و الان هم میگم که لرد هیچوقت جان پیچش را نمیفرستد جلوی دامبلدور و انم شخصی که دامبلدور قطعا با او رابطه داشته باشد!دامبلدور همانطور که تشخیص جان پیچ های قبلی برایش راحت بود،راحت میتوانست متوجه این موضوع شود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: آخرين جاودانه ساز
ارسال شده در: چهارشنبه 20 تیر 1386 22:51
نمایش جزئیات
آفلاین
من میگم آخرین جاودانه ساز یا مال گریفه یا راونکلاو
چون هری همش آخره کتاب 6 اینو تکرار میکرد.
پس باید ببینم از این 2 گروه چی در میار. شاید یه چیزه مشترکه بین این 2تاست.
شاید کلاه گروه بندیه!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه