جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
اسنیپ یار وفا دار دامبلدور است
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 خرداد 1386 15:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من تو یه تاپیک شبیه این هم گفته بودم که دامبلدور نمرده یعنی اون صحنه ی مرگ کاملا از قبل طراحی شده برای فریب مرگ خوار ها و ولدمورت این طوری ولدمورت اعتماد بیشتری نسبت به اسنیپ پیدا میکنه وشاید خیلی از اسرار خودش رو به دوست وفادارش(از نظر خودش)که قبلا کسی از اونا خبر نداشته رو باز گو کنه
فکرش رو بکنید اگه این مرگ یه نقشه بوده که به نظر من است چه منافعی برای ارتش سفید داره وچه چیز هایی که برای مبارزه با ولد مورت به دست نمیارند
چیزی که تو این ماجراها خیلی دوست دارم بدونم اینه که اگه اسنیپ خائن نباشه بالاخره این دشمنیشون با هری تموم میشه یا نه؟؟؟
من در اخر کتاب صحنه ی بغل کردن هری واسنیپ رو میبینم (اشتی میکنن)
شما رو نمیدونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هری پاتر واقعیت بزرگی است که نمیتوان ان را ندیده گرفت :
یه دسته تقد?
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 خرداد 1386 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
صحنه مرگ دامبلدور یک نقشه کاملا حساب شده از قبل بوده.چرا دامبلدور به کار های اسنیپ و دراکو بی اعتنایی میکرد؟چرا اون شب هری رو به غار برد .چرا سالهای پیش نرفت؟اون امسال میخواست هری رو با ولدی آشنا کنه.ولی چرا حالا؟اسنیپ هم آدم منافق و دورویی هست.دست ولدی دامبی و سوری تو یه کاسس.آلبوس راز مرگ ولدی رو کشف کرد.اون عشق رو نداره.درسته دامبی مرد.ولی مطمئن باشید که تو کتاب 7 نقش مهمی داره.و اسنیپ هم .اسنیپ تو این دوران داشته نقش لازی میکرده.همین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 خرداد 1386 14:31
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من يه دليل ديگه اي هم دارم اونجا كه دراكو به دامبلدور ميگه:
دراكو:اون از دستورات پيروي نميكرد. اون به مادرم قول داده بود...(منظور اسنيپ هست)
دامبلدور:البته اين چيزيه كه به تو گفته. دراكو اما...
خوب اينجا ما دو گزينه داريم
1. دامبلدور به هيچ وجه نميدونسته كه اسنيپ به مادر دراكو قول داده
2. دامبلدور اين رو ميدونسته و به خاطر اين كه اگر به دراكو ميگفت: ""من همه چيز رو ميدونستم ""مرگ خوار ها و به ويژه ولدمورت به اسنيپ شك ميكردن و به احتمال زياد اسنيپ كشته ميشد و چون اسنيپ يه جاسوس بوده دامبلدور هيچ وقت نمي گذاشته كه اين اتفاق بيافته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 22:47
نمایش جزئیات
آفلاین
از عزیزان میخواهم که لطفا به کاربر دیگری در مورد پستش تذکری ندهند.اینکه یک شخصی چجوری پست میزنه به شما مربوط نیست و خود شخص و ناظر بیچاره ای که برای همین کارها مشخص شده بررسی میکنند.

لطفا اگر هم از پستی مشکلی خواستید بگیرید و یا بعد از دو روز دیدید پستی که مثلا ارزشی بوده پاک نشده در دفتر ناظرین محترم تالار اسرار بگید تا بررسی بشود.

ممنون،ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بورگین در 1386/3/22 20:34:00
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 11:05
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلآ به این که اسنیپ به دامبلدور وفادار بوده شک نکنید حتی کشتن دامبلدور توسط اسنیپ نقشه ای بوده که بین دامبلدور و اسنیپ بوده برای اعتماد هرچه بیشتر ولدومورت به اسنیپ یا شاید هم دلیل دیگه ای داشته باشه که بعد معلوم می شه یکی از دلایل من اینه که دامبلدور نه از مرگ می ترسیده نه به کسی برای زنده موندن التماس میکنه و اونجایی که به اسنیپ میگه خواهش می کنم منظورش این بود که اسنیپ خواهش می کنم نقشه رو انجام بده
من حاظرم سر این شرط بندی کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق من اسنیپ
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 17:36
نمایش جزئیات
آفلاین
عزیزان لطف کنند و دیگر در مورد هدف دراکو صحبتی نکنند.تاپیک فقط برای اسنیپ و وفادار بودن اون به یکی از جبهه ها است.

من فقط همینجا این موضوع را تمام میکنم و با دلیلی میگم که هدف دراکو کشتن دامبلدور بوده است:

صفحه 356 جلد دوم شاهزاده دورگه با ترجمه ویدا اسلامیه!!

او یکی از ناخن های زردش را بالا آورد و لای دندانهایش بند کرد و با هیزی او را نگاه کرد.
-میتونم تو رو بگذارم برای دسرم،دامبلدور
چهارمین مرگخوار که چهره ی جدی و درنده خویی داشت با لحن تندی گفت:
-نه باید طبق دستور عمل کنیم.دراکو باید این کار را بکنه.همین حالا دراکو زود باش!!

اگر به تیکه قرمز دقت کنید میفهمید هدف دراکو مرگ دامبلدور بوده است و جای هیچ شکی نیست!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب دقيقا توي همون قسمت كه اسنيپ سوگند مي خوره حرفي مبني بر اينكه بگه اگه دراكو نتوانست دامبلدور را بكشه من به جاي اون اين كار را انجام مي دم . در زمن دراكو گفت اون هميشه به من مي گفت كه مي تونه كمكم كنه اون همه افتخار را براي خودش مي خواد به نظر شما اسنيپ توي چي مي خواست به دراكو كمك كنه اونم قبل از اينكه دراكو بخواد دامبلدورو بكشه و همچنين توي كتاب 6 قسمتي هست كه دامبلدور مي گه : ولدمورت هميشه مي خواست توي مدرسه باشه حتي مي خواست اينجا معلم بشه اون تمام شئ هاي گروها رو مي خواست و البته مدرسه رو چون اينجا براش خونه بود .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 12:27
نمایش جزئیات
آفلاین
تمام این حرفها رو زدم که بگم درکو باید دامبلدور رو میکشت پس من اشتباهی نکردم فقط یادم رفت قسمت آخر رو هم بیارم تا مهر تاییدی بر تمام گفته هام بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 12:21
نمایش جزئیات
آفلاین
بلید این قسمت نظری که دادی اشتباهه:
عدشم مگه درکو مرض داره وقتي فقط راه باز کردن براي ورود مرگخوارها بهش محول شده خودش رو با دامبلدور در بندازه و بخواد بکشتش.
******
چون وقتی هنوز اسنیپ سر نرسیده و دامبلدور در محاصره مرگخواراس هر کدومشون سعی میکنن بقیه را مجاب کنن که دامبلدورو بکشن تا افتخارش نصیبشون بشه ولی سردستشون گوشزد میکنه که به دستور ولدمورت اینکارو باید خود دراکو انجام بده/وقتی هم که اسنیپ وارد میشه چون از نظر رتبه جایگاه بینظیری پیش لرد داره هیچ کس بهش اعتراضی نمیکنه و خودش دامبلدورو میکشه...ولی در اصل وظیفه کشتن دامبلدور به عهده دراکو بوده!
حتی وقتی هنوز مرگخوارا به دراکو ملحق نشده بودند اون داشت خودشو توجیه و راضی میکرد تا بتونه دامبلدورو بکشه ولی در اثر صحبتای دامبلدور و اینکه بهش گفت تو ادمکش نیستی داشت راضی میشد که بزاره دامبلدور بره...حتی خودش گفت که لرد اونو مجبور کرده به انجام اینکار و اگه اینکارو نکنه جون مادرش و خودش در خطره دامبلدورم گفت که از اونا به خوبی محافظت میکنه و تا جائی که در کتاب یادم میاد گفته شده بود که دراکو داشت دستش سست میشد و میخواست چوبدستیشو که به طرف دامبلدور نشونه گرفته بود کنار ببره که یه دفعه مرگخوارا سر رسیدن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/2/2 12:26:48
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 11:47
نمایش جزئیات
آفلاین
princeعزيز مثل اين که شما با دقت ابتداي کتاب رو نخوندين به اينجا دقت کن
(هري پاتر و پرنس نيمه اصيل.جلد اول.فصل دوم صفحه ي 31 ترجمه ي سميه گنجي)
ناسيسا پا فشاري کرد:براي همين دريکو رو انتخاب کرد نيست؟براي مجازات لوسيوس؟
اسنيپ به او نگاه نميکرد: اگر دريکو موفق بشه بيش از همه تقدير ميشه
نارسيسا حق حق کرد :ولي موفق نميشه.چه طور ميتونه موفق بشه وقتي خود لرد سياه...؟
به جمله ي آخر دقت کردي؟ من اون نقطه چين رو پر ميکنم
وقتي خود لرد سياه موفق نشده و نتونسته اين کار رو بکنه
به نظرت لرد نتونسته راه باز کنه؟
نه اون نتونسته دامبلدور رو بکشه
بعدشم مگه درکو مرض داره وقتي فقط راه باز کردن براي ورود مرگخوارها بهش محول شده خودش رو با دامبلدور در بندازه و بخواد بکشتش يه چيز ديگه فقط براي اين که درکو براي ورود مرگخواران راهي باز ميکنه از همه بيشتر تقدير ميشه؟ يا کشتن دامبلدور که کار هر کسي نيست حتي خود لرد هم نتونسته
به اين قسمت هم دقت کن جلد دوم صفحه ي 230
مالفوي پوزخند زد :خوب پس داري فهمت رو از دست ميدي.اون بارها به من پيشنهاد کمک کرد ...تمام افتخار رو براي خودش ميخواد
منظور از اون اسنيپ بوده .اسنيپ افتخار چي رو براي خودش ميخواد؟ورود مرگخوارها يا مرگ دامبلدور؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلید در 1386/2/2 11:50:32
خوشحالم كه دوباره برگشتم.